





Moderator: Student
Tak błotniki podcięte już widziałem, ale oparcia tylnych ławek.. robią wrażenie! I to chyba nawet chyba jest chemik..
Chodziło mi tez o to, że ten badziew ma zabytkowe żółte tablice.dawidbajorek pisze:Tak błotniki podcięte już widziałem, ale oparcia tylnych ławek.. robią wrażenie! I to chyba nawet chyba jest chemik..
Ale on nie jest aż taki zły... silnik dolny, stelaż widać na pace jest, oryginalne fotele. Błotniki, zderzak i oparcie to mały problem i prawie oryginał jest.piotr759 pisze:Chodziło mi tez o to, że ten badziew ma zabytkowe żółte tablice.dawidbajorek pisze:Tak błotniki podcięte już widziałem, ale oparcia tylnych ławek.. robią wrażenie! I to chyba nawet chyba jest chemik..
Nie znam wszystkich odmian produkcyjnych Muscela, ale w czasach, gdy sam jeździłem gazikiem naoglądałem się Musceli sporo. I wszystkie miały skrzynię praktycznie identyczną z czapajem - 4 biegi z niską jedynką, brak reduktora, tylko załączanie przedniego napędu. Nie zwracałem wtedy aż takiej uwagi na szczegóły wykonania obudowy, ale z tego co pamiętam były takie same (albo prawie) - w każdym razie układ drążków do obsługi był taki sam. Może później Rumuni wyrzeźbili coś swojego - nie wiem, ale wczesne wersje były żywcem ściągnięte z ruskiego pierwowzoru.Lorado pisze:Kolega Marek z Torunia napisał że w Muscelach do końca produkcji montowano skrzynie od czapajewa,chyba nigdy nie widział skrzyni od Muscela
dokładnieczesław&jarząbek pisze:wbrew pozorom bardzo wiele części było zunifikowanych w ramach układu warszawskiego.
lWP to nie cały UW. A czesław pisał o standaryzacji w Układzie Warszawskim. No chyba, że jak czegoś u nas nie było to znaczy, że nie podlegało pod UWLorado pisze:...Muscel nigdy nie był używany w naszym wojsku.Pzdr
I ta apteczka z bundeswehry...zabrakło kasy na detale
No tak, ale w GAziku w obecnych czasach, automat to...obciach raczej.Lorado pisze:aaaaaaautomat to żadne cudo techniki bo w latach 80-90 mial to już Czesław M znany wówczas motocyklista wyścigowy z Poznania.
Znaczy żeby pojazd był zabytkowy to musi występować w małej liczbie?Lorado pisze:Jest ich za dużo żeby były samochodami użytkowymi albo zabytkowymi.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość