1.9 TD lub TDI?!?!?!?

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Silvestr
Posty: 1835
Rejestracja: czw paź 10, 2002 2:21 pm
Lokalizacja: Widawa

Post autor: Silvestr » pt gru 12, 2003 12:58 am

Znów się zaczyna :)21

Banan - Tobie VW porządnie musiał zajść za skórę... :wink:
Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » pt gru 12, 2003 8:13 am

czesław&jarząbek pisze:
Silvestr pisze:
czesław&jarząbek pisze: :o
ja miałem we firmie bx 1.9 td kumbi...1.9 takie jak w polonezach puziotach i inszym badziewiu
... i jak tu wierzyć "fachowcom" od cytryn. Zapierał się, że były tylko 1.8 TD montowane.
:-?
jaki wyrób tacy fachowcy :)21
Cytrynki zostaw w spokoju, a fachowiec rację miał. 1,9TD to zmoty. Jak pisałem 1,8D (te też); 1,9D; 1,8TD w beniach były.

A na cytrynowskim zawiechu to brytyjckie cuda też jeżdżą.
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt gru 12, 2003 9:00 am

Silvestr pisze:Znów się zaczyna :)21

Banan - Tobie VW porządnie musiał zajść za skórę... :wink:
gówno to gówno...i nic tego nie zmieni....

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt gru 12, 2003 11:27 am

Grzegorz G. pisze: A na cytrynowskim zawiechu to brytyjckie cuda też jeżdżą.
noo...to niestety prawda...mini takie było, a i w latach 90 w jaguarach xj był leveling tylnej osi gazowo-hydrauliczny...jak hedera w bibzonie :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » pt gru 12, 2003 11:35 am

czesław&jarząbek pisze:
Grzegorz G. pisze: A na cytrynowskim zawiechu to brytyjckie cuda też jeżdżą.
noo...to niestety prawda...mini takie było, a i w latach 90 w jaguarach xj był leveling tylnej osi gazowo-hydrauliczny...jak hedera w bibzonie :)21
To nie wszystko wiesz bo były też RR-y z pełną hydrą citroena - gotowe zastawy od żabojadów kupowali - widać zielone tzw. gruchy po otwarciu maski.
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
---Ryba---
Posty: 749
Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
Kontaktowanie:

Post autor: ---Ryba--- » pt gru 12, 2003 10:00 pm

banan pisze:
---Ryba--- pisze:[
VW diesel TAK TAK TAK.
buahhahahahahahhaahah :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
chyba tylko elektryke robisz...tylko w tym tygodniu :
szaran - walnięty przepływomierz
golf IV - ścięty klin na wale

a miasto małe...
Nie mówiłem że są wieczne.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt gru 12, 2003 10:15 pm

Grzegorz G. pisze:
czesław&jarząbek pisze:
Grzegorz G. pisze: A na cytrynowskim zawiechu to brytyjckie cuda też jeżdżą.
noo...to niestety prawda...mini takie było, a i w latach 90 w jaguarach xj był leveling tylnej osi gazowo-hydrauliczny...jak hedera w bibzonie :)21
To nie wszystko wiesz bo były też RR-y z pełną hydrą citroena - gotowe zastawy od żabojadów kupowali - widać zielone tzw. gruchy po otwarciu maski.
nic z tego :)21
grucha którą widac po otwarciu maski to akumulator podciśnienia do sterowania korekcją swiateł i ogrzewaniem
rendze były albo na sprężynie albo niektóre na air-suspension by wabco
#noichuj

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt gru 12, 2003 10:49 pm

---Ryba--- pisze: Nie mówiłem że są wieczne.
one są....kwartalne :)21

Awatar użytkownika
---Ryba---
Posty: 749
Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
Kontaktowanie:

Post autor: ---Ryba--- » pt gru 12, 2003 11:47 pm

Nie będe sie kłucił ale swoje wiem.

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Maq » sob gru 13, 2003 8:29 am

banan pisze:one są....kwartalne :)21
Wiesz co Banan, nie żebym Ci nie wierzył w te VAG-wybuchy, ale ja to chyba szczęście mam.
Zanim przesiadłem się na jedynie słuszne auta z napędem to przerobiłem 3 golfy (1.6TD, 1.9TD, 1.9TDI). Dwa pierwsze sprzedałem sprawne w okolicach 300tys.km, trzeciego, również sprawnego ~150tys.km. Z tym ostatnim miałem niedawno kontakt i pacjent zeznał, że przy 300tys.km padło turbo. Poza tym tylko materiały eksploatacyjne.

A mój ojciec znając historię moich golfów nabył drogą kupna fajowistego passata z 4-motion i do tej pory (100tys.km) jest O.K.

Odpukuję, puk, puk....
LR2 - jej
LR3 - jego

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » sob gru 13, 2003 8:56 am

nawet w pewnym piśmie pytano szefa VW (jeszcze to był ten Piech chyba) czemu nie robią nic z usterkami które męczą diesle z grupy VW - chodziło o zerwane rozrządy - powiedział, że nic nie wie aby klijenci mieli z nimi problemy :o
a teraz przechodzą na łańcuchy...
300 tkm na diesla to jest duży przebieg...jak na grupe VW....peugeot i japońce (bez isuzu) dochodzą do 500 tkm bez doktykania - jedynie obsługa...o mercedesie nie wspomne...

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Maq » sob gru 13, 2003 9:10 am

Że te motory się mogą popsuć to wiem, bo mój mechanik od tych sprzętów miał w warsztacię gablotkę "specjalnie zasłużonych dla rozwoju serwisu". Pogięte zawory, korbowody, wypalone tłoki, itp. Wszystko to za szybką, wyczyszczone, pięknie podświetlone...

Ale to wszystko przez zaniechanie okresowej obsługi. Oszczędność czy po prostu głupota ?
LR2 - jej
LR3 - jego

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » sob gru 13, 2003 9:36 am

urwane zawory to słaby materiał - zamiast wytrzymać moment kiedy już jest nieszczelny i trza wymienić (powiedzmy 400 tkm) to się urywa...paski to w nowych się zrywają :)6 - źle obliczone obciążenie najwyraźniej... turbo, głowice i uszczelki to również oszczędność na materiale - głowica w motorze mocno sprężonym + srężarka - przykręcona na 8 śrub...sprężarki garreta w innych autach tak szybko nie padają...

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » sob gru 13, 2003 9:37 am

z tą gablotą to dobry pomysł :)2 :P

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » sob gru 13, 2003 9:45 am

hyba musze gablote u szkalża zamówić :)21

tylko holera sie może na ścianie nie zmieścić :)21
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » sob gru 13, 2003 10:33 am

:P
ja coś czuje, że niebawem pierwszy wybuch będzie :D

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » sob gru 13, 2003 1:10 pm

czesław&jarząbek pisze: nic z tego :)21
grucha którą widac po otwarciu maski to akumulator podciśnienia do sterowania korekcją swiateł i ogrzewaniem
rendze były albo na sprężynie albo niektóre na air-suspension by wabco
Ale ja nie o tym RR pisałem.
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
---Ryba---
Posty: 749
Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
Kontaktowanie:

Post autor: ---Ryba--- » ndz gru 14, 2003 12:59 pm

Maq pisze:
banan pisze:one są....kwartalne :)21
Wiesz co Banan, nie żebym Ci nie wierzył w te VAG-wybuchy, ale ja to chyba szczęście mam.
Zanim przesiadłem się na jedynie słuszne auta z napędem to przerobiłem 3 golfy (1.6TD, 1.9TD, 1.9TDI). Dwa pierwsze sprzedałem sprawne w okolicach 300tys.km, trzeciego, również sprawnego ~150tys.km. Z tym ostatnim miałem niedawno kontakt i pacjent zeznał, że przy 300tys.km padło turbo. Poza tym tylko materiały eksploatacyjne.

A mój ojciec znając historię moich golfów nabył drogą kupna fajowistego passata z 4-motion i do tej pory (100tys.km) jest O.K.

Odpukuję, puk, puk....
Po 500 tyś km jeżdżą. Widziałem takie. Chodziły w firmie i dbane to one za bardzo nie były. I problemów też z nimi nie mieli.

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » ndz gru 14, 2003 1:37 pm

dobra...skończmy...bo zaraz się okaże, że są trwalsze od mercedesa diesli :D

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » ndz gru 14, 2003 2:05 pm

Witam!
1.9 diesel peugota to kumpel wstawil do suzy, ja bym proponował do gazika cos wiekszego np 2.3 td lub 2.5 td. mozna zapodac tdi ale tu jest wiecej mozliwosci ze cos pierdyknie.Tdi ma wiekszy zakres Nm i jest bardziej elastyczny. W dieslu zalezyjak kto jezdzi , firmowki dostaja bardziej po garach. Czasem po 50 tys jest tak skatowany ze szkoda patrzec. Volswagena bym nie wstawial.
Pozdrawiam
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

Awatar użytkownika
---Ryba---
Posty: 749
Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
Kontaktowanie:

Post autor: ---Ryba--- » ndz gru 14, 2003 11:12 pm

banan pisze:dobra...skończmy...bo zaraz się okaże, że są trwalsze od mercedesa diesli :D
Mercedes to juz inny temat.

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pn gru 15, 2003 8:19 am

borman pisze:widziałem też silnik starej sierry 2,3 disel w uazie , ale podobno najlepiej wchodzi i najlepiej spisuje się 2,1 td renault z trafika ,albo reno25.(taki sam jak w starym cheeroke.)
Miałem kiedyś 2,3 forda w uazie. Totalna porażka , a uruchomienie w niskich temp. graniczyło z cudem.

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » wt gru 23, 2003 10:01 am

w cytrynie BX były tylko 1,8 TD a 1.9 T bez turba i można to sobie sprawdzić na stronie gdzie jest cała historia cytryny BX http://citroen.autko.pl/citroen_0.html
Gazy 69

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość