Strona 1 z 1

Stary problem

: sob mar 19, 2005 6:21 pm
autor: Najmłodszy_Gazowiec
Witam ponownie. Mam pro¶bê do sznaownych kolegów. Otó¿ pojawi³ siê nowy w±tek w sprawie wibracji mojego Gaza przy wy¿szych predkosciach (ponad 60km/h :D) Otó¿ znajomy mówiu³ ¿e poldek mu siê trz±s³ dlatego bo poduszki pod silnikiem by³y ju¿ "drewniane". Czy w Gaziku moze byæ to samo? Je¶li tak to gdzie mogê takowe dostaæ (oryginalne).
Pozdrawiam

: sob mar 19, 2005 7:09 pm
autor: nie_mientki
Nie jestem pewny, ale to mogą być wały. Z resztą sprawdź bo było już sto razy na forum. Powiedz lepiej co z żarówką ??

: sob mar 19, 2005 9:46 pm
autor: Najmłodszy_Gazowiec
Ale co wa³y? Bo to tak powy¿ej 60km/h zaczyna trz±¶æ. A ¿arówkê wkrêci³em ale dalej co¶ jest nie halo nie ma krótkich. Co¶ na stykach chyba. A pyta³em siê bo tej ¶róbki w ramce nie zauwazy³em. I my¶la³em ¿e siê przekrêca ale nie chcia³o siê przekrêciæ a nie chcia³em urwaæ :D.
Wracaj±c do tematu co moze byæ? a te poduszki to moga byc przyczyn±? Wiem ¿e by³o ale odp nie dosta³em. Krzy¿aki wymienione resory maj± wszytskie "z³±czki".
Pozdrawiam

: ndz mar 20, 2005 10:08 am
autor: Żuczek
Jak są wały nie wyważone to takie drgania są normą... rozpędź się do 60 zgaś slnik, wrzuć na luz- jak trzęsie dalej to nie poduszki

: ndz mar 20, 2005 10:09 am
autor: Najmłodszy_Gazowiec
Dowiedzia³em siê ¿e moze¶¿ mieæ racjê To mog± byæ wielowypusty. Pyatnie brzmi: Mo¿a wymieniæ same wielowypusty czy trzeba ca³y wa³? Orienacyjny koszt takiej czê¶ci?
Pozdrawiam

: ndz mar 20, 2005 10:21 am
autor: wupasek
koszt regeneracji walu jest zblizony ( a czasem wiekszy!) niz koszt nowego walu.. przynajmniej w przypadku uaza, nie wiem jak to sie ma do gaza

: ndz mar 20, 2005 12:04 pm
autor: Najmłodszy_Gazowiec
Dziêki sprawdzê to.
Pozdrawiam

: ndz mar 20, 2005 12:05 pm
autor: czesław&jarząbek
wałek między skrzynią a reduktorem
wymienić

: ndz mar 20, 2005 12:10 pm
autor: Drako
Najmłodszy_Gazowiec pisze:Dowiedziałem się że moześż mieć rację To mogą być wielowypusty. Pyatnie brzmi: Moża wymienić same wielowypusty czy trzeba cały wał? Orienacyjny koszt takiej części?
Pozdrawiam
wymienic mozna krzyzaki.
i na 99% to jest przyczyna

: ndz mar 20, 2005 12:33 pm
autor: Najmłodszy_Gazowiec
Ile jest wkoñcu tych krzy¿aków w Gazie?

: ndz mar 20, 2005 12:37 pm
autor: czesław&jarząbek
6
:)21

: ndz mar 20, 2005 12:50 pm
autor: borman
też stawiałbym na wały , a dodam tylko że może wał być też krzywy---kiedyś w uazie żęził mi potwornie reduktor (trzy razy rozbierałem i nie pomogło )postanowiłem że go zajeżdże na śmierć , a on po miesiącu intensywnej eksploatacji się uspokoił i jeżdzi do dzisiaj ????!!!!!????

: ndz mar 20, 2005 5:13 pm
autor: zaq
Też miałem problem z wibracjami przy większych szybkościach. Wymieniłem oba wały i krótki wałek też. Pomogło. Nie chodzi co prawda jak plaskacz i nigdy nie bedzie, ale jestem zadowolony. Lekkie wibracje pojawiają się przy przekraczaniu 60 km/h ale znikają jak przekracza 70.

: ndz mar 20, 2005 6:47 pm
autor: Najmłodszy_Gazowiec
Rozej¿e siê za tymi czê¶ciami i je wymienei. Zobaczymy. Dziêki
Pozdrawiam

: pn mar 21, 2005 11:47 am
autor: Najmłodszy_Gazowiec
Panowie za wa³ek po¶redni(140z³) i 6 krzy¿aków(po 40z³) krzycz± mi 380z³, nie za duzo? Bo wydaje mi siê ¿e ciut przy du¿o.
Pozdrawiam

: pn mar 21, 2005 3:49 pm
autor: Najmłodszy_Gazowiec
Panowie kolejne pytanie czy ten wa³ek po¶redni to wymienie bez zdejmowania reduktora i skrzyni? Skrzyniê i reduktor wyjmuje siê gór± po zdjêciu wierzchnich blach tak?? A i jeszcze jedno dzi¶ w³±czy³em Gaza chodzi³ sobie spokojnie a ja po³±¿y³em siê podspód i skrzynia trzês³a siê od wibracji silnika czy to tak powinno byæ??
Pozdrawiam

: pn mar 21, 2005 4:45 pm
autor: tiger
Najmłodszy_Gazowiec pisze:Panowie kolejne pytanie czy ten wałek pośredni to wymienie bez zdejmowania reduktora i skrzyni? Skrzynię i reduktor wyjmuje się górą po zdjęciu wierzchnich blach tak?? A i jeszcze jedno dziś włączyłem Gaza chodził sobie spokojnie a ja połążyłem się podspód i skrzynia trzęsła się od wibracji silnika czy to tak powinno być??
Pozdrawiam
A zajrzales do spodni czy ci sie majtki nie trzesa?? Wałek wymienisz bez sciagani redyktora i skrzyni.

: czw mar 24, 2005 11:38 am
autor: Najmłodszy_Gazowiec
Tyle to ja wiem:] (Bo zajrza³em pod auto :D) ale chcia³em na przysz³o¶æ ¿eby wiedzieæ jakby trzeba ma³y przegl±dzik reduktora zrobiæ przesmarowac albo co¶ wymieniæ. To co gór± (zdejmuje blachy) wyjmuje?
Pozdrawiam

: pn mar 28, 2005 8:19 pm
autor: p69k
dobze kombinujesz :)20

: pn mar 28, 2005 11:03 pm
autor: Dragunov
no kombinuj ale wielowpusty (a w szczegolnosci ich wymiane) olej - to czesc dorabilana ale jak Wupasek zauwazyl - to sie nie oplaca.

to tak na przyszlosc :)21

: śr mar 30, 2005 12:34 pm
autor: Jagoda
A może po prostu wystarczy kółka wyważyć i po ptokach, jak powiedział lotnik opryskujący las. :D :D :D

: czw mar 31, 2005 6:27 pm
autor: Najmłodszy_Gazowiec
wywazane by³y i nadal trzesie.
Pozdrawiam