Strona 1 z 1

Sworzeń Pajero I Problem

: pn paź 29, 2012 7:49 pm
autor: zandi
Wymieniam sworznie przednie dolne w Pajero I 90 rok 3.0 V6 kupiłem firmy Oyodo i teraz jest problem bo po wymianie gumy tra o śruby sworznia przy wahaczu. Na starym sworzniu efekt ten nie występuje czy sa różne sworznie do Pajero 1 3.0 v6 czy dostałem wadliwy produkt może ktoś pomoże.

Re: Sworzeń Pajero I Problem

: pn paź 29, 2012 8:00 pm
autor: bilans
Oczyściłeś gniazda na śruby ?
Śruby są orginalne ? One lekko wchodzą główkami w wachacz
Zapodaj fotkę

Re: Sworzeń Pajero I Problem

: wt paź 30, 2012 9:25 am
autor: zandi
Obrazek

No ni jak nie che pasować chyba jakiś bubel. Śruby oryginalne pod nimi wyczyszczone.

Re: Sworzeń Pajero I Problem

: wt paź 30, 2012 4:24 pm
autor: bilans
kolego piszesz że orginalna ok sworzeń wygląda ok.....
poskręcaj wszystko sprawdź przegub czy wlazł w most, czy od strony piasty jest podkładka z miedzi/mosiądzu
uwaga na nią ma dolegać do przegubu
po wszystkim opuść wachacz
no nie ma bata, dokręć jeszcze tą nakrętkę od sworznia tą na zawleczkę z ząbkami
pomiędzy tą osłoną przeg. a śrubą powinno być około 1 cm prześwitu

Re: Sworzeń Pajero I Problem

: wt paź 30, 2012 5:52 pm
autor: zandi
To już jest wszystko poskręcane :) i nie ma bata jak ruszę to pozrywam gumy. Przegub siedzi w moście podkladka jest.

Re: Sworzeń Pajero I Problem

: wt paź 30, 2012 6:02 pm
autor: pojara90
a w wahaczu nie ma takiego sześciokątnego podcięcia żeby główka śruby schowała się w nim o połowę ??

Re: Sworzeń Pajero I Problem

: wt paź 30, 2012 6:29 pm
autor: bilans
pojara90 pisze:a w wahaczu nie ma takiego sześciokątnego podcięcia żeby główka śruby schowała się w nim o połowę ??

to wycięcie jest dla 2 śrub, tych od tyłu auta, te z frontu są wystające

Re: Sworzeń Pajero I Problem

: wt paź 30, 2012 7:09 pm
autor: zandi
Zauwazyłem róznice w sworzniach ktore mi przysłano a mianowicie sworzeń jest dłuższy i nie jest podgiety pod górę co skutkuje tym że zwrotnica jest niżej. Pytanie teraz dlaczego sworznie katalogowo do Pajero nie pasują, pewnie jakiś bubel chiński pod nazwa OYODO jutro odsyłam i czekam za innymi.

Re: Sworzeń Pajero I Problem

: wt paź 30, 2012 7:12 pm
autor: bilans
no to nieciekawie ...
jeśli ma inne wymiary to masz rację odsyłaj w piz...du

Re: Sworzeń Pajero I Problem

: wt paź 30, 2012 7:29 pm
autor: pojara90
bilans pisze:
pojara90 pisze:a w wahaczu nie ma takiego sześciokątnego podcięcia żeby główka śruby schowała się w nim o połowę ??

to wycięcie jest dla 2 śrub, tych od tyłu auta, te z frontu są wystające
aha.. OK :)2 A śruby są wszystkie identyczne :roll:

Za czasów jak miałem P1 to też miałem akcję z tymi sworzniami ale u mnie wystarczyło tylko lekko podszlifować ranty tych śrub (nowe w komplecie) by nie stykały się z tym gumowym kołnierzem. W tym przypadku jest dużo gorzej.

Re: Sworzeń Pajero I Problem

: wt paź 30, 2012 8:20 pm
autor: Kajen
Ch@jowo Ci sworzeń dobrali w sklepie, powinien mieć mniejszy (cieńszy) stożek. Też to ćwiczyłem kiedyś...

Edit:
Odkopałem stare fotki:

https://plus.google.com/u/0/photos/1116 ... 9602280385

Re: Sworzeń Pajero I Problem

: śr paź 31, 2012 10:14 am
autor: zandi
Kajen pisze:Ch@jowo Ci sworzeń dobrali w sklepie, powinien mieć mniejszy (cieńszy) stożek. Też to ćwiczyłem kiedyś...

Edit:
Odkopałem stare fotki:

https://plus.google.com/u/0/photos/1116 ... 9602280385
Zamówiłem już inne a te odsyłam. Zobaczymy co przyjdzie