Przekładnie w GAZikach 1970-71 były jakby przejściowe między starymi z GAZika a nowymi z UAZa. Przekładnia z UAZa ma jedynie dodatkowe czwarte ucho do przykręcenia poza typowymi trzema. Montażowo wszystkie przekładnie są zamienne(mocowanie do ramy).
Na oko przekładnie są nie do odróżnienia. Przekonałem się o tym, że są różne kiedy chciałem naprawić przekładnię z GAZika 1970. Wymontowałem ją sobie , wziąłem inną z Żuka i chciałem przekładać elementy a tu sie okazuje, że części nie pasują.
Wałek z rolką z tej przekładni GAZikowej był tak o ok. 10% większy i jak się okazało taki jak w UAZie.
Obudowa, dekielki, ślimak podobnie.
luz w układzie kierowniczym
Moderator: Student
Re: luz w układzie kierowniczym
Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
Re: luz w układzie kierowniczym
dzięki za info teraz radośnie szukam żukersa
czy w Gazie drąg z ślimakiem jest jednością ?
czy jak znajdę funkiel nówkę przekładnie żukersową to będę musiał ją zaszczepić starym ślimakem
czy w Gazie drąg z ślimakiem jest jednością ?
czy jak znajdę funkiel nówkę przekładnie żukersową to będę musiał ją zaszczepić starym ślimakem
Re: luz w układzie kierowniczym
Tak, ślimak jest wprasowany na drąg.
Tak, do nowej przekładni Żuka trzeba zamontować stary drąg ze ślimakiem z GAZika. Wąs oczywiscie też i jeżeli masz działający klakson to też dolna płytke trzymającą łożysko ślimaka, która w GAZiku posiada przelot na kabelek.
Tak, do nowej przekładni Żuka trzeba zamontować stary drąg ze ślimakiem z GAZika. Wąs oczywiscie też i jeżeli masz działający klakson to też dolna płytke trzymającą łożysko ślimaka, która w GAZiku posiada przelot na kabelek.
Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość