Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
zandi
- jestem tu nowy...

- Posty: 70
- Rejestracja: śr wrz 28, 2011 9:45 am
Post
autor: zandi » śr sty 23, 2013 12:47 pm
Witam, może coś podpowiecie, mianowicie gdy wjadę w głęboki śnieg zaczyna gubić cylindry chodzi na 5 albo na 4 wymieniłem kable na nowe Seiwy japońskie i jest lepiej ale tez zdarza się że zaczyna przebierać. Co jeszcze może być tego przyczyna??
Oczywiście po chwili jest dobrze i autko śmiga dalej

-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » śr sty 23, 2013 9:52 pm
rozumiem ze masz wersje 3.0V6 12V ? a kopułke i palec sprawdziłeś i oczywiście oring pod kopułka jest w porządku

Czwarte serce

-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » śr sty 23, 2013 10:54 pm
gebels pisze:oring pod kopułka
Silikon, gebels, SILIKON

XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
Patryk 160
-

- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Post
autor: Patryk 160 » śr sty 23, 2013 10:58 pm
ernil pisze:gebels pisze:oring pod kopułka
Silikon, gebels, SILIKON

misiu
masz ten łańcuch od czego ?
izi selekt ?
dobry on czy nie za dobry ?
pytam w razie "W"
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » śr sty 23, 2013 11:01 pm
Izi srizi chyba Rybeńko. Nie wiem jaki on jest szczerze mówiąc. Przemaglowałem ich kilka. Wisi w tym samym miejscu garażu od zyliona lat. Ze starości się wyciągnął już pewnie

XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
Patryk 160
-

- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Post
autor: Patryk 160 » śr sty 23, 2013 11:06 pm
weź go dziś do łóżka na wszelki wypadek

Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
Patryk 160
-

- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Post
autor: Patryk 160 » śr sty 23, 2013 11:09 pm
nie mam do powiedzenia nic dobrego na te auto
ze względu na kilka rzeczy
a teraz jeszcze ten łańcuch
myślę że ci co mają pajera to powinni mieć osobne forum
bo za blisko patroli to to nie może być
bo wstyd

Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » śr sty 23, 2013 11:09 pm
Patryk 160 pisze:weź go dziś do łóżka na wszelki wypadek
Stary, czy Ty sądzisz, że u mnie w sypialni, przy mojej Mai, cokolwiek może się skurczyć? Ochujałeś?

XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
Patryk 160
-

- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Post
autor: Patryk 160 » śr sty 23, 2013 11:19 pm
ernil pisze:Patryk 160 pisze:weź go dziś do łóżka na wszelki wypadek
Stary, czy Ty sądzisz, że u mnie w sypialni, przy mojej Mai, cokolwiek może się skurczyć? Ochujałeś?


Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » śr sty 23, 2013 11:23 pm
Ku*wa

Presem tego łańcucha potem nie nałożysz, tak będzie pręgował

XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » czw sty 24, 2013 12:45 am
Patryk 160 pisze:nie mam do powiedzenia nic dobrego na te auto
ze względu na kilka rzeczy
a teraz jeszcze ten łańcuch
myślę że ci co mają pajera to powinni mieć osobne forum
bo za blisko patroli to to nie może być
bo wstyd

znaczy że co ? żeby z GR-a cos na pajeraka nie przeszło

Czwarte serce

-
Patryk 160
-

- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Post
autor: Patryk 160 » czw sty 24, 2013 8:14 am
gebels pisze:Patryk 160 pisze:nie mam do powiedzenia nic dobrego na te auto
ze względu na kilka rzeczy
a teraz jeszcze ten łańcuch
myślę że ci co mają pajera to powinni mieć osobne forum
bo za blisko patroli to to nie może być
bo wstyd

znaczy że co ? żeby z GR-a cos na pajeraka nie przeszło

Zbyniu , pisałem o patrolach , o porządnych autach
GR to lump jest , nie ma go pośród aut prawdziwych

Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
zandi
- jestem tu nowy...

- Posty: 70
- Rejestracja: śr wrz 28, 2011 9:45 am
Post
autor: zandi » czw sty 24, 2013 9:29 am
gebels pisze:rozumiem ze masz wersje 3.0V6 12V ? a kopułke i palec sprawdziłeś i oczywiście oring pod kopułka jest w porządku

dokładnie 3.0 v6 12.
ok sprawdzam kopułke i palec

-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » czw sty 24, 2013 10:15 am
słowo klucz to oring pod kopułką
dodatkowo uszczelki tez masz we wtyczkach od zapłonu i innych pierdół jak gdzieś którejś nie ma to ..... sam wiesz

Czwarte serce

-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » czw sty 24, 2013 10:16 am
normalnie ladza po wodzie co wchodzi na maske nie robi na silniku żadnego wrażenia
no ja jeszcze kable jadę siuwaxem ale ja mam kable z 94 roku jak i auto

Czwarte serce

-
lukas 78

- Posty: 1716
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
- Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg
Post
autor: lukas 78 » czw sty 24, 2013 10:57 am
Patryk 160 pisze:gebels pisze:Patryk 160 pisze:nie mam do powiedzenia nic dobrego na te auto
ze względu na kilka rzeczy
a teraz jeszcze ten łańcuch
myślę że ci co mają pajera to powinni mieć osobne forum
bo za blisko patroli to to nie może być
bo wstyd

znaczy że co ? żeby z GR-a cos na pajeraka nie przeszło

Zbyniu , pisałem o patrolach , o porządnych autach
GR to lump jest , nie ma go pośród aut prawdziwych

prawdziwe auto dla prawdziwego terenofca co

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
-
zandi
- jestem tu nowy...

- Posty: 70
- Rejestracja: śr wrz 28, 2011 9:45 am
Post
autor: zandi » czw sty 24, 2013 12:15 pm
gebels pisze:normalnie ladza po wodzie co wchodzi na maske nie robi na silniku żadnego wrażenia
no ja jeszcze kable jadę siuwaxem ale ja mam kable z 94 roku jak i auto

MOje były z 89 roku wymieniłem na JANMOR i padły po dwóch miesiacach totalny syf nie polecam nikomu kabli JANMOra szkoda kasy

Te SEIWY już na pierwszy rzut oka wyglądają dobrze no i robione w japoni

Ale nie ma wygladać tylko robić a robią dobrze bo auto zaraz lepiej chodzi

-
MACIEK27

- Posty: 2239
- Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: MACIEK27 » śr lut 27, 2013 6:32 pm
seiwy to bardzo słabe kable, nie polecam,

załozylem je do siebie skuszony cena i załuje, lepiej kupic orginalne.
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości