gaz 69, 67, 63 itd...
Moderator: Student
-
pol

- Posty: 491
- Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wroclaw
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pol » pn lis 24, 2003 9:56 am
cowboy_3151 pisze:pol pisze:cowboy_3151 pisze:
gdzie to wyczytales? masz jakis adres do producenta albo telefon?
pawel
No w³a¶nie z tym jest problem, bo znalaz³em tylko oferte, na serwe¿e rosyjskim i tam poza cen±, nazw± i tym ¿e do afganów to nic nie ma.
Podaje adres ( uprzedzam wszystko po rosyjsku):
http://off-road74.ru/shop/razdel_look.shtm?9
Pozycja 2.
no fajnie, tylko to ciagle samobloki....
pawel
-
cowboy_3151

- Posty: 424
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
- Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki
Post
autor: cowboy_3151 » pn lis 24, 2003 10:30 am
pol pisze:no fajnie, tylko to ciagle samobloki....
pawel
Zgadza ale o takich to cos przynajmniej jest.
O sterowanych z kabiny pnełmatycznie też gdzies coś słyszałem, ze do dostania w rosji z montażem za ok 10000 rubli ale nie pamietam gdzie to było, w jakimi ich tekscie. W każdym razie tylko podane było ze sa i cena , ale gdzie szukac to niestety nie.
-
Artur

- Posty: 562
- Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: Artur » wt lis 25, 2003 8:09 am
Wcale nie twierdze że w fabryce ci taniej nie zrobią czy aby tylko na jeden egzemplarz ustawą maszyny. Po prostu u mnie to tyle kosztuje jak za drogo to zrób se sam zobaczysz ile kosztują tokarze frezerzy, nowe łożyska itd. i czy aby frezer np. cię nie wygoni jak mu będziesz kazał frezować półoś i twardości 30HRC

A potem dodaj jeszcze swoja robociznę i bardzo skromnie tyle wyjdzie. Na moją blokadę daje gwarancje że sie nie urwie , prędzej półosie pomięli .
-
Biga
-

- Posty: 4150
- Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Biga » wt lis 25, 2003 8:19 am
Artur pisze:... i czy aby frezer np. cię nie wygoni jak mu będziesz kazał frezować półoś i twardości 30HRC

...
Ma racje niestety

jeden mnie juz pogonil
i tokarz tez jak mial mi specjalna srubke 50HRC z ulepszaniem zrobic

(zwykla dwa dni wytrzymala) jak uslyczal ze 1 sztuke to myslalem ze mnie kartka z rysunkiem usmierci. Takie zycie Ehhh.
Artur a do innych zmotow tez robisz czy tylko do zagazowanych?
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
-
Artur

- Posty: 562
- Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: Artur » wt lis 25, 2003 8:40 am
Biga pisze:Artur pisze:...
Artur a do innych zmotow tez robisz czy tylko do zagazowanych?
Do , gaz , uaz , żuk mam dokumentacje zrobioną a do innych wynalazków trza by osobnego projektowania i nie zawsze sie da zrobić bo jeszcze musi sie znaleźć miejsce w moście na tego typu wynalazki. A o ile wiem suzuki były z blokadą mechaniczną 100% gdzieś miałem fotki nawet z internetu. Tak samo mamy zrobioną z przodu w uazie i to jest na razie w formie testu , do pokonania było 2x więcej problemów niż w tylnym.
-
swirojas
- jestem tu nowy...

- Posty: 53
- Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa/Chotomów
Post
autor: swirojas » wt lis 25, 2003 8:56 am
Dobra ty mi daj do siebie namiar ok? Może się skuszę...
A co do mosów od tarpan.... owszem to ja się chwaliłem kiedyś. Wyrwaliśmy z GS 3 sztuki takich mostów. Niestety rozeszły się po ludziach. Most jest taki jak w zyku różni sie niestety pochwami półosi! Półosie są krótsze most jest krutszy! Nie zabardzo jest to jak skrócić. Wnętrza nie widziałem ale mojego zaufania nie wzbudziło uszczelninei wajchy od przełączania. Czy obudowa jest jak w uazie.... raczej jak w tarpanie ot co. Mostów wyprodukowano 380 szt. !
swirojas (swirojasus neandertalensis) - przeewuolowana forma homosapiens neandertalensis nienormalis. Naszczęście do obecnych czasów uchował się tylko jeden!
--GAZ69--
-
pol

- Posty: 491
- Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wroclaw
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pol » wt lis 25, 2003 10:05 am
Artur pisze:Jak kto chce to moge zrobiæ w tylnym mo¶cie uazowym za³±czana na linke meczaniczna 100% Koszt 2000z³ + wasz most w którym to zamontuje przed³u¿m frez na pó³osi itd. specjalny kosz. Fotki na priw
Artur podeslij fotke na
pol@geo.pl
pawel
-
Lukas_4x4
- jestem tu nowy...

- Posty: 11
- Rejestracja: ndz paź 26, 2003 7:01 pm
- Lokalizacja: Łaskarzew
Post
autor: Lukas_4x4 » wt lis 25, 2003 6:14 pm
Arturze przednią blokadę juz oferujesz do uaza? Z tyłu można jeżdzić na automatycznej, bardzo nie przeszkadza, ale z przodu jest do d... . Przednia blokada włączana ręcznie byłaby więc ciekawą ofertą. Napisz coś jeszcze o wytrzymałości twoich blokad w terenie, czy prędko się sypią?
-
krzyś
-

- Posty: 1327
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzyś » wt lis 25, 2003 6:42 pm
[quote="ArturNa moją blokadę daje gwarancje że sie nie urwie , prędzej
półosie pomięli .[/quote]
a pomieli...zobaczysz i to szybciej niż zwykle .........osłabiasz ją i to fest.....niestety do blokady takiej o jakiej mówimy trzeba dorobić zupełnie nową półoś żeby miała swoją wytrzymałość.....a co do frezerów ....hmm trzeba z nimi dobrze żyć .......

Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.
-
Artur

- Posty: 562
- Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: Artur » czw lis 27, 2003 8:05 am
krisi pisze:Artur pisze:Na moją blokadę daje gwarancje że sie nie urwie , prędzej półosie pomięli .
a pomieli...zobaczysz i to szybciej niż zwykle .........osłabiasz ją i to fest.....niestety do blokady takiej o jakiej mówimy trzeba dorobić zupełnie nową półoś żeby miała swoją wytrzymałość.....a co do frezerów ....hmm trzeba z nimi dobrze żyć .......

Powiem tak .
Ja jeździłem rok czasu w terenie i na rajdach i nic nie zmieliłem na oponach 31" a nawet zdarzało mi sie co nigdy sie nie powinno zdarzyć zapomniałem sie rozpiąć i na blokadzie wyjechałem na asfalt ale na szczęście nic się nie ukręciło tylko opony zapiszczały. Dodam jeszcze że w moście z blokadą teoretycznie zawsze można szybciej pomielić półosie ponieważ przekazywane jest 100% mocy na każde koło i np. przy przejeżdżaniu przekosu tak aż koła dwa są w powietrzu cały nacisk auta i cała moc idzie na dwa koła (mój koleś tak nawet w G zmielił przedni) Powtarzam ja jeździłem rok czasu w terenie i nie było co szukać w moście i dalej jeździ tylko już ja nie jestem jego właścicielem . Zabawa jest taka że ja sobie nie wyobrażam mojej terenówki bez blokady z tyłu a nie wspomnę jakie kółka na blokadzie i samym tylnym można robić , obraca sie w miejscu no i zawsze to zdziwienie

k...a uaz mnie objechał

-
krzyś
-

- Posty: 1327
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzyś » czw lis 27, 2003 8:08 am
hehe....a objeżdzają , wiem że blokada to fajna rzecz, ja na razie zabieram sie za wyciągare mechaniczną do siebie ..a potem przyjdzie czas na blokade.

Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.
-
L80

- Posty: 646
- Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
- Lokalizacja: Mlawa
Post
autor: L80 » ndz gru 21, 2003 8:22 pm
mam pare pytań - może ktoś coś słyszał
uaz gaz ma na moście nadlaną taką łupe
patrząc od strony wału po lewej
w mostach żuka tego niema
kiedyś przez przypadek trafiłem do salonu gdzie sprzedawali awie
patrze a most ma taką samo łupe nadlano i w niej siedzi siłownik pneumatyczny do blokady
mniemam iż mosty gaz uaz (pochwa) są przystosowane fabrycznie do bliżej nieznanego typu blokady ale napewno takiego samego jak w awi
niestety nie dane mi było zajżeć do mostu awi a bardzo bym chciał
-
Jagoda

- Posty: 328
- Rejestracja: wt cze 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Uć
Post
autor: Jagoda » pn gru 22, 2003 7:43 am
Nie wszystko złoto co się świeci, a pepiki zawsze mieli jakieś swoje patenty nie przystające ani do wschodu, ani do zachodu, tak więc ten nadlew w moście UAZ-a jest wzmocnieniem półpochwy, a dokładnie osadzenia tylnego łożyska wałka atakującego.
W razie jak by co, to 601-34-87-25
-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » pn gru 22, 2003 8:26 pm
Które to łożysko jest przyczyną wielu zgryzot osób upalających na 33`, gdyż strasznie lubi pękać i pozbawiać koło talerzowe zębów. Co najśmieszniejsze, bez niego wszystko pracuje idealnie i prawdopodobieństwo wykończenia dyfra spada znacznie. Sam wywaliłem i jest

-
kb-autostyle
-

- Posty: 1313
- Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:20 am
- Lokalizacja: Moskwa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kb-autostyle » pt cze 11, 2010 11:09 pm
Jeżdżę na felgach kutych SLIK i dziur się nie boję. Offroadu też nie. Polecam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość