gaz 69, 67, 63 itd...
Moderator: Student
-
toldi
-

- Posty: 192
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 3:30 pm
- Lokalizacja: nowy dwor gd,koscierzyna
Post
autor: toldi » czw lip 13, 2006 9:12 pm
SebastianS pisze:To już lepiej Henschel/Wola H12A - 32 litry pojemności biturbo... Waży tylko 2 tony, moment ma około 2000 Nm...
kolejowy w dwoch rzedach ?

chyba raczej niezbyt wysoko sie kreci

-
Albert_N
-

- Posty: 4695
- Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Albert_N » czw lip 13, 2006 9:13 pm
na pake i do boju.
A na okretach podwodnych mieli niezle dizelki, moze cos takiego by wstawic

Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » czw lip 13, 2006 9:41 pm
gri74 pisze:V6 forda 2,3 nie pojedzie nigdy tak jak dobrze zrobiona wołga
nie wiesz synku o czym mówisz...
-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » czw lip 13, 2006 9:42 pm
Bury pisze:gri74 pisze:V6 forda 2,3 nie pojedzie nigdy tak jak dobrze zrobiona wołga
jakos mi sie nie cchce wierzyc

nie wierz
-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » czw lip 13, 2006 9:46 pm
borman pisze:uazowołga w gaziku zupełnie wystarczy. co z tego że kosztuje 1000-1500 zł - nic nie musisz przerabiać , żadnych pokręconych wydechów , instalacji elektrycznych , dziwnych patentów które potem przez lata się poprawia - w poniedziałek kupujesz silnik a w sobotę jedziesz już na próbę (każdy inny motor to miesiące dłubania w garażu , próby , testy i przeróbki przeróbek )....uazowołga ma dobrą wagę , dobry moment , wystarczająco koni , prosta w obsłudze i remontach , no i wcale tak dużo niepali . ..........jeżdziłem uazowołgą 7 lat , teraz mam v- 6 (trzy miesiące roboty - kosztów nie liczę ) i wiem że uazowołga była O'K .........Wybór należy do ciebie

!!
Robert - przewrażliwiony jestes- nie ma aż takiego dramatu z zabudowaniem i przeróbkami. I nic sie nie dzieje nie upierdala itp.
-
rafalr
- jestem tu nowy...

- Posty: 17
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 10:01 pm
Post
autor: rafalr » czw lip 13, 2006 11:14 pm
A tak oze na boczku. 2,5 (lub jak inni pisza 2,6 V6 od merca 123, lub 126) nie wystarczy?
-
borman

- Posty: 656
- Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
- Lokalizacja: sanok
Post
autor: borman » pt lip 14, 2006 6:28 pm
szary pisze:borman pisze:uazowołga w gaziku zupełnie wystarczy. co z tego że kosztuje 1000-1500 zł - nic nie musisz przerabiać , żadnych pokręconych wydechów , instalacji elektrycznych , dziwnych patentów które potem przez lata się poprawia - w poniedziałek kupujesz silnik a w sobotę jedziesz już na próbę (każdy inny motor to miesiące dłubania w garażu , próby , testy i przeróbki przeróbek )....uazowołga ma dobrą wagę , dobry moment , wystarczająco koni , prosta w obsłudze i remontach , no i wcale tak dużo niepali . ..........jeżdziłem uazowołgą 7 lat , teraz mam v- 6 (trzy miesiące roboty - kosztów nie liczę ) i wiem że uazowołga była O'K .........Wybór należy do ciebie !!!!
Robert - przewrażliwiony jestes- nie ma aż takiego dramatu z zabudowaniem i przeróbkami. I nic sie nie dzieje nie upierdala itp.
.........ja nie narzekam na v-6 (trzy rajdy w tym dwa na pudle i jedna awaria ) ale nie mogę patrzeć jak ktoś psioczy na uazowołgę - bo wiesz ....
-
BABCIA I
-

- Posty: 1335
- Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: BABCIA I » pt lip 14, 2006 6:54 pm
Merc "czwórka" wystarczy. Oczywiście jeśli jest w dobrej kondycji. Mało motania.
Uazowołga ? Tak, ale trzeba prasnąć remoncik, a to w dobrych rękach kosztuje około 2500zł.
V-6 z czego i dlaczego taki ciężki ? Kto produkuje aluminiowe v-6 ? Tylko Renault ?
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
-
SebastianS
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: SebastianS » sob lip 15, 2006 9:27 am
szary pisze:gri74 pisze:V6 forda 2,3 nie pojedzie nigdy tak jak dobrze zrobiona wołga
nie wiesz synku o czym mówisz...
Może i nie wie, ale przypadkiem ma rację. Warszawek z V6 2.3 znam co najmniej pięć, osobiście. Nikt nie miał startu do mojej na wołdze, mimo że miałem dłuższe przełożenie na moście i koła 31"
-
borman

- Posty: 656
- Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
- Lokalizacja: sanok
Post
autor: borman » sob lip 15, 2006 12:42 pm
BABCIA I pisze:Merc "czwórka" wystarczy. Oczywiście jeśli jest w dobrej kondycji. Mało motania.
Uazowołga ? Tak, ale trzeba prasnąć remoncik, a to w dobrych rękach kosztuje około 2500zł.
V-6 z czego i dlaczego taki ciężki ? Kto produkuje aluminiowe v-6 ? Tylko Renault ?
....Babcia ----jak coś zmotasz (wreszcie )to pogadamy ... silnik renaulta kojarzy mi się tylko i wyłącznie z naszym kolegą Jędrusiem z N.S ................gdyby nie forum to pomyślałbym że gdzieś daleko wyjechałeś , albo cóś - może za tydzień u Mariana ?

-
BABCIA I
-

- Posty: 1335
- Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: BABCIA I » ndz lip 16, 2006 9:17 am
Borman - dzisiaj nad ranem wróciłem z Gdowa. Jak pewnie wiesz odbyło się tam rempstowe ściganie. Startowały dwa Gazy 69 i jeden Uaz 469. Wszystkie trzy sprzęty zaliczyły metę.
Gaz I z silnikiem Forda V-6
Gaz II z silnikiem Wołgi
Uaz z silnikiem Wołgi
Który silnik wygrał klasę ? Wołga. Ja jednak do jazdy na codzień i w teren wrzuciłbym coś zachodniego. Obecnie łatwiej o części do tzw. zachodnich zabawek. No i co tu by nie napisać są lepszej jakości.
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
-
BABCIA I
-

- Posty: 1335
- Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: BABCIA I » ndz lip 16, 2006 10:27 am
Po co komu taki pomnik ? 200KM dzisiaj to żaden problem. Wystarczy np. wpisać na byle stronie z silnikami hasło: BMW i silników 200-stu konnych do sprzedania jest pełno.
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » ndz lip 16, 2006 11:40 am
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » ndz lip 16, 2006 9:26 pm
Startowały dwa Gazy 69 i jeden Uaz 469. Wszystkie trzy sprzęty zaliczyły metę.
Gaz I z silnikiem Forda V-6
Gaz II z silnikiem Wołgi
Uaz z silnikiem Wołgi
Który silnik wygrał klasę ? Wołga. Ja jednak do jazdy na codzień i w teren wrzuciłbym coś zachodniego. Obecnie łatwiej o części do tzw. zachodnich zabawek. No i co tu by nie napisać są lepszej jakości.
Tak sie składa ,ze te dwie wołgi wyszły z pewnego warsztatu w którym nie jestem pracownikiem
gri74 napisał:
V6 forda 2,3 nie pojedzie nigdy tak jak dobrze zrobiona wołga
nie wiesz synku o czym mówisz...
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
SebastianS
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: SebastianS » czw lip 20, 2006 8:30 am
Żeliwo, waga ok 500 kg, poj. 6.0, moc 150 KM. Założenie 4-gardzielowego gaźnika (były kolektory pod takie) i wywalenie ogranicznika obrotów pozwala podnieść moc do ok 200 KM
Jurek, masz rację, że możesz kupić za małe pieniądze silnik z beemki o mocy ok 200 KM. Ale wiemy obaj że moc mocy nierówna - spróbuj taką beemkę wsadzić do ziła

-
BABCIA I
-

- Posty: 1335
- Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: BABCIA I » czw lip 20, 2006 1:58 pm
Po co mi silnik Ziła w Gazie 69 ?
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » czw lip 20, 2006 2:08 pm
sebastian jak zwykle pitoli... jakieś wołgi w warszawkach...
-
BABCIA I
-

- Posty: 1335
- Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: BABCIA I » czw lip 20, 2006 2:27 pm
Na wtrysku......
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » czw lip 20, 2006 2:51 pm
taaa
-
SebastianS
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: SebastianS » czw lip 20, 2006 10:18 pm
boli, cooo?

-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » pt lip 21, 2006 7:39 pm
nie o to mój drogi pitole- konkretnie o to że moje wynalazki robiły i świadkowie są a twoje tylko z opowieści znamy
choć nie - kiedyś jeden wspólny nasz kolega co sie na rzeczy zna zapodał opowieść jak to wjechałeś do niego warsiawką... i nie wyjechałeś
uwaga tłumacze: to żart jest, folklor... nie złosliwość no .
-
_CaShu_

- Posty: 309
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: _CaShu_ » ndz lip 23, 2006 12:13 am
a V8 z gaza 66? w sumie to 2 wolgi zlozone w V... zastanawiam sie czy kiedys takiego motoru sobie nie wlozyc...
Ktos widzial cos takiego w uazie?
-
BABCIA I
-

- Posty: 1335
- Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: BABCIA I » ndz lip 23, 2006 6:32 am
Tak.Widziałem.Np. w Gdańsku. Dużo pracy i pytanie po co ?
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » ndz lip 23, 2006 12:03 pm
u mnie na Mutt-cie też kiedyś była załoga z takim motorem- włożyli, przyjechali a po powrocie wywalili klamora bo stwierdzili że bez sensu .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość