wymiana serca

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: wymiana serca

Post autor: tomek 79 » sob cze 13, 2009 5:21 pm

mayer2 pisze:
tomek 79 pisze:
Mag69 pisze:a przypadkiem SuperMechanikSuper Faziuaz nie pochodzi z Przemyśla ??

:)21


znaczy sie ze o kogo chodzi :)21
tomek daj cynk ktory to geniusz
.[/quotjesli to ten ziombel o ktorym mysle to trymaj sie od niego z daleka
:)21

Awatar użytkownika
mayer2
Posty: 399
Rejestracja: śr mar 11, 2009 1:23 pm
Lokalizacja: przemysl

Re: wymiana serca

Post autor: mayer2 » pn cze 22, 2009 9:55 pm

mam pytanko do kolegow z silnikami z zuka.mam na oku zuka z 90r.przebieg nieznany.inst.gazowa .prawie nowy aku.120ah.chlop chce 9 stow i ani grosza mniej.byla wymieniana uszczelka pod glowica bo widac nie orginalne sroby.silnik zachlapany olejem.warto czy nie zawracac sobie glowy.dodam ze interesuje mnie tylko silnik i skrzynia -jest 4bieg.a reszte na zlom.

Awatar użytkownika
Jarem
 
 
Posty: 1083
Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

Re: wymiana serca

Post autor: Jarem » śr cze 24, 2009 11:45 pm

wciąż nie wiem po co Ci ten żuk ??

Oświeć mnie pliss.
low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się

Awatar użytkownika
Marek
Posty: 1610
Rejestracja: pt mar 07, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Toruń

Re: wymiana serca

Post autor: Marek » czw cze 25, 2009 9:24 am

Ja to takl rozumiem, że chodzi o żuka jako dawcę silnika i skrzyni. Jeśli chłop chce pogonić tylko całość, a nie części, to oczywiste jest pytanie czy te dziewięć stówek warto dać za silnik i skrzynię w opisywanym stanie (bo resztę IMO da się zutylizować jako złom i parę groszy od kg odzyskać).
pzdr. :)21
Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew

Awatar użytkownika
mayer2
Posty: 399
Rejestracja: śr mar 11, 2009 1:23 pm
Lokalizacja: przemysl

Re: wymiana serca

Post autor: mayer2 » czw cze 25, 2009 9:19 pm

[quote="Marek"]Ja to takl rozumiem, że chodzi o żuka jako dawcę silnika i skrzyni. Jeśli chłop chce pogonić tylko całość, a nie części, to oczywiste jest pytanie czy te dziewięć stówek warto dać za silnik i skrzynię w opisywanym stanie (bo resztę IMO da się zutylizować jako złom i parę groszy od kg odzyskać).
pzdr. :)21[/quo lyknalem za 850.instal.gaz. poszla za 350.aku stowa i caly idzie na zyletki .zostaje jakies 150 zyla za silnik i skrzynie.Jaro jak to poco tez chcialbym poczuc wiatr w zaglach.

Awatar użytkownika
JA'JACEK
 
 
Posty: 2876
Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Mazury

Re: wymiana serca

Post autor: JA'JACEK » czw cze 25, 2009 10:44 pm

mayer2 pisze:(...)Jaro jak to poco tez chcialbym poczuc wiatr w zaglach.
Nie mów mu takich rzeczy, bo będzie Ci zazdrościł...... :)21
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.

Awatar użytkownika
mayer2
Posty: 399
Rejestracja: śr mar 11, 2009 1:23 pm
Lokalizacja: przemysl

Re: wymiana serca

Post autor: mayer2 » pt cze 26, 2009 8:49 pm

JA'JACEK pisze:
mayer2 pisze:(...)Jaro jak to poco tez chcialbym poczuc wiatr w zaglach.
Nie mów mu takich rzeczy, bo będzie Ci zazdrościł...... :)21
a co Jaro pociska rowerem

Awatar użytkownika
mayer2
Posty: 399
Rejestracja: śr mar 11, 2009 1:23 pm
Lokalizacja: przemysl

Re: wymiana serca

Post autor: mayer2 » pt lip 10, 2009 3:39 pm

Dziku2 pisze:też miałem taki problem. Poradziłem sobie tak, że wziąłem stary blok od żuka, założyłem do niego sam dzwon od skrzyni biegów i przykręciłem to na jedną łapę(z poduszką) i dzwon też przez poduszkę, tak jak ma to być, do ramy. Jakimś kołkiem drewnianym klinujesz blok w prawidłowej pozycji, bierzesz tekturkę i robisz szablon łapy. Pamiętaj tylko, żeby zostawić miejsce na poduszkę. Potem wycinasz z grubszej blachy(tam 2mm było? zmierz sobie na drugiej łapie) i spawasz...Ot i cała filozofia.

edit: a śladów po starej nie masz? Ja miałem taka obciętą, że resztki jeszcze były przy ramie, to trochę pomogło. Tak jak pisałeś wcześniej, można też przyspawać żukową jak się da...
gitara Dziku.za pare dni pakuje silnik do gaza,jestem na etapie uszczelniania.skrzynie daje tez z zukersa,niewiem czy montowac ja z ta kolyska orginalna czy bezposrednio,czy jest tam doczego przymocowac.aha gdzie wlewa sie olej do reduktora.

Awatar użytkownika
Dziku2
Posty: 342
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:32 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: wymiana serca

Post autor: Dziku2 » pt lip 10, 2009 6:15 pm

olej do reduktora wlewa się przez górną klapę. Przy okazji możesz sprawdzić stan uzębienia. A jeśli chodzi o skrzynię to montuj bezpośrednio do dzwonu na 4 śruby i tyle. Nie kombinuj nic z kołyską.

Awatar użytkownika
mayer2
Posty: 399
Rejestracja: śr mar 11, 2009 1:23 pm
Lokalizacja: przemysl

Re: wymiana serca

Post autor: mayer2 » sob lip 11, 2009 8:52 am

Dziku2 pisze:olej do reduktora wlewa się przez górną klapę. Przy okazji możesz sprawdzić stan uzębienia. A jeśli chodzi o skrzynię to montuj bezpośrednio do dzwonu na 4 śruby i tyle. Nie kombinuj nic z kołyską.
ok.dzieki

Awatar użytkownika
mayer2
Posty: 399
Rejestracja: śr mar 11, 2009 1:23 pm
Lokalizacja: przemysl

Re: wymiana serca

Post autor: mayer2 » sob lip 11, 2009 8:36 pm

koledzy czy cos z mostu tylniego z zuka przypasuje do gaza,bo wal przeskakuje.moze caly

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: wymiana serca

Post autor: Mag69 » sob lip 11, 2009 9:01 pm

mayer2 pisze:koledzy czy cos z mostu tylniego z zuka przypasuje do gaza,bo wal przeskakuje.moze caly
cały środek mostu (kosz,talerz,atak)


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
mayer2
Posty: 399
Rejestracja: śr mar 11, 2009 1:23 pm
Lokalizacja: przemysl

Re: wymiana serca

Post autor: mayer2 » ndz lip 12, 2009 8:27 pm

Mag69 pisze:
mayer2 pisze:koledzy czy cos z mostu tylniego z zuka przypasuje do gaza,bo wal przeskakuje.moze caly
cały środek mostu (kosz,talerz,atak)


:)21
dzieki Magu.oto chodzilo.a w razie bidy przod tak samo?

Awatar użytkownika
mayer2
Posty: 399
Rejestracja: śr mar 11, 2009 1:23 pm
Lokalizacja: przemysl

Re: wymiana serca

Post autor: mayer2 » ndz lip 12, 2009 8:54 pm

mayer2 pisze:
Mag69 pisze:
mayer2 pisze:koledzy czy cos z mostu tylniego z zuka przypasuje do gaza,bo wal przeskakuje.moze caly
cały środek mostu (kosz,talerz,atak)


:)21
dzieki Magu.oto chodzilo.a w razie bidy przod tak samo?
sory.przodu nima.

Awatar użytkownika
mayer2
Posty: 399
Rejestracja: śr mar 11, 2009 1:23 pm
Lokalizacja: przemysl

Re: wymiana serca

Post autor: mayer2 » pt lip 17, 2009 10:45 pm

mayer2 pisze:
Dziku2 pisze:też miałem taki problem. Poradziłem sobie tak, że wziąłem stary blok od żuka, założyłem do niego sam dzwon od skrzyni biegów i przykręciłem to na jedną łapę(z poduszką) i dzwon też przez poduszkę, tak jak ma to być, do ramy. Jakimś kołkiem drewnianym klinujesz blok w prawidłowej pozycji, bierzesz tekturkę i robisz szablon łapy. Pamiętaj tylko, żeby zostawić miejsce na poduszkę. Potem wycinasz z grubszej blachy(tam 2mm było? zmierz sobie na drugiej łapie) i spawasz...Ot i cała filozofia.

edit: a śladów po starej nie masz? Ja miałem taka obciętą, że resztki jeszcze były przy ramie, to trochę pomogło. Tak jak pisałeś wcześniej, można też przyspawać żukową jak się da...
gitara Dziku.za pare dni pakuje silnik do gaza,jestem na etapie uszczelniania.skrzynie daje tez z zukersa,niewiem czy montowac ja z ta kolyska orginalna czy bezposrednio,czy jest tam doczego przymocowac.aha gdzie wlewa sie olej do reduktora.
dziku zrobilem wg. receptury twojej.jest ok.tylko nie kumam z tym dzwonem przez poduszke.oswiec mnie.

Awatar użytkownika
Dziku2
Posty: 342
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:32 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: wymiana serca

Post autor: Dziku2 » pt lip 17, 2009 10:56 pm

Myślę, że ten rysunek wyjaśni wszystko:
Obrazek
Chodzi mi o pozycje 7 i 11. Są to poduszki na których przykręcony jest dzwon.

Awatar użytkownika
mayer2
Posty: 399
Rejestracja: śr mar 11, 2009 1:23 pm
Lokalizacja: przemysl

Re: wymiana serca

Post autor: mayer2 » sob lip 18, 2009 6:43 am

Dziku2 pisze:Myślę, że ten rysunek wyjaśni wszystko:
Obrazek
Chodzi mi o pozycje 7 i 11. Są to poduszki na których przykręcony jest dzwon.
to nie jest zuk?kolyska i poduszki takie same.tylko jak nie z kolyska to do czego poduszki.wybacz brak doswiadczenia.

Awatar użytkownika
Dziku2
Posty: 342
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:32 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: wymiana serca

Post autor: Dziku2 » sob lip 18, 2009 9:42 am

to jest fragment katalogu Gaza 69. To co nazywasz kołyską to jest poprzeczka ramy i do niej przykręcany jest dzwon. Poduszki z tego co pamiętam chyba pasują od żuka.

EDIT: jak miałeś przerabianą ramę to może ktoś wyciął tą poprzeczkę??

Awatar użytkownika
mayer2
Posty: 399
Rejestracja: śr mar 11, 2009 1:23 pm
Lokalizacja: przemysl

Re: wymiana serca

Post autor: mayer2 » sob lip 18, 2009 8:50 pm

Dziku2 pisze:to jest fragment katalogu Gaza 69. To co nazywasz kołyską to jest poprzeczka ramy i do niej przykręcany jest dzwon. Poduszki z tego co pamiętam chyba pasują od żuka.

EDIT: jak miałeś przerabianą ramę to może ktoś wyciął tą poprzeczkę??
dobra musze sprawdzic. w poniedzialek montuje glowice i caly silnik do jamy.bede spawal lape i pytanko czy musi byc spawarka na sile czy starczy elekt.220v.i next .glowica do bloku na ile kilogramow ma byc dokrecona i czy prawda ze trzeba dokrecac na 3 razy w jakis odstepach czasu.dodam ze silnik zukowski.

Awatar użytkownika
mayer2
Posty: 399
Rejestracja: śr mar 11, 2009 1:23 pm
Lokalizacja: przemysl

Re: wymiana serca

Post autor: mayer2 » wt lip 28, 2009 10:35 am

mayer2 pisze:
Dziku2 pisze:to jest fragment katalogu Gaza 69. To co nazywasz kołyską to jest poprzeczka ramy i do niej przykręcany jest dzwon. Poduszki z tego co pamiętam chyba pasują od żuka.

EDIT: jak miałeś przerabianą ramę to może ktoś wyciął tą poprzeczkę??
dobra musze sprawdzic. w poniedzialek montuje glowice i caly silnik do jamy.bede spawal lape i pytanko czy musi byc spawarka na sile czy starczy elekt.220v.i next .glowica do bloku na ile kilogramow ma byc dokrecona i czy prawda ze trzeba dokrecac na 3 razy w jakis odstepach czasu.dodam ze silnik zukowski.
dobra dzieki za syte odpowiedzi-dalem rade.silnik ze skrzynia jest na miejscu.teraz potrzebuje krutki walek -skrzynia-reduktor.dlugosc 21cm.moze ktos doradzic jak przerobic z zukowskiego.chodzi o to ze jak pospawam dwa krzyrzaki to brakuje miejsca na ten wieloklin .

Awatar użytkownika
Dziku2
Posty: 342
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:32 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: wymiana serca

Post autor: Dziku2 » wt lip 28, 2009 2:18 pm

szukaj gazowego na aledrogo albo innych ogłoszeniach. Nie masz co przerabiać wału z żuka, bo potem sam go nie wyważysz, a ten wałek jest szczególnie wibracjogenny jeśli nie jest wyważony.

Awatar użytkownika
mayer2
Posty: 399
Rejestracja: śr mar 11, 2009 1:23 pm
Lokalizacja: przemysl

Re: wymiana serca

Post autor: mayer2 » wt lip 28, 2009 2:23 pm

Dziku2 pisze:szukaj gazowego na aledrogo albo innych ogłoszeniach. Nie masz co przerabiać wału z żuka, bo potem sam go nie wyważysz, a ten wałek jest szczególnie wibracjogenny jeśli nie jest wyważony.
ok.bede szukal.pozdro.dziku.dopiero jak wlozylem silnik to zajazylem o tym co pisales z tym dzwonem.poszlo bez bulu.

Awatar użytkownika
mayer2
Posty: 399
Rejestracja: śr mar 11, 2009 1:23 pm
Lokalizacja: przemysl

Re: wymiana serca

Post autor: mayer2 » wt lip 28, 2009 2:25 pm

mayer2 pisze:
Dziku2 pisze:szukaj gazowego na aledrogo albo innych ogłoszeniach. Nie masz co przerabiać wału z żuka, bo potem sam go nie wyważysz, a ten wałek jest szczególnie wibracjogenny jeśli nie jest wyważony.
ok.bede szukal.pozdro.dziku.dopiero jak wlozylem silnik to zajazylem o tym co pisales z tym dzwonem.poszlo bez bulu.
dziku jeszcze cos-ten walek do reduktora krecony jest na 3 sruby a do skrzyni na 4-i tu chyba bedzie bol.

Awatar użytkownika
Dziku2
Posty: 342
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:32 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: wymiana serca

Post autor: Dziku2 » wt lip 28, 2009 2:36 pm

jest to niemożliwością, żebyś miał taką sytuację, jaką opisujesz... wszędzie wszystkie wały są przykręcane na 4 śruby. Wychodzi na to, że masz albo jakiś lewy reduktor, albo sama flansza była przerabiana.

Awatar użytkownika
mayer2
Posty: 399
Rejestracja: śr mar 11, 2009 1:23 pm
Lokalizacja: przemysl

Re: wymiana serca

Post autor: mayer2 » wt lip 28, 2009 9:24 pm

Dziku2 pisze:jest to niemożliwością, żebyś miał taką sytuację, jaką opisujesz... wszędzie wszystkie wały są przykręcane na 4 śruby. Wychodzi na to, że masz albo jakiś lewy reduktor, albo sama flansza była przerabiana.
sory pomylilem flansze.ta na 3 sruby byla kombinowana do skrzyni oplowskiej.na alegro niema.szukam dalej.teraz sprzeglo.pedal jest podwieszany i wychodzi dluga linka.kominowac z tym czy montowac wszystko z zuka.nie wiem jak lepiej,w zuku pedal idzie z podlogi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość