S-21 problem

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » śr lut 14, 2007 9:57 pm

Motam !! wspólnie na wiosne jedziemy :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
zaq
Posty: 492
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 12:35 am
Lokalizacja: Warszawa/Gorlice

Post autor: zaq » sob lut 24, 2007 8:28 pm

Wielka prośba o radę:
Po założeniu głowicy nie mogłem odpalić silnika. Wyczyściłem gaźnik, trysnąłem samostartem i odpaliłem. Pochodził kilka minut, nawet równo, poczym zdechł. Jak odpaliłem po raz drugi to palił chyba tylko na jednym cylindrze, nierówno i wręcz pryskał benzyna z gaźnika. Niedługo trafię do psychiatryka przez ten silnik, więc proszę o rzeczowe odpowiedzi. Czy mogą to być źle ustawione zawory? Czy może przyczyny szukać w gaźniku? Skrzynka browara, dla tego kto postawi trafną diagnozę, która się sprawdzi.
GAZ 69 EVO II - zmota się mota
Daihatsu Feroza - zemsta Yakuzy

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

noooooo

Post autor: tymon4x4 » sob lut 24, 2007 8:48 pm

zaq pisze:Wielka prośba o radę:
Po założeniu głowicy nie mogłem odpalić silnika. Wyczyściłem gaźnik, trysnąłem samostartem i odpaliłem. Pochodził kilka minut, nawet równo, poczym zdechł. Jak odpaliłem po raz drugi to palił chyba tylko na jednym cylindrze, nierówno i wręcz pryskał benzyna z gaźnika. Niedługo trafię do psychiatryka przez ten silnik, więc proszę o rzeczowe odpowiedzi. Czy mogą to być źle ustawione zawory? Czy może przyczyny szukać w gaźniku? Skrzynka browara, dla tego kto postawi trafną diagnozę, która się sprawdzi.
e a zawory jak zes ustawił ? Jak dokładnie niewiesz jak ustawic to daj mu troche wieksze zeby se klepał i musi gadać :) Patrzyłes jaki kolor spalin idzie z rury ? Taki silnik to dzieciaki w przedszkolach składają i chodzi jak zegarek podobno :) Mój stary tak mawia :)21
A gaznik jak masz IKOva to dam Ci nowy idealny raz zakładany w celu sprawdzenia czy nie bubel :) Bo jak czytam i czytam to normalnie jaja tam masz niezłe :)21

Wsumie z checią bym Ci pomógł tylko mieszkasz zadeleko a ja mam mało czasu ostatnio na podróże :(
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

Awatar użytkownika
zaq
Posty: 492
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 12:35 am
Lokalizacja: Warszawa/Gorlice

Post autor: zaq » sob lut 24, 2007 9:45 pm

Wiem, że mój serial brazylijski o żukiecie działa już niektórym na nerwy, ale ja po prostu staram się poszerzać swoją wiedzę. Jako, że młody jeszcze jestem, a wykształcenie mam raczej humanistyczne, to jak nie mogę znaleźć odpowiedzi w książkach, ani sam czegoś wykombinować to na forum szukam pomocy. Gazika sam serwisuję, bo: primo - chcę znać budowę, secundo-nie stać mnie żeby z każdą pierdołą jechać do warszatu. Dobra, wracam do garażu (szkoda, że nie ogrzewany :)24 ).
GAZ 69 EVO II - zmota się mota
Daihatsu Feroza - zemsta Yakuzy

Awatar użytkownika
Mart
Posty: 306
Rejestracja: czw paź 07, 2004 7:33 pm
Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
Kontaktowanie:

Post autor: Mart » sob lut 24, 2007 10:20 pm

witam,
jak chodził przez chwile to raczej nie zawory (jesli nie są wypalone lub nieszczelne), na razie pozostaje posprawdzać rzeczy typu zapłon i gaźnik. Niestety, także nie można wykluczyć pękniętej głowicy, dziadek kilka dni się babrał aż wyczaił że o głowicę chodzi (objawy były podobne, raz chodził a raz nie), u mnie był wypalony zawór i puszczał niezłe marchewki z wydechu, aż wogóle przestał chodzić :)21
motanie...

qba_tcz
 
 
Posty: 270
Rejestracja: pn cze 19, 2006 9:17 pm
Lokalizacja: Tczew
Kontaktowanie:

Post autor: qba_tcz » sob lut 24, 2007 10:59 pm

Ja podobne problemy miałem w mercu.
Wszystko ustawione, zapala na parę sekund a potem kicha.
i okazało się, że aparat zapłonowy był źle zamocowany i zapłon przestawiał się jak chciał...

A hipotezy były takie, że np ścięło klin mocujący kółko rozrządu na wale korbowym :)21
... bo ciekawiej jest sznurek pchać, niż ciągnąć.

http://bradziaga.pl/

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pn lut 26, 2007 7:44 pm

Wykrec sobie swiece wszystki najlepiej. Wsadz jakis srubokret do otworze po swiecy w pierwszym cylindrze i krec za wal ale recznie nie rozrusznikiem az bedziesz mial tlok w gorzesciagnij kopulke z aparatu i ustaw sobie zaplon (przerywacz ma byc otwarty i popatrz na ktory kabel na kopulce pokazuje ci palec zebys mial na pewno kable dobrze podpiete reszte ustawisz po kolei wedlug kolejnosci ktora masz podana na glowicy o ile pamietam to s21 mialo 1243)aparat zaplonowy dobrze dokrec zeby ci sie nic nie przestawilo. Co do zaworow to radzi bym Ci nawet jak je niby dobrze wyregulowales to sciagnac jeszcze raz dekiel i to sprawdzic. Żukieta to taki wynalazek ze szklanki zaworowe potrafia sie po sciagnieciu glowicy rozejsc a pozniej zejsc jak silnik chwile pochodzi. Popatrz tezs czy wszystki laski popychaczy sa na swoim miejscu bo z tym roznie bywa
mi chodzil kiedys na trzy garki i tydzien sie zastanawialem dlaczego az nie sciagnalem dekla od zaworow i okazalo sie ze laska na jednym z garkow od ssania spadla. Co do gaznika to nie pomoge bo z jikovem nie mialem do czynienia nigdy.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

qba_tcz
 
 
Posty: 270
Rejestracja: pn cze 19, 2006 9:17 pm
Lokalizacja: Tczew
Kontaktowanie:

Post autor: qba_tcz » pn lut 26, 2007 11:31 pm

ale to może GMP być suwu sprężania lub wydechu... I wtedy nie wiadomo, zapłon na I czy IV cylinder ma być.
trzeba jeszcze(a może przede wszystkim) na zawory popatrzeć ;)
... bo ciekawiej jest sznurek pchać, niż ciągnąć.

http://bradziaga.pl/

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » wt lut 27, 2007 7:31 am

I na koło zamachowe
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » wt lut 27, 2007 10:42 am

Sorki. Porypalo mi sie. Musisz najpierw odrecic dekiel i zobaczyc czy masz obydwa zawory na pierwszym cylindze zamkniete i wtedy musi byc iskra
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
zaq
Posty: 492
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 12:35 am
Lokalizacja: Warszawa/Gorlice

Post autor: zaq » sob mar 03, 2007 11:18 pm

Silnik odpalony. 2 laski popychaczy zaworów nie trafiły na swoje miejsca na wałku rozrządu. Ale co się nauczyłem i namęczyłem to moje :)21
GAZ 69 EVO II - zmota się mota
Daihatsu Feroza - zemsta Yakuzy

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

Post autor: tymon4x4 » ndz mar 04, 2007 2:06 pm

zaq pisze:Silnik odpalony. 2 laski popychaczy zaworów nie trafiły na swoje miejsca na wałku rozrządu. Ale co się nauczyłem i namęczyłem to moje :)21
a jak gaznik ? Przydał sie ? :)
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

Awatar użytkownika
zaq
Posty: 492
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 12:35 am
Lokalizacja: Warszawa/Gorlice

Post autor: zaq » ndz mar 04, 2007 7:22 pm

Gaźnik się bardzo przydał, bo w moim coś się ze ssaniem zwaliło.
GAZ 69 EVO II - zmota się mota
Daihatsu Feroza - zemsta Yakuzy

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » ndz mar 04, 2007 8:13 pm

I kto mowil ze laski popychaczy???
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
zaq
Posty: 492
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 12:35 am
Lokalizacja: Warszawa/Gorlice

Post autor: zaq » ndz mar 04, 2007 9:12 pm

tiger pisze:I kto mowil ze laski popychaczy???
Tiger, masz u mnie skrzynkę browara :)2

Spytam jescze o rzecz jedną: na wolnych nie dymi, na wysokich obrotach też nie, natomiast jak się szybko odpuści gazu na bardzo wysokich obrotach, to z ruru daje biały dym :roll: To normalne?
GAZ 69 EVO II - zmota się mota
Daihatsu Feroza - zemsta Yakuzy

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » ndz mar 04, 2007 11:16 pm

Chlopie czego ty wymagasz od tego silnika?? Ja przy nim spedzilem tyle czasu ze dwadziescie bym juz zmienil za ten czas
troche wiedzy mi jeszcze o nim zostalo
ale najbardziej utkwilo mi w pamieci jak go przeciagnalem za gazikiem a pozniej na zlom wywiozlem.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
zaq
Posty: 492
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 12:35 am
Lokalizacja: Warszawa/Gorlice

Post autor: zaq » pn mar 05, 2007 12:40 am

tiger pisze:Chlopie czego ty wymagasz od tego silnika?? Ja przy nim spedzilem tyle czasu ze dwadziescie bym juz zmienil za ten czas
troche wiedzy mi jeszcze o nim zostalo
ale najbardziej utkwilo mi w pamieci jak go przeciagnalem za gazikiem a pozniej na zlom wywiozlem.
No dobra, moje wymagania są chyba rzeczywiście utopijne :)21 Mam nadzieję, że niedługo też się na swoim zemszczę. A w ogóle to jeśli się dobrze orientuję, to konstrukcja jest jeszcze przedwojenna. Zerżnięta w kolejności Ford->Pobieda->Warszawa->Żuk Chyba czas wrócić i Forda włożyć, tylko współcześniejszego,
GAZ 69 EVO II - zmota się mota
Daihatsu Feroza - zemsta Yakuzy

Awatar użytkownika
toldi
 
 
Posty: 192
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 3:30 pm
Lokalizacja: nowy dwor gd,koscierzyna

Post autor: toldi » pn mar 05, 2007 9:30 am

zaq pisze:
tiger pisze:I kto mowil ze laski popychaczy???
Tiger, masz u mnie skrzynkę browara :)2

Spytam jescze o rzecz jedną: na wolnych nie dymi, na wysokich obrotach też nie, natomiast jak się szybko odpuści gazu na bardzo wysokich obrotach, to z ruru daje biały dym :roll: To normalne?
to dymienie oznacza, ze kończą się prowadnice zaworowe...

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pn mar 05, 2007 5:27 pm

To dymianie oznacza wyrzuc mnie na zlom.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

Post autor: tymon4x4 » pt mar 09, 2007 7:18 am

tiger pisze:To dymianie oznacza wyrzuc mnie na zlom.
aleś go pocieszył TIGER :)21 :)21


Pozatym ZAQ mowiłem Ci założ nowa głowice , te co mozna dostac na allwegro sa naprawde dobre i nibyło by dymienia :)
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

Awatar użytkownika
zaq
Posty: 492
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 12:35 am
Lokalizacja: Warszawa/Gorlice

Post autor: zaq » ndz mar 11, 2007 9:15 pm

Założyłem nową głowicę i... jest trochę lepiej. Przy okazji regulacji zauważyłem dziś, że gaźnik bierze lewe powietrze. Jutro się za to biorę.
Jeżeli bierze lewe powietrze, to tak jakby chodział cały czas na ssaniu. A więc w tym wypadku ma prawo zapodawać z rury chmurkę, dobrze myślę? Mieszanka zbyt bogata i to może być też powód.
GAZ 69 EVO II - zmota się mota
Daihatsu Feroza - zemsta Yakuzy

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » wt mar 13, 2007 10:00 pm

Chlopie daj sobie spokoj. Jezdzij az sie silnik zarznie i oleju nawet nie zmieniaj bo szkoda pieniedzy. Ja inwestowalem w zloma i teraz zaluje ze stracilem tyle pieniedzy.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
JA'JACEK
 
 
Posty: 2876
Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Mazury

Post autor: JA'JACEK » wt mar 13, 2007 10:28 pm

Tiger ... geniuszu... daj se siana....:)21
Wszyscy już wiedzą co zrobiłeś ze swoim S21, a jak nie, to na pewno się dowiedzą,
bo zanudzasz nas tą swoją opowieścią od dłuższego czasu. :wink:
Przyjmij wreszcie do wiadomości że ktoś może lubi ten silnik, ma taki kaprys i już.
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.

Awatar użytkownika
wladimir.r
Posty: 386
Rejestracja: czw lut 23, 2006 11:58 pm
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: wladimir.r » wt mar 13, 2007 10:59 pm

JA'JACEK pisze:Tiger ... geniuszu... daj se siana....:)21
Wszyscy już wiedzą co zrobiłeś ze swoim S21, a jak nie, to na pewno się dowiedzą,
bo zanudzasz nas tą swoją opowieścią od dłuższego czasu. :wink:
Przyjmij wreszcie do wiadomości że ktoś może lubi ten silnik, ma taki kaprys i już.
przeciągnął go na łańcuchu... już się chwalił... i tym sposobem wywiózł na złom...

Awatar użytkownika
JA'JACEK
 
 
Posty: 2876
Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Mazury

Post autor: JA'JACEK » śr mar 14, 2007 1:34 am

wladimir.r pisze:
JA'JACEK pisze:Tiger ... geniuszu... daj se siana....:)21
Wszyscy już wiedzą co zrobiłeś ze swoim S21, a jak nie, to na pewno się dowiedzą,
bo zanudzasz nas tą swoją opowieścią od dłuższego czasu. :wink:
Przyjmij wreszcie do wiadomości że ktoś może lubi ten silnik, ma taki kaprys i już.
przeciągnął go na łańcuchu... już się chwalił... i tym sposobem wywiózł na złom...
Przecież napisałem...... wszyscy (prawie) wiedzą..... :wink:
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości