Pajero 3.5 V6

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Iner
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: pn wrz 10, 2012 8:40 pm
Lokalizacja: podlasie

Pajero 3.5 V6

Post autor: Iner » pt wrz 28, 2012 10:46 am

Mam pytanko odnośnie takiego zestawienia. Pajero 3.5 V6 3d.
Chciałby dowiedzieć się o awaryjności tego auta i o specyfice jednostki napędowej czyli 3.5V6.
Czy ten silnik akceptuje instalacje gazową?

No i może przy okazji co myślicie o tych egzemplarzach? Może ktoś je zna?

http://moto.allegro.pl/mitsubishi-pajer ... 84298.html

i


http://otomoto.pl/mitsubishi-pajero-3-5 ... 48755.html

Dziękuje za pomoc.

Awatar użytkownika
RAFULUS
 
 
Posty: 118
Rejestracja: wt mar 23, 2010 10:09 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Pajero 3.5 V6

Post autor: RAFULUS » pt wrz 28, 2012 7:19 pm

odpuść sobie kolego ten silnik. Nic do niego nie ma a to co jest ma cenę zaporową. Jestem szczęśliwym użytkownikiem takiego Pajero. Kup lepiej 3,0V6 ale to starsze 150KM mnóstwo gratów i za grosze.
Poza tym śmiga ładnie bez zarzutu. Co do gazu nie wiem , nie sprawdzałem.
Pajero II 3,5 V6 lift 4" SIMEX 36"
Y61 3,0 Long Lift +3" Kumho KL71 35"

Iner
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: pn wrz 10, 2012 8:40 pm
Lokalizacja: podlasie

Re: Pajero 3.5 V6

Post autor: Iner » pt wrz 28, 2012 8:00 pm

Wezmę pod uwagę Twoją radę, ale jeszcze jednak pomęczę pytaniami o 3.5 V6. Jaka jest żywotność tej jednostki przy rozsądnym użytkowaniu? Ile spala? Co się w niej psuje?

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: Pajero 3.5 V6

Post autor: gebels » pt wrz 28, 2012 10:49 pm

nie psuje się nic, no chyba że sam zepsujesz :)21

ale jak 3,5 to tylko z awtomatem :)21
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
RAFULUS
 
 
Posty: 118
Rejestracja: wt mar 23, 2010 10:09 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Pajero 3.5 V6

Post autor: RAFULUS » sob wrz 29, 2012 7:50 pm

gebels pisze:ale jak 3,5 to tylko z awtomatem :)21
a to dlaczego? moj miał fabrycznie manual i było bardzo dobrze póki nie założyłem Simexów 36" :)21 wtedy sprzęgło zaczęło wystarczać na dwa wyjazdy. Dlatego wymieniłem skrzynie na automat. To jedyny powód.
Pajero II 3,5 V6 lift 4" SIMEX 36"
Y61 3,0 Long Lift +3" Kumho KL71 35"

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: Pajero 3.5 V6

Post autor: gebels » sob wrz 29, 2012 8:30 pm

zamiast awtomata wystarczyło założyć coś takie sprzęgło

Safari Tuff MBK-6686ST
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: Pajero 3.5 V6

Post autor: gebels » sob wrz 29, 2012 8:30 pm

a i koniecznie napisz czy ci po przekładce instalacji wszytkie biegi działają
Czwarte serce :cry:

lysykrzysiek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: czw mar 18, 2010 5:04 pm

Re: Pajero 3.5 V6

Post autor: lysykrzysiek » wt paź 16, 2012 8:11 pm

Witam.Ja do kolegi Rafulusa.Jak ci kolego sie na tych simexach zawiecha sprawuje chodzi mi o przod,i czy kombinowales cos przy przelozeniach mostow.Sam mysle o takim aucie jak twoje ,ale tylko ma one suzyc do ujezdzania w terenie.Jak ci generalnie sie sprawuje?Wiem ze z czesciami kiepsko ale widzialem cos znajomy wyprawia takim modelem.

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pajero 3.5 V6

Post autor: Eskapada » śr paź 17, 2012 9:47 am

lysykrzysiek pisze:Witam.Ja do kolegi Rafulusa.Jak ci kolego sie na tych simexach zawiecha sprawuje chodzi mi o przod,i czy kombinowales cos przy przelozeniach mostow.Sam mysle o takim aucie jak twoje ,ale tylko ma one suzyc do ujezdzania w terenie.Jak ci generalnie sie sprawuje?Wiem ze z czesciami kiepsko ale widzialem cos znajomy wyprawia takim modelem.
same paradoksy i pomysły z czapki

:)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Pajero 3.5 V6

Post autor: MACIEK27 » wt sty 29, 2013 11:18 pm

RAFULUS pisze:
gebels pisze:ale jak 3,5 to tylko z awtomatem :)21
a to dlaczego? moj miał fabrycznie manual i było bardzo dobrze póki nie założyłem Simexów 36" :)21 wtedy sprzęgło zaczęło wystarczać na dwa wyjazdy. Dlatego wymieniłem skrzynie na automat. To jedyny powód.
Moim zdaniem 36 cali to za duzo , max 33 cale , samemeu mnie korci załozenie 35 cali ale sobie odpuszczam ... Pytanie czy miedzy 3.5 v6 a 3.0 v6 24 V jest az taka róznica w mocy ?
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

lysykrzysiek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: czw mar 18, 2010 5:04 pm

Re: Pajero 3.5 V6

Post autor: lysykrzysiek » ndz kwie 07, 2013 7:50 pm

Witam. kolego mam te dwa egzemplarze 3.o 181 km i 3.5 208 i dla mnie jest roznica to znaczy 3.5 jest duzo zywszy na niszych obrotach 3.o zaczyna zyc dopiero powyzej 3000 tys obrotow .Mowia ze 3.5 jest bardziej problemowy fakt duzo mniej jest czesci ale do 3.0 24v tez jakos specjalnie za wiele nie ma.Mam jednego 3 lata drugiego 2 lata i z zadnym nie mialem jak do tej pory jakis problemow.3.5 tylko i wylocznie do zabawy ,bylem na paru radach i zawsze wracal o wlasnych silach.(oczywiscie 3.5 automat)Pilnoj stanu oleju i cieczy chlodzacej i ciesz sie maszyna.Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość