diff lock

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

diff lock

Post autor: Student » śr wrz 26, 2012 7:08 am

Elo ziomy :)21

Mam takie pytanie - kontrolka diff lock w pajero rocznik 97 2.8 td - miga nieustannie.

Macie jakieś doświadczenia na tym polu? Z mechanicznego punktu widzenia napęd i blokada działają prawidłowo.

Nie zdążyłem się jeszcze zapuścić do czujników na skrzyni - japońskie zasrańce z małymi rączkami - muszę wydzwonić koleżkę co ma małe łapki, bo ja z moimi nie jestem w stanie dotrzeć nawet do wtyczek :)21

Pytam, bo kolega miał kiedyś na warstacie pajero na ten sam objaw i pomimo wielu kombinacji nie zwalczył problemu... :roll:

Czy to, że ona mruga świadczyć może tylko o awarii czujnika, czy może próbuje powiedzieć coś jeszcze?

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: diff lock

Post autor: rudypajero.koszalin » śr wrz 26, 2012 2:04 pm

Jeśli mruga na 2H i wyłączonej blokadzie (fizycznie), to jest zwarcie na czujniku na moście albo na wiązce tego czujnika. Kontrolki od napędów w PII migają tylko w czasie przejście z jednego stanu mechanizmu w drugi, informacje o stanie mechanizmu podają czujniki.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Re: diff lock

Post autor: Student » śr wrz 26, 2012 7:12 pm

doprecyzuję... chodzi mi o centralny dyfer.

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: diff lock

Post autor: rudypajero.koszalin » czw wrz 27, 2012 2:46 pm

No to analogicznie, czyli czujnik w reduktorze ci się powiesił.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Re: diff lock

Post autor: Student » czw wrz 27, 2012 4:01 pm

pewnie tak... ale to normalnie przeciwko ludziom ktoś wymyślił... pięć czujników obok siebie i praktycznie brak dostępu do nich... masakra

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

Re: diff lock

Post autor: bilans » czw wrz 27, 2012 4:43 pm

coś mi świta ... zdejmij podłokietnik tz konsolę czy nie masz tam takiej klapki rewizyjnej ;)
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: diff lock

Post autor: PiRoman » czw wrz 27, 2012 4:55 pm

bilans pisze:coś mi świta ... zdejmij podłokietnik tz konsolę czy nie masz tam takiej klapki rewizyjnej ;)
Nie... :)21 Opuść skrzynię lekko, poważnie... :)
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: diff lock

Post autor: ernil » czw wrz 27, 2012 5:19 pm

Wykonaj klapkę rewizyjną przyrządem o nazwie szlifierka kątowa.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

Re: diff lock

Post autor: bilans » czw wrz 27, 2012 5:45 pm

polecam powiększyć o 50 %
https://picasaweb.google.com/1020109498 ... directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/E ... directlink

nie wiem czy link działa ... picassa sie wys..
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

Heilsberg
Posty: 492
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 8:18 pm
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Re: diff lock

Post autor: Heilsberg » czw wrz 27, 2012 10:14 pm

Obok wajchy od biegów jest klapka. Jeden obserwuje od góry i naprowadza, drugi z dołu kręci. Daje radę, sprawdzone.

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Re: diff lock

Post autor: Student » pt wrz 28, 2012 6:14 pm

już dawno mam to wszystko porozbierane. :)21

ilośc miejsca jest zastraszająca :)21

Ale wykryłem, że po maksymalnym opuszczeniu skrzyni - czyli całe dwa centymetry :)21 - od tyłu jest na tyle miejsca, żeby można było się z mackami zapuścić.

W poniedziałek dam znać o sukcesach :)21

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: diff lock

Post autor: rudypajero.koszalin » pt wrz 28, 2012 7:57 pm

Jak chcesz mieć więcej miejsca, to odkręć tylny wał i zdejmij blaszaną osłonę. Zyskujesz kolejne 5cm - bezcenne :)21
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Re: diff lock

Post autor: Student » sob paź 06, 2012 8:42 am

a ma ktos może wiedzę, czy koronka z zamachu z 2.5 podejdzie do 2.8?

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: diff lock

Post autor: gebels » sob paź 06, 2012 9:11 am

Student pisze:a ma ktos może wiedzę, czy koronka z zamachu z 2.5 podejdzie do 2.8?

myślę ale pewny nie jestem że najbardziej z 3,5 podejdzie, bo skrzynie takie same i tu i tu
Czwarte serce :cry:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości