
Jako, że ostatnio udało mi się przyoszczędzić trochę pieniędzy chciałbym się dowiedzieć za ile i gdzie

1. Ktoś z szanownych forumowiczów mógłby mi doradzić gdzie na Śląsku mógłbym oddać samochód do naprawy w zaufane ręce

2. Czy sugerować się ceną czy firmą sprzęgła bo nie bardzo wiem czy ASCO czy SACHS (bardziej jestem przekonany za SACHS).
3. Regenerować skrzynię czyli z dwóch zrobić jedną dobrą czy szukać całej używanej dobrej, na nową mnie nie stać.
Teraz najlepszy moment dla forumowiczów

Od czasu do czasu zdarza się, że jak jadę na czwórce to obroty wzrastają (w zależności jak depnę w pedał) a prędkość nie wzrasta. Rzadziej zdarza się to na innych biegach na 1 i 2 w ogóle.
Obstawiam, że problem będzie tkwił w kończącym się sprzęgle. (ale zanim napiszecie że trzeba jednak wymienić łańcuch w reduktorze


Z biegami to już Wam koledzy pisałem nie raz




Pytanie, czy dać komuś ( nie mam pojęcia komu) samochód aby zregenerował skrzynie czyli kupić używkę i aby poskładał z dwóch jedną dobrą czy druga opcja poszukać dobrej używki i całkowicie wymienić a starą sobie zostawić wstawić do ogródka i położyć na niej kilka doniczek z roślinkami


Pomożecie ?

Z góry dziękuje za wszelkie pomocne informacje od Was które już nie raz mi pomogły w usterkach ale także niektóre mnie nakłoniły na oddanie Pajero na złom

P.S. Dla formalności:
Pajero II 1995R, 261kkm.
2.5 TDI. V24W.
3Drzwiowa wersja ciężarowa z Holandii.
Manual 5Biegowy z reduktorem SS