gaz 69, 67, 63 itd...
Moderator: Student
-
seba4x4
-

- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: seba4x4 » śr kwie 26, 2006 8:40 pm
Jerry pisze:Babol pisze:Zgadzam się z Makszem.
Orginalne bębny starczają do tych prędkości nawet do zamknięcia szafy. Wszystko to kwestia regulacji i odpowiedniego dbania o hamulce.
Do zamkniecia szafy tak...
ale sprobuj sie zatrzymac.
O nieprzewidzianych wypadkach na trasie nie wspomne...

A Landi z obrazka to Panie ABS i inne takie ma. Technologia prawie podobna, a hamulce Gaza się nie podobajA

-
seba4x4
-

- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: seba4x4 » śr kwie 26, 2006 8:42 pm
Bubu pisze:Będę strzelał: 100m.

Może być mniej, wystarczy pod górę hamować lub kotwicę zarzucić

-
gÓral świętokrzyski

- Posty: 1565
- Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
- Lokalizacja: Kielce/Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gÓral świętokrzyski » pt kwie 28, 2006 6:33 pm
Jak się laczki pali to droga hamowania wzrasta , hamowanie jest nie efektywne.
Droga hamowania mojego Uaza ze 100km/h to było 107,6 m na zimnych
a na ciepłych 98,4
Podkreślam że Uaza ma lepsze heble nic Gazik

-
seba4x4
-

- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: seba4x4 » pt kwie 28, 2006 7:50 pm
A niby czemu?
-
Jerry
-

- Posty: 4554
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno
Post
autor: Jerry » pt kwie 28, 2006 8:22 pm
seba4x4 pisze:Jerry pisze:Babol pisze:Zgadzam się z Makszem.
Orginalne bębny starczają do tych prędkości nawet do zamknięcia szafy. Wszystko to kwestia regulacji i odpowiedniego dbania o hamulce.
Do zamkniecia szafy tak...
ale sprobuj sie zatrzymac.
O nieprzewidzianych wypadkach na trasie nie wspomne...

A Landi z obrazka to Panie ABS i inne takie ma. Technologia prawie podobna, a hamulce Gaza się nie podobajA

Landi z obrazka na parabolach i serwo hamulcowym zachowuje si o wiele lepiej na czarnym. Poza tym jest dluzsze... a to tez robi swoje.
W kazdym razie i tak jeze tym syfem ok 80-90

Disco 300 ES
-
seba4x4
-

- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: seba4x4 » pt kwie 28, 2006 8:29 pm
Jerry pisze:seba4x4 pisze:Jerry pisze:
Do zamkniecia szafy tak...
ale sprobuj sie zatrzymac.
O nieprzewidzianych wypadkach na trasie nie wspomne...

A Landi z obrazka to Panie ABS i inne takie ma. Technologia prawie podobna, a hamulce Gaza się nie podobajA

Landi z obrazka na parabolach i serwo hamulcowym zachowuje si o wiele lepiej na czarnym. Poza tym jest dluzsze... a to tez robi swoje.
W kazdym razie i tak jeze tym syfem ok 80-90

A znajdź mi proszę nie dłubniętego Gaza. Moje miały wspomagania hamulców, kierownicy i inne takie. Te hamowały lepiej. Zaznaczam, że teksty napisane przeze mnie dotyczyły Gaza na oryginalnych podzespołach. Te dłubnięte sprawowały się w tych tematach nieco lepiej

-
seba4x4
-

- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: seba4x4 » pt kwie 28, 2006 8:33 pm
gÓral świętokrzyski pisze:Jak się laczki pali to droga hamowania wzrasta , hamowanie jest nie efektywne.
Droga hamowania mojego Uaza ze 100km/h to było 107,6 m na zimnych
a na ciepłych 98,4
Podkreślam że Uaza ma lepsze heble nic Gazik

Wypowiedź dotycząca palenia laczków miała świadczyć tylko i wyłącznie o możliwościach auta, nie o sposobie hamowania

-
korba
- jestem tu nowy...

- Posty: 45
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 12:50 am
- Lokalizacja: Piaseczno k/Wafki
Post
autor: korba » pt kwie 28, 2006 8:39 pm
Reaktywuję się po dłuższej nieobecności.. Mój Gazior 60km/h to prędkość "przelotowa"... mam tylko serwo hamulcy, i silnik górny..reszta CCCP..

GAZ 69M już prawie oryginał...
-
Jerry
-

- Posty: 4554
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno
Post
autor: Jerry » pt kwie 28, 2006 9:01 pm
seba4x4 pisze:Jerry pisze:seba4x4 pisze:
A Landi z obrazka to Panie ABS i inne takie ma. Technologia prawie podobna, a hamulce Gaza się nie podobajA

Landi z obrazka na parabolach i serwo hamulcowym zachowuje si o wiele lepiej na czarnym. Poza tym jest dluzsze... a to tez robi swoje.
W kazdym razie i tak jeze tym syfem ok 80-90

A znajdź mi proszę nie dłubniętego Gaza. Moje miały wspomagania hamulców, kierownicy i inne takie. Te hamowały lepiej. Zaznaczam, że teksty napisane przeze mnie dotyczyły Gaza na oryginalnych podzespołach. Te dłubnięte sprawowały się w tych tematach nieco lepiej

Pisze o predkosci przelotowej dlubnietego Gaza w stosunku do niebdlubnietej 109 ( za wyjatkiem paraboli co tuzo daje ... )
Disco 300 ES
-
gÓral świętokrzyski

- Posty: 1565
- Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
- Lokalizacja: Kielce/Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gÓral świętokrzyski » pt kwie 28, 2006 9:04 pm
Gazik ma słabszy hamulec gdyż poniewać na przedniej osi posiada tylko jeden tłoczek na koło a nie tak jak uaz po 2 tłoczki.
Chodzi mi o GAZa z Gorki a nie Gaza z Uljanowska
-
gÓral świętokrzyski

- Posty: 1565
- Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
- Lokalizacja: Kielce/Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gÓral świętokrzyski » pt kwie 28, 2006 9:05 pm
seba4x4 pisze:gÓral świętokrzyski pisze:Jak się laczki pali to droga hamowania wzrasta , hamowanie jest nie efektywne.
Droga hamowania mojego Uaza ze 100km/h to było 107,6 m na zimnych
a na ciepłych 98,4
Podkreślam że Uaza ma lepsze heble nic Gazik

Wypowiedź dotycząca palenia laczków miała świadczyć tylko i wyłącznie o możliwościach auta, nie o sposobie hamowania

Nie no zgadzam się , że na orginalnym hamulcu można zblokować koła ale po co??

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości