

Moderator: Student
Silniki R5 audi darzę wielką sympatią, są znakomite, ich mechniczny wtrysk - prosty i bardzo skuteczny w sensie uzyskiwanej mocy 136 KM z silnika KV 2.2, 133 KM z silnika NG 2.3. Mają dużą elastyczność, duży zakres użytecznych obrotów, są trwałe i cieszą ucho pięknym, rasowym dźwiękiem.vena81 pisze:witam:)
temat stary to troche go ruszę![]()
starty diesel sie rozsypał i nowego diesla NIE bedzie.
tak więc lepiej wstawić V6 2.8 od forda czy pięciogarówkę 2.3 od audi?? z audi problem od czego dopasować skrzynię biegów i jest na pasku.
a może jeszcze coś innego![]()
pozdrawiam![]()
![]()
no cóż..... trzeba się znaćvena81 pisze:u nas więksość jeżdzi na omegach ale poza tym że tanie to olejarki i malo żywotne
no więc tak żeby nie bylo niedomówień to ja bez bicia się przyznaje że ja sie na silnikach nie znam i (jeszcze)nie dłubię w swoim aucie tak jak to robią niektóre kolezanki z forum. meża teraz nie ma to nic konkretnego nie napiszę. bez niego moge napisać w tym temacie tylko tyle że dzięki za odzewkUBI pisze:no cóż..... trzeba się znaćvena81 pisze:u nas więksość jeżdzi na omegach ale poza tym że tanie to olejarki i malo żywotnei patrzeć co się kupuje... mogę Ci sprzedać silnik 2 letniego sprintera tanio.... diesel:)) tylko ma wadę przebieg no i olej bierze dość mocno, czasem nie odpala, ale jest za to młody i nowoczesny
no i ten znaczek...ta gwiazda symbol niezniszczalnośći, uwierz w to i bedzie Ci długop słuzył w pomniku przed domem
K-jet jest zajebisty, ino trza umiec go raz na zawsze ustawic. Strach przed tym systemem jest irracjonalny, a jego możliwosci w zakresie adaptacji do zmiennych parametrów (tuning) - olbrzymie. Brak zalewającej się wodą elektroniki to tylko początek długiej listy plusów. I nie mów mi o latającej na wyjebach klapie, bo to mitszary pisze:gdy by nie ty , to bym się nie odzywał bo temat wałkowany juz był dawno - potencjalnemu poszukiwaczowi info wystarczy zasiąść i pogrzebac...
no dobra - tera ja .
- a tobie co? uparłeś się przy tym klamorze audi ... osrany k - jetronic , osrany pasek rozrządu , osrane gabaryty , osrane sprzęgło...
powyższe parametry ni nhu hu nie przystają do porzadnego widlastego V6 pod względem trudności adaptacyjnych oraz parametrów i trwałości.
A gaz jest do kuchenek.
No
Klapa K-jetronica jest wyważona w punkcie podparcia - czyli odpada kwestia sił bezwładności. Kwestie dużo mniejszych sił wynikających z krętu całego korpusu wtrysku nie są w stanie wybic klapy ze stanu równowagi - tkwi ona jak zakleszczona pomiędzy dwoiema siłami - naporu powietrza z jednej strony, a ciśnienia paliwa z drugiej. We no se jakiegoś mercedesa na K-jecie, gdzie klapa wychyla się w dół i mozna se ją obejrzec w pracy - i se spróbuj poruszac nią - przekonasz się, ile trzeba w to włożyc siły.szary pisze:latająca na wyjebach klapa to fakt mój drogi.
Oczywiście, mój drogi. Sam o tym pisałem. Jest potencjalne zagrożenie.szary pisze:mankamenty paska rozrządu to fakt mój drogi.
W garage najwyraźniej zalega Ci wersja na K-jecie z Granady, która istotnie miała aż 150 (nie 157) koni. Tu pytanie - dlaczego wersja 2.8 na K-jecie z końca lat '70, miała więcej jadu, niż wersja 2.9 na elektronicznym EEC IV z drugiej połowy lat '80? Czyżby... typ wtrysku?szary pisze:w porównaniu do 2.3 jest pewna racja po Twojej stronie, ale minimalna - odnosnie tylko parametrów ale nie do 157 konnego 2.8 , zalega taki w garage i w wolnych chwilach adaptacji dokonuję.
oczywiscie nikogo tu nie namawiam itp , polemizuję też dla sportu z Toba tylko.
rempstowy gazik Marcina P. a tani bo posezonowypapas pisze:No to jak se już tak słodzicie to powiedzcie mi no - fajne to? http://moto.allegro.pl/item294004425_gaz_69.html
Bo tak patrze i cosik to tanio jest, znaczy się przerobka droga a gdzie reszta![]()
Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości