gaz 69, 67, 63 itd...
Moderator: Student
-
BĄKU

- Posty: 1579
- Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: BĄKU » czw paź 23, 2003 8:47 am
---Ryba--- pisze:BĄKU pisze:Mag69 pisze:A to dlaczego ? czyżby ta MOC

Silnik mam 2 l z opla omegi śmiga cały zestaw bardzo ładnie tylko krótko.

OOOOOOO. Dokładnie takiego samego chce włożyć, bo akurat takiego mam. Jakieś bliższe szczeguły. Na gaźniku czy na wtrysku? Jak tam wlazł? Jak chodzi itd. itp
Silnik na wtrysku ze skrzyną oczywiście w zestawie a do reduktora giezowskiego wałeczek. Takiego już kupiłem wiec wiele ci nie powiem jaki i co ale bardzo jestem z niego kontent.
Głównie awarie wynikały z 33" i czasem zbyt dużego sandała wciskałem no to się mosty skręcały lub dyfry padały. Na przyszły sezon 31" i wypycę leszczy , że hej.
Jak już się wkłada mocny silnik to nie po to aby się ścigać z żłówiami, fajna frajda jest jak się da po garach a że czasem fantazja ułańska i błędy browarniane to już inna sprawa.

TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.
-
---Ryba---

- Posty: 749
- Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ---Ryba--- » czw paź 23, 2003 7:30 pm
No po garach to ja mocno muszę dawać bo 1.7D Oploski mnie ciągnie. I to bez turbiny. A niech mi kto powie że słaby (bo słaby) to uduszę. Mercedes 2.2 wysiada bo mój to dosyć mocno elastyczny jest i lekki, a to ogromny plus.
-
gregor
- jestem tu nowy...

- Posty: 26
- Rejestracja: pn kwie 14, 2003 8:05 pm
- Lokalizacja: drawsko pomorskie
Post
autor: gregor » pn paź 27, 2003 8:08 pm
Witam!
Ja do swojego gaza wstawilem motor od troopera 2.0 benzyna, oczywiscie ze skrzynia i reduktorem, jak narazie nie moge narzekac, zniknely dziwne jeki z okolic reduktora i skrzyni...
-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » wt paź 28, 2003 12:17 am
---Ryba--- pisze:No po garach to ja mocno muszę dawać bo 1.7D Oploski mnie ciągnie. I to bez turbiny. A niech mi kto powie że słaby (bo słaby) to uduszę. Mercedes 2.2 wysiada bo mój to dosyć mocno elastyczny jest i lekki, a to ogromny plus.
ryba....ja cie prosze

-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » wt paź 28, 2003 11:03 am
---Ryba--- pisze:Mercedes 2.2 wysiada bo mój to dosyć mocno elastyczny jest i lekki, a to ogromny plus.
Aż mnie korci żeby to sprawdzić

Gazy 69
-
Artur

- Posty: 562
- Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: Artur » śr paź 29, 2003 8:23 am
---Ryba--- pisze:No po garach to ja mocno muszę dawać bo 1.7D Oploski mnie ciągnie. I to bez turbiny. A niech mi kto powie że słaby (bo słaby) to uduszę. Mercedes 2.2 wysiada bo mój to dosyć mocno elastyczny jest i lekki, a to ogromny plus.
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha hiiihi
-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » śr paź 29, 2003 9:11 am
jak tam twoja przyssawka do skrzyni? ha ? zrobiona już?
-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » śr paź 29, 2003 12:05 pm
MOC pisze:co V12 nie dobre?? ja ci mowie ze dobre
To ile ten Twój sprzęt waży? 8 ton?

A jak się w terenie porusza z cysterną paliwa na haku?

A no i najważniejsze - jak szybko przebija się do Chin po gwałtownym wciśnięciu gazu? - bo ja bym chciał ich prawdziwego żarcia spróbować - to w budkach wydaje mi się mało orginalne...

-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » śr paź 29, 2003 12:58 pm
Student pisze: - bo ja bym chciał ich prawdziwego żarcia spróbować - to w budkach wydaje mi się mało orginalne...

a są jeszcze jakieś bezdomne psy i koty w okolicy tych budek

5
bo jeśli nie ma to może być autentyczne to jedzenie

Gazy 69
-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » śr paź 29, 2003 1:02 pm
Psów koło tych budek jak mrówków, bo mają 50% zniżki na żarcie - za okazaniem legitymacji

-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » śr paź 29, 2003 1:20 pm
oglądałem na trawel jak tam gotują to bym raczej sie nie skusił na to ich jedzonko. Jakieś robale na patelce smażyli

Gazy 69
-
Mikołaj
-

- Posty: 1499
- Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: Mikołaj » śr paź 29, 2003 1:57 pm
To mów ile waży i ile kucy ma twój V12, a ja ci powiem co te kuce ci zrobią z resztą samochodu

Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8

-
Silvestr

- Posty: 1835
- Rejestracja: czw paź 10, 2002 2:21 pm
- Lokalizacja: Widawa
Post
autor: Silvestr » śr paź 29, 2003 1:58 pm
Darek pisze:oglądałem na trawel jak tam gotują to bym raczej sie nie skusił na to ich jedzonko. Jakieś robale na patelce smażyli

he he, to nawet u nas jest normale jak się żyje w akademiku

Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8
-
---Ryba---

- Posty: 749
- Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ---Ryba--- » śr paź 29, 2003 9:45 pm
Do Artura, Mocy i wszystkich innych.
1. Auto pierwotnie robione na szose, dopiero później teren się spodobał.
2. Co prawda na polowej dwujce, ale w wiele miejsc też wjade.
3. Nie porównój małego diesla do V12. Nie sztuką jest mieć 200 i więcej koników, i przebijać się przez góry na wylot, tylko wjechać na nią mając ich zaledwie 60.
4. Gdy braknie koników, wtedy oprócz prawa nogą, dodatkowo zaczynasz operować głową.
5. Koniec kłopotów z wybuchami mostów.
-
Qwintus
- jestem tu nowy...

- Posty: 73
- Rejestracja: pt wrz 05, 2003 6:28 pm
- Lokalizacja: to nic..ale dokąd??
Post
autor: Qwintus » czw paź 30, 2003 12:12 am
Grzegorz G. pisze:Nie chcę nikogo urazić, ale jak tak czytam ciągle o tej mocy to nie mogę zrozumieć dlaczego wszystkie GAZy-UAZ-y nie jeżdżą na silnikach motocykli 750-1000cm3
Pierwszy składał bym doniesiesienie o popełnieniu przestępstwa

-
Artur

- Posty: 562
- Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: Artur » czw paź 30, 2003 8:28 am
---Ryba--- pisze:Do Artura, Mocy i wszystkich innych.
1. Auto pierwotnie robione na szose, dopiero później teren się spodobał.
2. Co prawda na polowej dwujce, ale w wiele miejsc też wjade.
3. Nie porównój małego diesla do V12. Nie sztuką jest mieć 200 i więcej koników, i przebijać się przez góry na wylot, tylko wjechać na nią mając ich zaledwie 60.
4. Gdy braknie koników, wtedy oprócz prawa nogą, dodatkowo zaczynasz operować głową.
5. Koniec kłopotów z wybuchami mostów.
A na szosie tak samo nie wieżę że nie zdycha pod górki , a powiem ci że w terenie żeby np. w piachu trzeba momentu żeby czterema kołami kręcić. A przy okazji ci powiem że wczoraj uruchamiałem klienta Insuzu Troper z silnikiem Audi 2,0 pięcio cylindrowy benzyniok i co? Totalna porażka to wcale nie jedzie tylko zdycha a niby 115 kucy, może przełożenia kompletnie niedobrane ale faktem jest że

a ile to pali

-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » czw paź 30, 2003 4:55 pm
Artur pisze: Audi 2,0 pięcio cylindrowy benzyniok i co? Totalna porażka to wcale nie jedzie tylko zdycha
bo to "przewaga dzięki technice"
gówniane aldi...
-
Michu
-

- Posty: 115
- Rejestracja: śr paź 29, 2003 8:50 pm
- Lokalizacja: Szczytna
Post
autor: Michu » czw paź 30, 2003 7:09 pm
A ja widzialem jakies 4 lata temu na rajdzie jelcza (czy raczej debicy) uaza z wlozona v8, ale szczegolow nie znam, niemniej jednak mamy precedens

-
gregor
- jestem tu nowy...

- Posty: 26
- Rejestracja: pn kwie 14, 2003 8:05 pm
- Lokalizacja: drawsko pomorskie
Post
autor: gregor » czw paź 30, 2003 7:51 pm
Ja eksperymentowalem na roznych motorach, jezdzilem na oryginalnym dolniczku, 2 cylindrowym ursusie 330(na tym motorze to sie dopiero jezdzilo

), potem awansowalem na escorta 1,6D ze skrzynia zuczka

a od jakiegos roku jezdze na motorze od isuzu troopera 2.0 benzyna(z tego jak narazie najbardziej jestem zadowolony)
-
---Ryba---

- Posty: 749
- Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ---Ryba--- » czw paź 30, 2003 8:49 pm
Powiedzieli co wiedzieli.

-
BĄKU

- Posty: 1579
- Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: BĄKU » czw paź 30, 2003 11:43 pm
Pamiętajcie , że 2 litrówka z benzynką jak najbardziej do gazika a jaki silnik taką skrzynke najlepiej włożyć, ale koła nie więcej niż 31", tak sobie dobrze radzę innym, ale róbta co chceta wasze złomy wasze pieniądze.

TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.
-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » czw paź 30, 2003 11:54 pm
Ja uważam , że wszystko ponad 2.5 w gaziku to przerost formy nad treścią, ale to moje zdanie...
-
Mikołaj
-

- Posty: 1499
- Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: Mikołaj » pt paź 31, 2003 8:45 am
No.... 2,5 na wtrysku wielopunktowym, na podwójnym turbie, jakieś 280 KM

Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8

-
radegand
-

- Posty: 255
- Rejestracja: wt kwie 22, 2003 4:11 pm
- Lokalizacja: Łomianki
Post
autor: radegand » pt paź 31, 2003 3:08 pm
Mikołaj pisze:No.... 2,5 na wtrysku wielopunktowym, na podwójnym turbie, jakieś 280 KM

hehe zawsze bylem ciekaw jak prowadzi sie uaz przy 250 kmh
szkoda ze do gazika v12 sie nie miesci
zostaje chociaz te marne 280KM

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość