S-21 problem

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr mar 14, 2007 8:21 am

Jak ktoś nie ma wygórowanych wymagań i ograniczony budżet, to s21 jest najlepszym co mógłby mieć.

Części dostępne wszędzie i tanie.

Konstrukcja prosta jak budowa cepa.

I znane są w przyrodzie wypadki, że w przypadku zarżnięcia silnika gdzieś w plenerze, można zakuipć sprawny/nowy silnik u rolnika za ~200 zł.

Czego tu jeszcze wymagać?

Ale i tak najfajniej wspominam dolniaka. Tylko szum wiatraka było słychać jak pracował. I na rozpuszczalniku nitro też potrafił pojechać :)21

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » śr mar 14, 2007 6:50 pm

Toszto straszne. A ja juz nie mogeczytac o tym waszym S-21.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
zaq
Posty: 492
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 12:35 am
Lokalizacja: Warszawa/Gorlice

Post autor: zaq » śr mar 14, 2007 9:20 pm

A ja coraz bardziej lubię S21 :) Fajny silnik do nauki mechaniki.
GAZ 69 EVO II - zmota się mota
Daihatsu Feroza - zemsta Yakuzy

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr mar 14, 2007 9:36 pm

tiger pisze:Toszto straszne. A ja juz nie mogeczytac o tym waszym S-21.
To nie czytaj.

Przeca nikt Cie nie zmusza :)21

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » śr mar 14, 2007 9:41 pm

Student pisze:Jak ktoś nie ma wygórowanych wymagań i ograniczony budżet, to s21 jest najlepszym co mógłby mieć.

Części dostępne wszędzie i tanie.

Konstrukcja prosta jak budowa cepa.

I znane są w przyrodzie wypadki, że w przypadku zarżnięcia silnika gdzieś w plenerze, można zakuipć sprawny/nowy silnik u rolnika za ~200 zł.

Czego tu jeszcze wymagać?

Ale i tak najfajniej wspominam dolniaka. Tylko szum wiatraka było słychać jak pracował. I na rozpuszczalniku nitro też potrafił pojechać :)21
tee- a jak se taki wiatrak założyłem do mojego górniaka to też miałem już dolniaka co szumiał? :)21
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr mar 14, 2007 9:44 pm

nie. Bo jeszcze klepał zaworami :)21

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » śr mar 14, 2007 9:47 pm

mój też klepał zaworami bo silnie twardo chodził..
i co był już dolniak co szumi ? i klepie wentlami? :)23
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr mar 14, 2007 9:48 pm

Dobry dolniak niczym nie miał prawa klepać. I na tym jego urok polegał :)21

W górnym zawsze coś kuźwa musiało dzwonić :)21

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » śr mar 14, 2007 9:50 pm

nigdy na zbyt długo nie udało mi sie ustawić zaworów w dolnym coby nie klepały hiee

no ale mój klepał jak twój i szumiał jak twój to był juz jak dolny czy nie był? :)23
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Bubu
Posty: 403
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 10:10 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl

Post autor: Bubu » śr mar 14, 2007 10:00 pm

zaq pisze:A ja coraz bardziej lubię S21 :) Fajny silnik do nauki mechaniki.
Do tego jest chyba najlepszy.
A tak a propos, to doszedłeś już dzięki niemu do wniosku, że anglistyka to jednak nie to? :)21
"Leśny potwór."

Awatar użytkownika
JA'JACEK
 
 
Posty: 2876
Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Mazury

Post autor: JA'JACEK » śr mar 14, 2007 10:03 pm

Student pisze:Dobry dolniak niczym nie miał prawa klepać. I na tym jego urok polegał :)21
Bo to dobra konstrukcja jest......... amen. :)21
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr mar 14, 2007 10:08 pm

szary pisze:nigdy na zbyt długo nie udało mi sie ustawić zaworów w dolnym coby nie klepały hiee

no ale mój klepał jak twój i szumiał jak twój to był juz jak dolny czy nie był? :)23
W czasach kiedy miałeś okazje słuchac dzwięków silnika w moim gzie to już tam był żuk z wiatrakiem od dolniaka, więc niby wszystko się zgadza, ale nie do końca :)21

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » śr mar 14, 2007 10:36 pm

jest fajny artykul o historii i powstaniu S21 w gazetce Classicauto. Od razu inaczej sie patrzy na ten motor " co zmechanizowal Polske " ;)
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Bosman
Posty: 513
Rejestracja: pn sty 30, 2006 12:34 am
Lokalizacja: Borne Sulinowo

Post autor: Bosman » śr mar 14, 2007 10:46 pm

A jak cicho, równiutko, czyt.pięknie, pracuje dolniak 6-cio cyl. od Gaz 63.Na wolnych, faktycznie słychać tylko szum wentylatora.Poezja. :D

Awatar użytkownika
wladimir.r
Posty: 386
Rejestracja: czw lut 23, 2006 11:58 pm
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: wladimir.r » sob mar 17, 2007 12:43 pm

Co do S-21 to mam pytanie. W sumie to o gaźnik mi chodzi. Była jakaś drastyczna różnica w konstrukcji gaźnika Weber z elektrozawore i bez niego?? Mam dwa. Jeden z a drugi bez. Teraz dylemat który zakładać??

Awatar użytkownika
luk
Posty: 594
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
Lokalizacja: Komorów
Kontaktowanie:

Post autor: luk » sob mar 17, 2007 1:25 pm

Albert_N pisze:jest fajny artykul o historii i powstaniu S21 w gazetce Classicauto. Od razu inaczej sie patrzy na ten motor " co zmechanizowal Polske " ;)
A masz może możliwość zrobienia jakiegoś skanu i podzielenia sie tym artykułem ??
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl

Awatar użytkownika
wladimir.r
Posty: 386
Rejestracja: czw lut 23, 2006 11:58 pm
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: wladimir.r » ndz mar 18, 2007 11:20 am

wladimir.r pisze:Co do S-21 to mam pytanie. W sumie to o gaźnik mi chodzi. Była jakaś drastyczna różnica w konstrukcji gaźnika Weber z elektrozawore i bez niego?? Mam dwa. Jeden z a drugi bez. Teraz dylemat który zakładać??
Znaczy że nie ma różnicy?? :roll:

Awatar użytkownika
wladimir.r
Posty: 386
Rejestracja: czw lut 23, 2006 11:58 pm
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: wladimir.r » pn mar 19, 2007 9:53 am

No teraz to już mi zdrowo namieszaliście. Jednak jak zebrałem do kupy plusy i minusy (co nie było takie proste ze względu na natłok odpowiedzi), wybór padł na ten starszy gaźnik bez elektrozaworu. :)21


szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » ndz mar 25, 2007 9:07 pm

wladimir.r pisze:No teraz to już mi zdrowo namieszaliście. Jednak jak zebrałem do kupy plusy i minusy (co nie było takie proste ze względu na natłok odpowiedzi), wybór padł na ten starszy gaźnik bez elektrozaworu. :)21
weno zastosuj gaźnik z mechanicznie otwieraną drugą przepustnicą - podciścnieniowa wersja kupą była.
elektrozawór w dyszy wolnych obrotów jak działa to jest fajnie bo niby syf przepycha zjawiający się sporadycznie ale jak się zdupczy to iglica zasłąnia światło dyszy więc trza wyjąć obciąć iglicę i wkręcić
Njlepiej jak założysz gaźnik z granady V6 2 litry...
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
wladimir.r
Posty: 386
Rejestracja: czw lut 23, 2006 11:58 pm
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: wladimir.r » pn kwie 02, 2007 1:00 pm

Pytanie takie jedno mam. Już powoli desperackie. Jakie uszczelki macie pod pompą wody w S21. Jak wsadzam oryginalną papierową to leci, zaklaistrowałem silikonem (płynna uszczelka) to było git do momentu odpalenia silnika, ciśnienie ją wydmuchało i zrobiła się fontanna. Podajcie jakieś pomysły. Zastanawiam się nad wycięciem uszczelki z korka. Uszczelniacz to by była ostateczność.

Awatar użytkownika
zaq
Posty: 492
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 12:35 am
Lokalizacja: Warszawa/Gorlice

Post autor: zaq » pn kwie 02, 2007 2:43 pm

Hmm jak mi ciekło spod pompy, to zapodałem papierową uszczelkę, czerwony silikon do 330 stopni i odpukać od czterech lat nic nie podcieka.
GAZ 69 EVO II - zmota się mota
Daihatsu Feroza - zemsta Yakuzy

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pn kwie 02, 2007 4:02 pm

Daj tak jak kolega mowie uszczelka i silikon
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
wladimir.r
Posty: 386
Rejestracja: czw lut 23, 2006 11:58 pm
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: wladimir.r » pn kwie 02, 2007 5:10 pm

Dawałem bez silikonu. Spróbujemy i tej opcji... :)2

Awatar użytkownika
JA'JACEK
 
 
Posty: 2876
Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Mazury

Post autor: JA'JACEK » śr kwie 04, 2007 11:26 pm

Coś jest do dupy..... albo blok, albo pompa.....
Kiedyś nie było silikonu i było git, wymieniałem ze dwa razy i zawsze bez silikonu tylko
uszczelka z porządnej tektury utwardzanej ....i trzyma.
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość