MB 190 2,0 benzyna - zdięcia

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
miroja
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 8:08 pm
Lokalizacja: Olsztyn

MB 190 2,0 benzyna - zdięcia

Post autor: miroja » czw kwie 12, 2007 7:37 pm

Witam!

Chciałbym prosić szanownych kolegów o zdięcia komory silnika gaza z wbudowanym dwulitrowym benzynowym silnikiem od MB 190 ( mam nadzieję, że takie też chodzą w gaziorach )


Chciałbym zobaczyć sposób montażu i rozmieszczenie osprzętu i slnika.
Takie dane interesują pewnie wielu oglądających forum.

pozdrawiam
Gaz 69 AM w proszku

Awatar użytkownika
faust 12
 
 
Posty: 253
Rejestracja: pn lut 27, 2006 3:54 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: faust 12 » pt kwie 13, 2007 8:11 am

Mogę podesłać zdjęcia, ale MB 2,5 D ( R5 ) :D ...
Nic nie będzie już takie jak dawniej. Kupiłem Gaza...
GAZ 69M 1974 (?)
RR 300 Tdi
Grupa D!

Awatar użytkownika
miroja
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 8:08 pm
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: miroja » pt kwie 13, 2007 8:49 am

Super !

Apel do benzynowców wciąż aktualny.
Gaz 69 AM w proszku

Awatar użytkownika
faust 12
 
 
Posty: 253
Rejestracja: pn lut 27, 2006 3:54 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: faust 12 » pt kwie 13, 2007 9:28 am

Poszło na maila to co mam na dzień dzisiejszy
Nic nie będzie już takie jak dawniej. Kupiłem Gaza...
GAZ 69M 1974 (?)
RR 300 Tdi
Grupa D!

Awatar użytkownika
miroja
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 8:08 pm
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: miroja » pn kwie 16, 2007 7:44 pm

Witam
Chciałbym odświeżyć temat.
Poniżej mój silniczek
Obrazek

miska bezpieczna, dość miejsca do grodzi silnika

... ale najlepiej byłoby zobaczyć zdięcia zamontowanego u kogoś z kolegów.

pozdrawiam
Gaz 69 AM w proszku

Awatar użytkownika
goralski
 
 
Posty: 10926
Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
Kontaktowanie:

Post autor: goralski » wt maja 22, 2007 9:44 am

ja u siebie pod maske juz nawet palca nie wcisne :)21 a poza tym mam 5 wiec...a jaka chlodnice planujesz do niego?orginal czy merca?
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S

Awatar użytkownika
miroja
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 8:08 pm
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: miroja » wt maja 22, 2007 8:37 pm

Witam
Planuję od MB. Trochę mało miejsca więc będę musiał lekko wyheblować belkę oryginalną.
W razie jak silnikowi będzie za gorąco wpasuję jeszcze chłodnicę oleju.

pozdrawiam
Gaz 69 AM w proszku

Awatar użytkownika
goralski
 
 
Posty: 10926
Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
Kontaktowanie:

Post autor: goralski » śr maja 23, 2007 12:53 pm

chłodnica tak czy siak sie przyda,skrzynia wchodzi tylko musisz powalczyc z walkiem posrednim do reduktora-u nas w trojkat z MB jest nasadzony kwadrat z gaza (chodzi o przejscie z 3 na 4 sruby-musi byc wywazone a przynajmniej centrycznie bo strasznie bic bedzie)
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S

Awatar użytkownika
miroja
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 8:08 pm
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: miroja » pt lip 27, 2007 9:42 pm

Witam
Mam pytanie do gzowiczów z silnikiem jak w temacie.
Otóż z wstępnych przymiarek wychodzi mi, że muszę złamać 2x wał kierowniczy bo prosty wchodzi mi w kolektor ssący.
Jak macie rozwiązany ten problem?. Może silnik zawiescić wysoko, ale wtedy będzie bujać na wertepach.
Napiszcie o swoich

pozdrawiam
Gaz 69 AM w proszku

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » pt lip 27, 2007 10:08 pm

miroja pisze:Witam
Mam pytanie do gzowiczów z silnikiem jak w temacie.
Otóż z wstępnych przymiarek wychodzi mi, że muszę złamać 2x wał kierowniczy bo prosty wchodzi mi w kolektor ssący.
Jak macie rozwiązany ten problem?. Może silnik zawiescić wysoko, ale wtedy będzie bujać na wertepach.
Napiszcie o swoich

pozdrawiam

kolumna ze wspomaganiem, oryginał Uaz ( nic nie koliduje)

a silnik posadź jak najniżej


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
michalgaz69
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: wt mar 06, 2007 8:37 am
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: michalgaz69 » śr sie 01, 2007 2:19 pm

CO WY TAK TE BEZYNY KOCHACIE JA MAM 3SETE DIESLA I TANIEJ JEZDZE I JAK WJADE W WODE TO SIE O NIC NIE BOJE
JESZCZE TROCHE I LUAZ RUSZY DO AKCJI

Awatar użytkownika
miroja
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 8:08 pm
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: miroja » sob sie 18, 2007 9:26 pm

Poniżej moje wypociny dotyczące tematu. Mam nadzieję, że komuś się przyda.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W ramę oczywiście wspawałem tuleje, mocowanie na śruby fi 14 z niepełnym gwintem, brak kolizji ze ścianą grodziową silnika, wałek zdający dłuższy od oryginału, chłodnica według wstępnych przymiarek pasuje na wcisk do żaluzji

pozdrawiam
i zapraszam do komentowania
Gaz 69 AM w proszku

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość