Silnik od FORDA do GAZ 69M

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacperekk » pn lut 20, 2006 1:42 pm

opaopa pisze:Jeszcze tylko pojadę do domu poszaleć moim syferm i możemy zaczynać robotę :)
:)2
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

Post autor: tymon4x4 » pn paź 09, 2006 10:34 am

p69k pisze:a jaki ford ma silnik v6 i jest 4x4
jakto jaki FORD BRONCO II :)21
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

tak sie wtrące

Post autor: tymon4x4 » pn paź 09, 2006 10:36 am

Mozna kupic motor 2.9 EFi i załozyc gaznik sam to teraz przerabiam patent sprawdzony :)
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pn paź 09, 2006 8:20 pm

W fordach z samym tylnym napedem sa dwa rodzaje skrzyn: N9 i MT75. Rzedowki od valek roznia sie glownie dzwonem i czasem przelozeniami ale to mniej istotny fakt. Ogolnie wszystkie skrzynie od V6 sa ze soba kompatybilne nie wazne czy to 2,3 2,8 czy 2,9 pasuja ze soba. Co do dlugosci N9 nie nadaje sie do gazika bo zeby wszystko zmiescic trzeba by przesunac silnik mocno do przodu z czym moze byc problem. Ja jestem w trakcie motania silnika 2,8 na wtrysku k-jetronik na wtrysku w wersji bez kata ma 150km.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

mam skrzynie 4 bieg zmiesci sie

Post autor: tymon4x4 » pn paź 09, 2006 9:32 pm

własnie czy taka sie zmiesci ? 8)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

4 biegowa skrzynia to jest ktos używa 5 tki ? 8)
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: selim » pn paź 09, 2006 9:35 pm

moje pierwsze auto , to była Granada z tym silnikiem
jakiego to miało gwinta na owe czasy :roll:
silnik był nie do zdarcia

mankament skrzyni- to wypadący wsteczny ..reszta cacy

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

Post autor: tymon4x4 » pn paź 09, 2006 9:35 pm

tiger pisze:W fordach z samym tylnym napedem sa dwa rodzaje skrzyn: N9 i MT75. Rzedowki od valek roznia sie glownie dzwonem i czasem przelozeniami ale to mniej istotny fakt.
w swoim poście zapomniałeś napisać że skrzynia od rzędówki ma inny wałek sprzegłowy róznica polega na tym że V-ka musi mieć długi wałek a rzedówka ma krótki i gruby :)
Takie małe sprostowanie :)21 jak Ci sie widzi moja skrzynia ?
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

Post autor: tymon4x4 » pn paź 09, 2006 9:37 pm

selim pisze:moje pierwsze auto , to była Granada z tym silnikiem
jakiego to miało gwinta na owe czasy :roll:
silnik był nie do zdarcia

mankament skrzyni- to wypadący wsteczny ..reszta cacy
w osobówkach skrzynie a szczegulnie w granadzie miały wypadające lewarki pare razy został mi w ręku :)21
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: selim » pn paź 09, 2006 9:41 pm

tymon4x4 pisze:
selim pisze:moje pierwsze auto , to była Granada z tym silnikiem
jakiego to miało gwinta na owe czasy :roll:
silnik był nie do zdarcia

mankament skrzyni- to wypadący wsteczny ..reszta cacy
w osobówkach skrzynie a szczegulnie w granadzie miały wypadające lewarki pare razy został mi w ręku :)21
fakt , nieraz sie biegow szukało :lol:

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pn paź 09, 2006 11:12 pm

Mowiac sczerze takiej skrzyni nie widzialem. Od czego to jest??
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

Post autor: tymon4x4 » wt paź 10, 2006 6:16 am

tiger pisze:Mowiac sczerze takiej skrzyni nie widzialem. Od czego to jest??
skrzynia Ford od transita a były transity z V6 8) po małej przerubce (czytaj skruceniu tyłu ) :)21
brak napedu licznika ale w gazie jest od reduktora . Wybierak mocny lewarek niewypada biegów nietrza szukać , jedyne co trzeba dorobic z tyłu łape pod poduszke ale to prosty temat mam już takie dwie skrzynie gotowe :)
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » wt paź 10, 2006 8:21 pm

A skad takie cos wyrwac??
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

Post autor: tymon4x4 » wt paź 10, 2006 8:36 pm

tiger pisze:A skad takie cos wyrwac??
wyrwać to można chwasta :)21
mam pare takich skrzyń orginalnych tylko trzeba dac je do skrucenia :) dokupić wybierak wraz z lewarkiem to jest dość drogie , i potrzebna jest flansza wału samuraia bo tylko pod nia wyjdzie wieloklin jak sie skruci wałek :P
Obrazek
znajomi z capri.pl sprzedawali je swego czasu za bezcen :)
ja na takiej jezdziłem w pierwszej wersji mojego transita z 2.9 efi ale brakowało biegów bo przełozenie mostu było 4:11 gumy 195/14C i latał tylko 150km/h wiec wmotałem inną skrzynie :P Tego transola już niemam ale jak go budowałem i leczyłem choroby wieku dzieciecego to na 100% ta skrzynia 4 -ka wytrzymywała upalanie gumy i obroty na asfalcie , dlatego postanowiłem ją wykorzystać do 4x4 . Przełozenia są nastepujące :

R - 3.660:1
I - 3.650:1
II - 1.968:1
III - 1.368:1
IV - 1.000:1
prawie takie jak w samuraiu :) czyli do gazika tyz dobre
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość