Benzynowy V6 do Gaza

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
vena81
Posty: 401
Rejestracja: pn gru 03, 2007 3:33 pm
Lokalizacja: Olsztyn,Gdynia

Post autor: vena81 » wt sty 15, 2008 10:35 am

i co nikt nic nie podpowie ?? :cry:
Życie to wielka impreza. Rób wszystko żeby nie być na niej kelnerem
uwielbiam 69 :)22

Awatar użytkownika
kUBI
Posty: 644
Rejestracja: śr sie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: kUBI » wt sty 15, 2008 4:21 pm

ja mam 2.0 omege razem z omegoską skrzynią 5 w swoim gazie i lata super! :)2
do uaza wstawiam teraz omege 2.4 tez ze skrzynia zobaczymy co wyjdzie
"Jeżdżę z kim chcę"

Awatar użytkownika
vena81
Posty: 401
Rejestracja: pn gru 03, 2007 3:33 pm
Lokalizacja: Olsztyn,Gdynia

Post autor: vena81 » wt sty 15, 2008 11:54 pm

u nas więksość jeżdzi na omegach ale poza tym że tanie to olejarki i malo żywotne
Życie to wielka impreza. Rób wszystko żeby nie być na niej kelnerem
uwielbiam 69 :)22

pemo1307
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: pn sty 14, 2008 10:27 pm
Lokalizacja: przasnysz

Post autor: pemo1307 » śr sty 16, 2008 12:31 am

u mnie siedzi 2.3td razem ze skrzynią z misio galant 84 r.
reduktor jest gazikowy, rama uaz
jeżdzi super jest bardzo elastyczny i oszczędny
pozdrawiam pemo1307

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » śr sty 16, 2008 5:10 pm

vena81 pisze:witam:)

temat stary to troche go ruszę :)21

starty diesel sie rozsypał i nowego diesla NIE bedzie.
tak więc lepiej wstawić V6 2.8 od forda czy pięciogarówkę 2.3 od audi ???? z audi problem od czego dopasować skrzynię biegów i jest na pasku.
a może jeszcze coś innego ??

pozdrawiam :D :)21 :D
Silniki R5 audi darzę wielką sympatią, są znakomite, ich mechniczny wtrysk - prosty i bardzo skuteczny w sensie uzyskiwanej mocy 136 KM z silnika KV 2.2, 133 KM z silnika NG 2.3. Mają dużą elastyczność, duży zakres użytecznych obrotów, są trwałe i cieszą ucho pięknym, rasowym dźwiękiem.

Jednak pasek rozrządu na pewno pozostaje potencjalnym źródłem problemów, bo nie jest hermetycznie zamknięty. Długość silnika ma tu też znaczenie - jasnym jest, że w gaziku miejsca na długość jest małowiele.

Zsilanie powinno być tu uzyte w pełni mechaniczne - K-jetronic, zamiast KE- jetronica, który wykazuje większą upierdliwość i wrażliwość

Co do skrzyni biegów - nie ma problemu. Rzędowe silniki VAG mają wszystkie taki sam rozstaw śrub mocujących kielich skrzyni. Masz więc do dyspozycji skrzynię VW LT (krótka jedynka w układzie naprzeciw wstecznego), lub volvo serii 7, w których występował ten sam co w VW LT rzędowy sześciocylindrowy dyzel VAG (dłuższa jedynka, piątka=nadbieg).
Sprzęgło - niemal dowolne audi. Uwaga - odradzam koła zamachowe dwumasowe!

Silnik forda - owszem, zdaje egzamin, ale ciężko już trafić 2.8 w sensowym stanie, a poza tym moc ma taką samą w zasadzie jak 2.2 audi. Natomiast jest krótszy, co jest dużym plusem. UWAGA! bardzo źle znosi gaz (gniazda zaworowe)

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » czw sty 17, 2008 10:40 am

gdy by nie ty , to bym się nie odzywał bo temat wałkowany juz był dawno - potencjalnemu poszukiwaczowi info wystarczy zasiąść i pogrzebac...

no dobra - tera ja .
- a tobie co? uparłeś się przy tym klamorze audi ... osrany k - jetronic , osrany pasek rozrządu , osrane gabaryty , osrane sprzęgło...
powyższe parametry ni nhu hu nie przystają do porzadnego widlastego V6 pod względem trudności adaptacyjnych oraz parametrów i trwałości.
A gaz jest do kuchenek.
No :)23
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
Łasuch
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 90
Rejestracja: czw wrz 29, 2005 2:20 pm
Lokalizacja: Malbork

Post autor: Łasuch » czw sty 17, 2008 11:05 am

Polecam 2.8MB. Zmieścić nie jest łatwo ale za to zajebiście trwały no i mocny.

Awatar użytkownika
kUBI
Posty: 644
Rejestracja: śr sie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: kUBI » czw sty 17, 2008 3:51 pm

:lol: ja tam lubie omegi:)) 2.0 mam za 500 zł za sztuke, kupiłem 2 przebieg znam bo auta oba widziałem i jeżdziłem zanim serce mi oddały :wink: więc w najblizszym czasie bedę się kurczowo tego silnika trzymał, ps. u nas na szrocie sprzedaja silniki omeg 2,0 za 800zł, więc małym kosztem mozna gaza ożywić
"Jeżdżę z kim chcę"

Awatar użytkownika
kUBI
Posty: 644
Rejestracja: śr sie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: kUBI » czw sty 17, 2008 3:58 pm

vena81 pisze:u nas więksość jeżdzi na omegach ale poza tym że tanie to olejarki i malo żywotne
no cóż..... trzeba się znać :wink: i patrzeć co się kupuje... mogę Ci sprzedać silnik 2 letniego sprintera tanio.... diesel:)) tylko ma wadę przebieg no i olej bierze dość mocno, czasem nie odpala, ale jest za to młody i nowoczesny :)21 no i ten znaczek...ta gwiazda symbol niezniszczalnośći, uwierz w to i bedzie Ci długop słuzył w pomniku przed domem :)23
"Jeżdżę z kim chcę"

Awatar użytkownika
vena81
Posty: 401
Rejestracja: pn gru 03, 2007 3:33 pm
Lokalizacja: Olsztyn,Gdynia

Post autor: vena81 » pt sty 18, 2008 11:15 am

kUBI pisze:
vena81 pisze:u nas więksość jeżdzi na omegach ale poza tym że tanie to olejarki i malo żywotne
no cóż..... trzeba się znać :wink: i patrzeć co się kupuje... mogę Ci sprzedać silnik 2 letniego sprintera tanio.... diesel:)) tylko ma wadę przebieg no i olej bierze dość mocno, czasem nie odpala, ale jest za to młody i nowoczesny :)21 no i ten znaczek...ta gwiazda symbol niezniszczalnośći, uwierz w to i bedzie Ci długop słuzył w pomniku przed domem :)23
no więc tak żeby nie bylo niedomówień to ja bez bicia się przyznaje że ja sie na silnikach nie znam i (jeszcze)nie dłubię w swoim aucie tak jak to robią niektóre kolezanki z forum. meża teraz nie ma to nic konkretnego nie napiszę. bez niego moge napisać w tym temacie tylko tyle że dzięki za odzew :)2 i dzięki za ofertę ale diesel mnie nie interesuje. stanowczo ma być benzyna ewentualnie + gaz

pazdrawiam :D :)21 :D
Życie to wielka impreza. Rób wszystko żeby nie być na niej kelnerem
uwielbiam 69 :)22

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » sob sty 19, 2008 4:15 pm

szary pisze:gdy by nie ty , to bym się nie odzywał bo temat wałkowany juz był dawno - potencjalnemu poszukiwaczowi info wystarczy zasiąść i pogrzebac...

no dobra - tera ja .
- a tobie co? uparłeś się przy tym klamorze audi ... osrany k - jetronic , osrany pasek rozrządu , osrane gabaryty , osrane sprzęgło...
powyższe parametry ni nhu hu nie przystają do porzadnego widlastego V6 pod względem trudności adaptacyjnych oraz parametrów i trwałości.
A gaz jest do kuchenek.
No :)23
K-jet jest zajebisty, ino trza umiec go raz na zawsze ustawic. Strach przed tym systemem jest irracjonalny, a jego możliwosci w zakresie adaptacji do zmiennych parametrów (tuning) - olbrzymie. Brak zalewającej się wodą elektroniki to tylko początek długiej listy plusów. I nie mów mi o latającej na wyjebach klapie, bo to mit 8)

Gabaryty - jak pisałem - długi jest, ale skoro 300D MB wchodzi, dlaczego nie miałby wejśc 2.2 audi? Sprzęgło? Możesz zapodac większe niż największe występujące w V6 forda (np z S4 :)23 )
Osrany (potencjalnie) jest pasek rozrządu (choc np turbo andoria sie w zasadzie sprawdza).
Parametry? No ja Cię proszę, Szary, odnosisz parametry 2.2 audi do swojego sześciodoniczkowego piecyka 2.3? Wolne żarty! Porównaniu można poddawac 2.8/2.9 i 2.2 audi - i nie dam głowy za wynik... Gaźnikowy 2.8 ma 135 koni, audi - 136. Moment forda nieznacznie wyższy w peaku (dopiero ok. 4000 obr.), ale jego dostępnośc przy niskich obrotach (w przypadku audi mówię o oznaczniu silnika KV) - zdecydowanie lepsza w audi - nie wiem, czy zdarzyło mi się jeździc czymś bardziej elastycznym.

Więc ja bym tak jednoznacznie nie przesądzał.

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » sob sty 19, 2008 4:30 pm

latająca na wyjebach klapa to fakt mój drogi.
mankamenty paska rozrządu to fakt mój drogi.
w porównaniu do 2.3 jest pewna racja po Twojej stronie, ale minimalna - odnosnie tylko parametrów ale nie do 157 konnego 2.8 , zalega taki w garage i w wolnych chwilach adaptacji dokonuję.
oczywiscie nikogo tu nie namawiam itp , polemizuję też dla sportu z Toba tylko.
:)23
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » sob sty 19, 2008 5:26 pm

szary pisze:latająca na wyjebach klapa to fakt mój drogi.
Klapa K-jetronica jest wyważona w punkcie podparcia - czyli odpada kwestia sił bezwładności. Kwestie dużo mniejszych sił wynikających z krętu całego korpusu wtrysku nie są w stanie wybic klapy ze stanu równowagi - tkwi ona jak zakleszczona pomiędzy dwoiema siłami - naporu powietrza z jednej strony, a ciśnienia paliwa z drugiej. We no se jakiegoś mercedesa na K-jecie, gdzie klapa wychyla się w dół i mozna se ją obejrzec w pracy - i se spróbuj poruszac nią - przekonasz się, ile trzeba w to włożyc siły.
Argumentu, że K-jet sprawdzał się w skonstruowanym przez Goebbelsów Mercu G - nawet nie przytaczam :)21
szary pisze:mankamenty paska rozrządu to fakt mój drogi.
Oczywiście, mój drogi. Sam o tym pisałem. Jest potencjalne zagrożenie.
szary pisze:w porównaniu do 2.3 jest pewna racja po Twojej stronie, ale minimalna - odnosnie tylko parametrów ale nie do 157 konnego 2.8 , zalega taki w garage i w wolnych chwilach adaptacji dokonuję.
oczywiscie nikogo tu nie namawiam itp , polemizuję też dla sportu z Toba tylko.
:)23
W garage najwyraźniej zalega Ci wersja na K-jecie z Granady, która istotnie miała aż 150 (nie 157) koni. Tu pytanie - dlaczego wersja 2.8 na K-jecie z końca lat '70, miała więcej jadu, niż wersja 2.9 na elektronicznym EEC IV z drugiej połowy lat '80? Czyżby... typ wtrysku? :)20

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » sob sty 19, 2008 6:59 pm

heh - a kto powiedział że tam wtrysk kj zostanie hiee

poza tym powoli wchodzimy w nie ten klimat panie...- zalety v-ki ...zalety rzędówki... pierwsz lepsza v-ka wchodzi do auta bez przeróbek - nic nie trzeba zmieniac -a w rzedówce od sprzęgła po rozrząd.. zaleta wazna panie nie ?
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
papas
 
 
Posty: 915
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 9:19 am
Lokalizacja: okolice Mikołowa

Post autor: papas » sob sty 19, 2008 8:54 pm

No to jak se już tak słodzicie to powiedzcie mi no - fajne to? http://moto.allegro.pl/item294004425_gaz_69.html
Bo tak patrze i cosik to tanio jest, znaczy się przerobka droga a gdzie reszta :D
Pozdrawiam
Jeśli coś jest grzechu warte, to i grzech nie spróbować...

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » sob sty 19, 2008 8:58 pm

papas pisze:No to jak se już tak słodzicie to powiedzcie mi no - fajne to? http://moto.allegro.pl/item294004425_gaz_69.html
Bo tak patrze i cosik to tanio jest, znaczy się przerobka droga a gdzie reszta :D
Pozdrawiam
rempstowy gazik Marcina P. a tani bo posezonowy




:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
papas
 
 
Posty: 915
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 9:19 am
Lokalizacja: okolice Mikołowa

Post autor: papas » sob sty 19, 2008 9:16 pm

Mag69 pisze:rempstowy gazik Marcina P. a tani bo posezonowy
:)21
Oj jakby mnie sie plany nie zj...ły to by już byl mój, ten kolor, ech.....
Pozdrawiam
Jeśli coś jest grzechu warte, to i grzech nie spróbować...

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » sob sty 19, 2008 9:43 pm

Marcin już jakiś czas sprzedaje i nie umie sprzedać.

Papas , spręż się i kup, bo warto

a kolor, no cóż można przemalować na jedyny słuszny :)23


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
papas
 
 
Posty: 915
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 9:19 am
Lokalizacja: okolice Mikołowa

Post autor: papas » sob sty 19, 2008 9:58 pm

Z chętnością, tylko że budżet mocno ucierpiał, a przyszły zakład mojej pracy zamknąć chcą....
A kolor fajny, przeca nie wszystkie muszą być zielone :D
Ale naprawdę ciężko zrobić za tyle gieza z V się mi zdaje.
Jeśli coś jest grzechu warte, to i grzech nie spróbować...

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » sob sty 19, 2008 10:22 pm

Polecam tego gza :)2
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości