Pajero 3.5 V6
Moderator: Kosiarz
Pajero 3.5 V6
Mam pytanko odnośnie takiego zestawienia. Pajero 3.5 V6 3d.
Chciałby dowiedzieć się o awaryjności tego auta i o specyfice jednostki napędowej czyli 3.5V6.
Czy ten silnik akceptuje instalacje gazową?
No i może przy okazji co myślicie o tych egzemplarzach? Może ktoś je zna?
http://moto.allegro.pl/mitsubishi-pajer ... 84298.html
i
http://otomoto.pl/mitsubishi-pajero-3-5 ... 48755.html
Dziękuje za pomoc.
Chciałby dowiedzieć się o awaryjności tego auta i o specyfice jednostki napędowej czyli 3.5V6.
Czy ten silnik akceptuje instalacje gazową?
No i może przy okazji co myślicie o tych egzemplarzach? Może ktoś je zna?
http://moto.allegro.pl/mitsubishi-pajer ... 84298.html
i
http://otomoto.pl/mitsubishi-pajero-3-5 ... 48755.html
Dziękuje za pomoc.
Re: Pajero 3.5 V6
odpuść sobie kolego ten silnik. Nic do niego nie ma a to co jest ma cenę zaporową. Jestem szczęśliwym użytkownikiem takiego Pajero. Kup lepiej 3,0V6 ale to starsze 150KM mnóstwo gratów i za grosze.
Poza tym śmiga ładnie bez zarzutu. Co do gazu nie wiem , nie sprawdzałem.
Poza tym śmiga ładnie bez zarzutu. Co do gazu nie wiem , nie sprawdzałem.
Pajero II 3,5 V6 lift 4" SIMEX 36"
Y61 3,0 Long Lift +3" Kumho KL71 35"
Y61 3,0 Long Lift +3" Kumho KL71 35"
Re: Pajero 3.5 V6
Wezmę pod uwagę Twoją radę, ale jeszcze jednak pomęczę pytaniami o 3.5 V6. Jaka jest żywotność tej jednostki przy rozsądnym użytkowaniu? Ile spala? Co się w niej psuje?
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Re: Pajero 3.5 V6
nie psuje się nic, no chyba że sam zepsujesz
ale jak 3,5 to tylko z awtomatem

ale jak 3,5 to tylko z awtomatem

Czwarte serce 

Re: Pajero 3.5 V6
a to dlaczego? moj miał fabrycznie manual i było bardzo dobrze póki nie założyłem Simexów 36"gebels pisze:ale jak 3,5 to tylko z awtomatem

Pajero II 3,5 V6 lift 4" SIMEX 36"
Y61 3,0 Long Lift +3" Kumho KL71 35"
Y61 3,0 Long Lift +3" Kumho KL71 35"
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Re: Pajero 3.5 V6
zamiast awtomata wystarczyło założyć coś takie sprzęgło
Safari Tuff MBK-6686ST
Safari Tuff MBK-6686ST
Czwarte serce 

- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Re: Pajero 3.5 V6
a i koniecznie napisz czy ci po przekładce instalacji wszytkie biegi działają
Czwarte serce 

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 92
- Rejestracja: czw mar 18, 2010 5:04 pm
Re: Pajero 3.5 V6
Witam.Ja do kolegi Rafulusa.Jak ci kolego sie na tych simexach zawiecha sprawuje chodzi mi o przod,i czy kombinowales cos przy przelozeniach mostow.Sam mysle o takim aucie jak twoje ,ale tylko ma one suzyc do ujezdzania w terenie.Jak ci generalnie sie sprawuje?Wiem ze z czesciami kiepsko ale widzialem cos znajomy wyprawia takim modelem.
Re: Pajero 3.5 V6
same paradoksy i pomysły z czapkilysykrzysiek pisze:Witam.Ja do kolegi Rafulusa.Jak ci kolego sie na tych simexach zawiecha sprawuje chodzi mi o przod,i czy kombinowales cos przy przelozeniach mostow.Sam mysle o takim aucie jak twoje ,ale tylko ma one suzyc do ujezdzania w terenie.Jak ci generalnie sie sprawuje?Wiem ze z czesciami kiepsko ale widzialem cos znajomy wyprawia takim modelem.

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: Pajero 3.5 V6
Moim zdaniem 36 cali to za duzo , max 33 cale , samemeu mnie korci załozenie 35 cali ale sobie odpuszczam ... Pytanie czy miedzy 3.5 v6 a 3.0 v6 24 V jest az taka róznica w mocy ?RAFULUS pisze:a to dlaczego? moj miał fabrycznie manual i było bardzo dobrze póki nie założyłem Simexów 36"gebels pisze:ale jak 3,5 to tylko z awtomatemwtedy sprzęgło zaczęło wystarczać na dwa wyjazdy. Dlatego wymieniłem skrzynie na automat. To jedyny powód.
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 92
- Rejestracja: czw mar 18, 2010 5:04 pm
Re: Pajero 3.5 V6
Witam. kolego mam te dwa egzemplarze 3.o 181 km i 3.5 208 i dla mnie jest roznica to znaczy 3.5 jest duzo zywszy na niszych obrotach 3.o zaczyna zyc dopiero powyzej 3000 tys obrotow .Mowia ze 3.5 jest bardziej problemowy fakt duzo mniej jest czesci ale do 3.0 24v tez jakos specjalnie za wiele nie ma.Mam jednego 3 lata drugiego 2 lata i z zadnym nie mialem jak do tej pory jakis problemow.3.5 tylko i wylocznie do zabawy ,bylem na paru radach i zawsze wracal o wlasnych silach.(oczywiscie 3.5 automat)Pilnoj stanu oleju i cieczy chlodzacej i ciesz sie maszyna.Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość