Strona 1 z 1

Pajero 3.5 V6

: pt wrz 28, 2012 10:46 am
autor: Iner
Mam pytanko odnośnie takiego zestawienia. Pajero 3.5 V6 3d.
Chciałby dowiedzieć się o awaryjności tego auta i o specyfice jednostki napędowej czyli 3.5V6.
Czy ten silnik akceptuje instalacje gazową?

No i może przy okazji co myślicie o tych egzemplarzach? Może ktoś je zna?

http://moto.allegro.pl/mitsubishi-pajer ... 84298.html

i


http://otomoto.pl/mitsubishi-pajero-3-5 ... 48755.html

Dziękuje za pomoc.

Re: Pajero 3.5 V6

: pt wrz 28, 2012 7:19 pm
autor: RAFULUS
odpuść sobie kolego ten silnik. Nic do niego nie ma a to co jest ma cenę zaporową. Jestem szczęśliwym użytkownikiem takiego Pajero. Kup lepiej 3,0V6 ale to starsze 150KM mnóstwo gratów i za grosze.
Poza tym śmiga ładnie bez zarzutu. Co do gazu nie wiem , nie sprawdzałem.

Re: Pajero 3.5 V6

: pt wrz 28, 2012 8:00 pm
autor: Iner
Wezmę pod uwagę Twoją radę, ale jeszcze jednak pomęczę pytaniami o 3.5 V6. Jaka jest żywotność tej jednostki przy rozsądnym użytkowaniu? Ile spala? Co się w niej psuje?

Re: Pajero 3.5 V6

: pt wrz 28, 2012 10:49 pm
autor: gebels
nie psuje się nic, no chyba że sam zepsujesz :)21

ale jak 3,5 to tylko z awtomatem :)21

Re: Pajero 3.5 V6

: sob wrz 29, 2012 7:50 pm
autor: RAFULUS
gebels pisze:ale jak 3,5 to tylko z awtomatem :)21
a to dlaczego? moj miał fabrycznie manual i było bardzo dobrze póki nie założyłem Simexów 36" :)21 wtedy sprzęgło zaczęło wystarczać na dwa wyjazdy. Dlatego wymieniłem skrzynie na automat. To jedyny powód.

Re: Pajero 3.5 V6

: sob wrz 29, 2012 8:30 pm
autor: gebels
zamiast awtomata wystarczyło założyć coś takie sprzęgło

Safari Tuff MBK-6686ST

Re: Pajero 3.5 V6

: sob wrz 29, 2012 8:30 pm
autor: gebels
a i koniecznie napisz czy ci po przekładce instalacji wszytkie biegi działają

Re: Pajero 3.5 V6

: wt paź 16, 2012 8:11 pm
autor: lysykrzysiek
Witam.Ja do kolegi Rafulusa.Jak ci kolego sie na tych simexach zawiecha sprawuje chodzi mi o przod,i czy kombinowales cos przy przelozeniach mostow.Sam mysle o takim aucie jak twoje ,ale tylko ma one suzyc do ujezdzania w terenie.Jak ci generalnie sie sprawuje?Wiem ze z czesciami kiepsko ale widzialem cos znajomy wyprawia takim modelem.

Re: Pajero 3.5 V6

: śr paź 17, 2012 9:47 am
autor: Eskapada
lysykrzysiek pisze:Witam.Ja do kolegi Rafulusa.Jak ci kolego sie na tych simexach zawiecha sprawuje chodzi mi o przod,i czy kombinowales cos przy przelozeniach mostow.Sam mysle o takim aucie jak twoje ,ale tylko ma one suzyc do ujezdzania w terenie.Jak ci generalnie sie sprawuje?Wiem ze z czesciami kiepsko ale widzialem cos znajomy wyprawia takim modelem.
same paradoksy i pomysły z czapki

:)21

Re: Pajero 3.5 V6

: wt sty 29, 2013 11:18 pm
autor: MACIEK27
RAFULUS pisze:
gebels pisze:ale jak 3,5 to tylko z awtomatem :)21
a to dlaczego? moj miał fabrycznie manual i było bardzo dobrze póki nie założyłem Simexów 36" :)21 wtedy sprzęgło zaczęło wystarczać na dwa wyjazdy. Dlatego wymieniłem skrzynie na automat. To jedyny powód.
Moim zdaniem 36 cali to za duzo , max 33 cale , samemeu mnie korci załozenie 35 cali ale sobie odpuszczam ... Pytanie czy miedzy 3.5 v6 a 3.0 v6 24 V jest az taka róznica w mocy ?

Re: Pajero 3.5 V6

: ndz kwie 07, 2013 7:50 pm
autor: lysykrzysiek
Witam. kolego mam te dwa egzemplarze 3.o 181 km i 3.5 208 i dla mnie jest roznica to znaczy 3.5 jest duzo zywszy na niszych obrotach 3.o zaczyna zyc dopiero powyzej 3000 tys obrotow .Mowia ze 3.5 jest bardziej problemowy fakt duzo mniej jest czesci ale do 3.0 24v tez jakos specjalnie za wiele nie ma.Mam jednego 3 lata drugiego 2 lata i z zadnym nie mialem jak do tej pory jakis problemow.3.5 tylko i wylocznie do zabawy ,bylem na paru radach i zawsze wracal o wlasnych silach.(oczywiscie 3.5 automat)Pilnoj stanu oleju i cieczy chlodzacej i ciesz sie maszyna.Pozdrawiam