Nagłe wysokie obroty przy odpalaniu rozrusznika - help

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

pinchi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: czw lip 11, 2013 5:40 pm

Nagłe wysokie obroty przy odpalaniu rozrusznika - help

Post autor: pinchi » czw lip 11, 2013 5:57 pm

witam wszystkich:)
mam nie mały problem z pajero did 3,2 2001 przy odpalaniu silnika nagle pojawiają się wysokie obroty po czym spadają do normalności, do tego widoczne są czarne spaliny przy uruchamianiu. Dzieje się to coraz częściej a dziś przy odpalaniu zabulgotał tylko i znów puścił czarny dymek, wyłączyłam typa i po chwili ponownie próbowałam uruchomić i tym razem już normalnie poszło...
Bardzo proszę kolegów fachowców o pomoc jakiego typu to może być przyczyna?

Blues_M07
Posty: 579
Rejestracja: pn wrz 27, 2010 7:47 pm
Lokalizacja: Gliwice-Paniówki

Re: Nagłe wysokie obroty przy odpalaniu rozrusznika - help

Post autor: Blues_M07 » czw lip 11, 2013 7:09 pm

Cześć :)21
Pompa w pajero 3.2 DID madafaka is det :)21
Mitasubiszi Pajoro I 3D,2.5TDI, LSD,90r
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA :)21

pinchi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: czw lip 11, 2013 5:40 pm

Re: Nagłe wysokie obroty przy odpalaniu rozrusznika - help

Post autor: pinchi » czw lip 11, 2013 8:34 pm

Blues_M07 pisze:Cześć :)21
Pompa w pajero 3.2 DID madafaka is det :)21
dziękuję koledze:) czy pompę można regenerować czy kupić nową i gdzie najlepiej? trochę mnie jednak dziwi że pompa pada bo paliwo kupuję dobre, filtry paliwa na bieżąco wymieniane, ze starości padła?

Małgorzata

Blues_M07
Posty: 579
Rejestracja: pn wrz 27, 2010 7:47 pm
Lokalizacja: Gliwice-Paniówki

Re: Nagłe wysokie obroty przy odpalaniu rozrusznika - help

Post autor: Blues_M07 » czw lip 11, 2013 8:56 pm

Pompa w TYM Pajero pada bo jest felerna,znaczy się nie jest tak dobra jak w starszych Pojarach.Ten temat na forumie już dwa zyliony razy był maglowany.Opcja Szukaj powinna zadziałać.
Pozdrawiam
Mitasubiszi Pajoro I 3D,2.5TDI, LSD,90r
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA :)21

pinchi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: czw lip 11, 2013 5:40 pm

Re: Nagłe wysokie obroty przy odpalaniu rozrusznika - help

Post autor: pinchi » czw lip 11, 2013 9:15 pm

Blues_M07 pisze:Pompa w TYM Pajero pada bo jest felerna,znaczy się nie jest tak dobra jak w starszych Pojarach.Ten temat na forumie już dwa zyliony razy był maglowany.Opcja Szukaj powinna zadziałać.
Pozdrawiam

dziękuję :) już szukam....

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Nagłe wysokie obroty przy odpalaniu rozrusznika - help

Post autor: Adas » czw lip 11, 2013 10:01 pm

Blues_M07 pisze:Pompa w TYM Pajero pada bo jest felerna,znaczy się nie jest tak dobra jak w starszych Pojarach.Ten temat na forumie już dwa zyliony razy był maglowany.Opcja Szukaj powinna zadziałać.
Pozdrawiam
nie pompa jest felerna, tylko układ zasilania w paliwo.
Regeneracja samej pompy nie wystarczy, trzeba jeszcze wymienić zbiornik paliwa na stalowy albo z tworzywa.
Paliwo reaguje z warstwą cynku w zbiorniku i tworzy miksturę która niszczy gładź w pompie i dlatego pada, od i cała filozofia.

ekspertem w Pajero 3 jest www.e-pajero.pl

Awatar użytkownika
Polsky
Posty: 399
Rejestracja: śr kwie 25, 2012 10:05 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Re: Nagłe wysokie obroty przy odpalaniu rozrusznika - help

Post autor: Polsky » pt lip 12, 2013 8:02 am

Kolega miał ten problem, za regeneracje zapłacił 11tys zł u Wachowiaka w Krotoszynie, śmiga już drugi rok i jest git.
Wysokość liftu należy dopasować do wzrostu teściowej
L200 4d56

pinchi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: czw lip 11, 2013 5:40 pm

Re: Nagłe wysokie obroty przy odpalaniu rozrusznika - help

Post autor: pinchi » pt lip 12, 2013 8:04 am

Adas pisze:
Blues_M07 pisze:Pompa w TYM Pajero pada bo jest felerna,znaczy się nie jest tak dobra jak w starszych Pojarach.Ten temat na forumie już dwa zyliony razy był maglowany.Opcja Szukaj powinna zadziałać.
Pozdrawiam
nie pompa jest felerna, tylko układ zasilania w paliwo.
Regeneracja samej pompy nie wystarczy, trzeba jeszcze wymienić zbiornik paliwa na stalowy albo z tworzywa.
Paliwo reaguje z warstwą cynku w zbiorniku i tworzy miksturę która niszczy gładź w pompie i dlatego pada, od i cała filozofia.

ekspertem w Pajero 3 jest http://www.e-pajero.pl

zatem dzwonię do pana Zbyszka z pytaniem:) dziękuję za podpowiedz

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość