Witam Szanowne Grono !
W mojej zielonej strzale występuje w/w gaźnik BVF 36 f1 ... Gazik przywieziony z DDR - zastanawiam się czy go wymienić na k124 . Pali od strzała , gorzej na gorącym silniku - spalanie ? Szukam instrukcji ... opisu itd . Będę wdzięczny za każde info.
Pozdrawiam
Gaźnik BVF 36f1
Moderator: Student
Re: Gaźnik BVF 36f1
http://www.wartburgpeter.de/tm_vergaser_bvf36_1.htm
niemieckie ustawienie serwisowe :
Drosselklappenanschlagschraube: 1 Umdrehung auf
Gemischregulierschraube: 2 Umdrehungen auf
Starterklappeneinstellung: Spaltmaß der Drosselklappe bei voll geschlossener Starterklappe: 1,0 mm
Kraftstoffniveau (Schwimmer eingetaucht): 25 bis 27 mm von Oberkante Schwimmergehäuse
Abgaswert CO: maximal 4,5 Vol.-%
niemieckie ustawienie serwisowe :
Drosselklappenanschlagschraube: 1 Umdrehung auf
Gemischregulierschraube: 2 Umdrehungen auf
Starterklappeneinstellung: Spaltmaß der Drosselklappe bei voll geschlossener Starterklappe: 1,0 mm
Kraftstoffniveau (Schwimmer eingetaucht): 25 bis 27 mm von Oberkante Schwimmergehäuse
Abgaswert CO: maximal 4,5 Vol.-%
- MarekGaz
- jestem tu nowy...
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz sty 25, 2015 10:15 pm
- Lokalizacja: Połomia - Tarnowskie Góry
Re: Gaźnik BVF 36f1
Dzięki ... w międzyczasie znalazłem tą stronkę... a co uważasz w kwestii samego gaźnika - zostawić czy zmienić ?
Pzdr
Pzdr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości