MB 190 2,0 benzyna - zdięcia
Moderator: Student
MB 190 2,0 benzyna - zdięcia
Witam!
Chciałbym prosić szanownych kolegów o zdięcia komory silnika gaza z wbudowanym dwulitrowym benzynowym silnikiem od MB 190 ( mam nadzieję, że takie też chodzą w gaziorach )
Chciałbym zobaczyć sposób montażu i rozmieszczenie osprzętu i slnika.
Takie dane interesują pewnie wielu oglądających forum.
pozdrawiam
Chciałbym prosić szanownych kolegów o zdięcia komory silnika gaza z wbudowanym dwulitrowym benzynowym silnikiem od MB 190 ( mam nadzieję, że takie też chodzą w gaziorach )
Chciałbym zobaczyć sposób montażu i rozmieszczenie osprzętu i slnika.
Takie dane interesują pewnie wielu oglądających forum.
pozdrawiam
Gaz 69 AM w proszku
- goralski
-
- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
- Kontaktowanie:
chłodnica tak czy siak sie przyda,skrzynia wchodzi tylko musisz powalczyc z walkiem posrednim do reduktora-u nas w trojkat z MB jest nasadzony kwadrat z gaza (chodzi o przejscie z 3 na 4 sruby-musi byc wywazone a przynajmniej centrycznie bo strasznie bic bedzie)
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
Witam
Mam pytanie do gzowiczów z silnikiem jak w temacie.
Otóż z wstępnych przymiarek wychodzi mi, że muszę złamać 2x wał kierowniczy bo prosty wchodzi mi w kolektor ssący.
Jak macie rozwiązany ten problem?. Może silnik zawiescić wysoko, ale wtedy będzie bujać na wertepach.
Napiszcie o swoich
pozdrawiam
Mam pytanie do gzowiczów z silnikiem jak w temacie.
Otóż z wstępnych przymiarek wychodzi mi, że muszę złamać 2x wał kierowniczy bo prosty wchodzi mi w kolektor ssący.
Jak macie rozwiązany ten problem?. Może silnik zawiescić wysoko, ale wtedy będzie bujać na wertepach.
Napiszcie o swoich
pozdrawiam
Gaz 69 AM w proszku
miroja pisze:Witam
Mam pytanie do gzowiczów z silnikiem jak w temacie.
Otóż z wstępnych przymiarek wychodzi mi, że muszę złamać 2x wał kierowniczy bo prosty wchodzi mi w kolektor ssący.
Jak macie rozwiązany ten problem?. Może silnik zawiescić wysoko, ale wtedy będzie bujać na wertepach.
Napiszcie o swoich
pozdrawiam
kolumna ze wspomaganiem, oryginał Uaz ( nic nie koliduje)
a silnik posadź jak najniżej

LJ 70
- michalgaz69
- jestem tu nowy...
- Posty: 70
- Rejestracja: wt mar 06, 2007 8:37 am
- Lokalizacja: kaszuby
Poniżej moje wypociny dotyczące tematu. Mam nadzieję, że komuś się przyda.



W ramę oczywiście wspawałem tuleje, mocowanie na śruby fi 14 z niepełnym gwintem, brak kolizji ze ścianą grodziową silnika, wałek zdający dłuższy od oryginału, chłodnica według wstępnych przymiarek pasuje na wcisk do żaluzji
pozdrawiam
i zapraszam do komentowania



W ramę oczywiście wspawałem tuleje, mocowanie na śruby fi 14 z niepełnym gwintem, brak kolizji ze ścianą grodziową silnika, wałek zdający dłuższy od oryginału, chłodnica według wstępnych przymiarek pasuje na wcisk do żaluzji
pozdrawiam
i zapraszam do komentowania
Gaz 69 AM w proszku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość