Sworzeń Pajero I Problem

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

zandi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: śr wrz 28, 2011 9:45 am

Sworzeń Pajero I Problem

Post autor: zandi » pn paź 29, 2012 7:49 pm

Wymieniam sworznie przednie dolne w Pajero I 90 rok 3.0 V6 kupiłem firmy Oyodo i teraz jest problem bo po wymianie gumy tra o śruby sworznia przy wahaczu. Na starym sworzniu efekt ten nie występuje czy sa różne sworznie do Pajero 1 3.0 v6 czy dostałem wadliwy produkt może ktoś pomoże.

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

Re: Sworzeń Pajero I Problem

Post autor: bilans » pn paź 29, 2012 8:00 pm

Oczyściłeś gniazda na śruby ?
Śruby są orginalne ? One lekko wchodzą główkami w wachacz
Zapodaj fotkę
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

zandi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: śr wrz 28, 2011 9:45 am

Re: Sworzeń Pajero I Problem

Post autor: zandi » wt paź 30, 2012 9:25 am

Obrazek

No ni jak nie che pasować chyba jakiś bubel. Śruby oryginalne pod nimi wyczyszczone.

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

Re: Sworzeń Pajero I Problem

Post autor: bilans » wt paź 30, 2012 4:24 pm

kolego piszesz że orginalna ok sworzeń wygląda ok.....
poskręcaj wszystko sprawdź przegub czy wlazł w most, czy od strony piasty jest podkładka z miedzi/mosiądzu
uwaga na nią ma dolegać do przegubu
po wszystkim opuść wachacz
no nie ma bata, dokręć jeszcze tą nakrętkę od sworznia tą na zawleczkę z ząbkami
pomiędzy tą osłoną przeg. a śrubą powinno być około 1 cm prześwitu
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

zandi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: śr wrz 28, 2011 9:45 am

Re: Sworzeń Pajero I Problem

Post autor: zandi » wt paź 30, 2012 5:52 pm

To już jest wszystko poskręcane :) i nie ma bata jak ruszę to pozrywam gumy. Przegub siedzi w moście podkladka jest.

Awatar użytkownika
pojara90
Posty: 2316
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 5:54 pm
Lokalizacja: góry i doliny

Re: Sworzeń Pajero I Problem

Post autor: pojara90 » wt paź 30, 2012 6:02 pm

a w wahaczu nie ma takiego sześciokątnego podcięcia żeby główka śruby schowała się w nim o połowę ??
W160
PajeroLong SS

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

Re: Sworzeń Pajero I Problem

Post autor: bilans » wt paź 30, 2012 6:29 pm

pojara90 pisze:a w wahaczu nie ma takiego sześciokątnego podcięcia żeby główka śruby schowała się w nim o połowę ??

to wycięcie jest dla 2 śrub, tych od tyłu auta, te z frontu są wystające
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

zandi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: śr wrz 28, 2011 9:45 am

Re: Sworzeń Pajero I Problem

Post autor: zandi » wt paź 30, 2012 7:09 pm

Zauwazyłem róznice w sworzniach ktore mi przysłano a mianowicie sworzeń jest dłuższy i nie jest podgiety pod górę co skutkuje tym że zwrotnica jest niżej. Pytanie teraz dlaczego sworznie katalogowo do Pajero nie pasują, pewnie jakiś bubel chiński pod nazwa OYODO jutro odsyłam i czekam za innymi.

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

Re: Sworzeń Pajero I Problem

Post autor: bilans » wt paź 30, 2012 7:12 pm

no to nieciekawie ...
jeśli ma inne wymiary to masz rację odsyłaj w piz...du
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

Awatar użytkownika
pojara90
Posty: 2316
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 5:54 pm
Lokalizacja: góry i doliny

Re: Sworzeń Pajero I Problem

Post autor: pojara90 » wt paź 30, 2012 7:29 pm

bilans pisze:
pojara90 pisze:a w wahaczu nie ma takiego sześciokątnego podcięcia żeby główka śruby schowała się w nim o połowę ??

to wycięcie jest dla 2 śrub, tych od tyłu auta, te z frontu są wystające
aha.. OK :)2 A śruby są wszystkie identyczne :roll:

Za czasów jak miałem P1 to też miałem akcję z tymi sworzniami ale u mnie wystarczyło tylko lekko podszlifować ranty tych śrub (nowe w komplecie) by nie stykały się z tym gumowym kołnierzem. W tym przypadku jest dużo gorzej.
W160
PajeroLong SS

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: Sworzeń Pajero I Problem

Post autor: Kajen » wt paź 30, 2012 8:20 pm

Ch@jowo Ci sworzeń dobrali w sklepie, powinien mieć mniejszy (cieńszy) stożek. Też to ćwiczyłem kiedyś...

Edit:
Odkopałem stare fotki:

https://plus.google.com/u/0/photos/1116 ... 9602280385

zandi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: śr wrz 28, 2011 9:45 am

Re: Sworzeń Pajero I Problem

Post autor: zandi » śr paź 31, 2012 10:14 am

Kajen pisze:Ch@jowo Ci sworzeń dobrali w sklepie, powinien mieć mniejszy (cieńszy) stożek. Też to ćwiczyłem kiedyś...

Edit:
Odkopałem stare fotki:

https://plus.google.com/u/0/photos/1116 ... 9602280385
Zamówiłem już inne a te odsyłam. Zobaczymy co przyjdzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość