e jak zwykle juz zepsuty orginał ale zukosław pod maska zostaje jutro zrobie foty to ocenisz na co sie nadajeJA'JACEK pisze:No to co .... ? Będzie z tego jeden oryginał..?

Moderator: Student
EEEEE nie jest tak zle on przyjechał o własnych siłach predkość podrózna 70km/h na samym przednim napedzie no i ma LPG ::DJA'JACEK pisze:Tymon...... Czy mi się wydaje, czy wymieniłeś wszystko poza tablicą rejestracyjną..?
To w takim razie, trzeba było kupić same papiery..... było by taniej...
Jutro wkleje foty najnowsze ale zminay sa chyba na lepsze :?
wiem wiemJA'JACEK pisze:Tymon..... te migacze to tragedia.....
fajnie coś pozytywnego usłyszeć o swoim wynalazkutymon4x4 pisze:hamulce made in MAG69 rewelacjaSzybki montaż bez problemów
i pasażer wyladował na szybie
bo ni zapioł pasów
![]()
Ojojoj...Widzę, że wkrótce niewiele z Gaza zostanie. Chyba, że będziesz remont generalny robił po każdym wypadzie.tymon4x4 pisze:i padła uszczelka pod głowicą bo na korku masłochyba trza V6 wsadzic ?
i moze jakies blokady czy fagany ?> A mosty gaza jakie koła najwiieksze zniosą bez wybuchów ?
E zostaje przy zuku jutro głowice nową zakładamBubu pisze:Ojojoj...Widzę, że wkrótce niewiele z Gaza zostanie. Chyba, że będziesz remont generalny robił po każdym wypadzie.tymon4x4 pisze:i padła uszczelka pod głowicą bo na korku masłochyba trza V6 wsadzic ?
i moze jakies blokady czy fagany ?> A mosty gaza jakie koła najwiieksze zniosą bez wybuchów ?
Gazikiem trzeba spokojnie, to nie Samuraj
nie padła uszczelka tylko zalałeś żukietetymon4x4 pisze:i padła uszczelka pod głowicą bo na korku masło...
pomierze mu cisnienie na cylidrach ale tak czy siak nierówno pracuje buja nim na boki i na niskich i srednich obrotach nie pali na jeden cylidner wiec raczej uszczelka lub wypalony zawór w głowicy .maksz pisze:nie padła uszczelka tylko zalałeś żukietetymon4x4 pisze:i padła uszczelka pod głowicą bo na korku masło...
ten silnik naprawdę trudno uszczelnić - bardzo łatwo łyka wodę z otoczenia...
zlać masło, przepłukać ropą, zalać nowym olejem i śmigać dalej
To na pewno nie jest wina głowicy.tymon4x4 pisze:(...)
pomierze mu cisnienie na cylidrach ale tak czy siak nierówno pracuje buja nim na boki i na niskich i srednich obrotach nie pali na jeden cylidner wiec raczej uszczelka lub wypalony zawór w głowicy .
ta NGK niepomogły hehhe przed regulacją zaworów zaraz po zakupie okazało sie ze był spiety na dwuch zaworach ustawilem mu luzy pojezdzilismy troche ale rzadnych zmian na lepsze niemaJA'JACEK pisze:To na pewno nie jest wina głowicy.tymon4x4 pisze:(...)
pomierze mu cisnienie na cylidrach ale tak czy siak nierówno pracuje buja nim na boki i na niskich i srednich obrotach nie pali na jeden cylidner wiec raczej uszczelka lub wypalony zawór w głowicy .
Wypierdziel świece (made in iskra) wstaw Bosch'e....... Pomoże.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość