NYSA ?
Moderator: Student
- bilans
- Posty: 1972
- Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
- Kontaktowanie:
nie bardzo się orjentuję panowie co uzyskam dzięki samemu splanowaniu głowicy czy mugłby mi to ktoś wyjaśnić ?
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/
http://www.firmabilans.pl/
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- bilans
- Posty: 1972
- Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
- Kontaktowanie:
c&j żyje tylko mam trochę zadurzo na głowie problemów
i nie bardzo miałem głowę aby pisać tu cokolwiek
i nie bardzo miałem głowę aby pisać tu cokolwiek
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/
http://www.firmabilans.pl/
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- bilans
- Posty: 1972
- Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
- Kontaktowanie:
ja narozrabiałem ? przeciesz rozmawialiśmy potem na forum a że cenzura cie nie lubi no ? nic na to nie poradzę ale dlaczego uwarzasz iż takie przerubki silnika są hmm wybuchowe ? masz coś przeciwko inwencji technicznej ?
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/
http://www.firmabilans.pl/
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
zabagniłeś którejś nocy najświętszy ze tematów:GAZ a potem jeszcze podjudzałeś wycinaczy postów placku 
a co do głowicy...cóż...spalnuj sobie...zapewniam cie że nie poczujesz zmiany...może poza utrudnioną regulacją motoru. chyba ze pojedziesz radykalnie np 4mm...he he he ale wtedy...zresztą sam zobaczysz przy składaniu

a co do głowicy...cóż...spalnuj sobie...zapewniam cie że nie poczujesz zmiany...może poza utrudnioną regulacją motoru. chyba ze pojedziesz radykalnie np 4mm...he he he ale wtedy...zresztą sam zobaczysz przy składaniu
Wracam do tego tematu bo mam pytanko
jak s-21 sprawdza się w terenie czy warto go montowac
?
(wkoncu prawdopodobnie bende miał kase na własny pojazd
a tym pojazdem najprawdopodobniej
bedzie GAZ69 ale okarze sie dopier na wakacjach
jak sprawy sie potoczą )
Pozdrawiam i z góry dzięki
jak s-21 sprawdza się w terenie czy warto go montowac

(wkoncu prawdopodobnie bende miał kase na własny pojazd
a tym pojazdem najprawdopodobniej
bedzie GAZ69 ale okarze sie dopier na wakacjach
jak sprawy sie potoczą )
Pozdrawiam i z góry dzięki

GAZ69>UAZ469>SJ413>PATHFINDER>Grand Cherokee 5.2 v8 ZJ
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Miałem w gazie S-21 i wystarczał. Wbrew pozorom bardzo ważne są duperelki i osprzęt silnika. Zapewnienie silnikowi stabilności cieplnej. Lepszego zasilania. Mniejszych oporów przepływu. Nie odprężania zbyt mocno wydechu. Dobrego oleju. Zmiana instalacji zapłonowej. To zaowocuje kulturą pracy i bezawaryjnościa. Takie operacje jak planowanie głowicy zostawić na sam koniec.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość