gaz 69, 67, 63 itd...
Moderator: Student
-
goralski
-

- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: goralski » wt kwie 26, 2005 6:06 pm
wiem że to już kolejny raz i że jest do tego inne forum,ale idzie lato
a opony się by trzeba było z kostki zmienić...tylko na co

chodiz mi
o felgi (mogą byc alu) i oponki raczej bardziej szosowe,ewentualnie AT
Kto może jakieś fajne i nie drogie polecić

dzięki
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
-
wupasek
-

- Posty: 3908
- Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
- Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wupasek » wt kwie 26, 2005 6:08 pm
felgi od suki i ya 245
czyli "taniosc" przede wszystkim

-
goralski
-

- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: goralski » wt kwie 26, 2005 6:13 pm
ya 254

jak to wygląda?ruskie to troche [cenzura]...gumy mają
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
-
wupasek
-

- Posty: 3908
- Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
- Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wupasek » wt kwie 26, 2005 6:38 pm
standardowe uazowe gumy.. to mozesz stomilowe kupic.. nie sa takie twarde i na mokrym zdaje sie lepiej jada, zwlaszcza jak sa ponacinane
poza tym to napisz co dla ciebie znaczy tanio i do czego ci potrzebne te opony

-
goralski
-

- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: goralski » wt kwie 26, 2005 6:53 pm
z użytkowaniem to różnie:czasem teren ale nie za ostry,strome podjazdy
po trawie i po leśnych drogach...ale też asfalty...chodzi mmi o to
co sie sprawdza w normalnym uzytkowaniu i co si esprawdza w gazikach
no i po jakich cenach...czasem lepiej raz drożej niż 2 razy taniej ale
i tak drożej bo do dupy było....
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
-
goralski
-

- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: goralski » śr kwie 27, 2005 10:18 am
czyli raczej nici z podpowiedzi...

"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » śr kwie 27, 2005 11:09 am
no jak chcesz tylko miec do tak zwanego uniwerslnego zastosowania to jakieś AT sobie kup, te ruskie to są tanie ale nie wiem czy bedizesz z nich zadowolony, ja kiedyś miałem tetak zwane wężyki i juz ich więcej niechce

Gazy 69
-
goralski
-

- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: goralski » śr kwie 27, 2005 12:16 pm
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
-
CLIMBER
-

- Posty: 1362
- Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
- Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury
Post
autor: CLIMBER » śr kwie 27, 2005 1:44 pm
zle nie wyglądaja.....ale moze lepiej kupic jakies podjezdzone uzywane
Mt-ki??
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD
-
goralski
-

- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: goralski » śr kwie 27, 2005 2:42 pm
a można wiedziec co ty masz Climber?wygląda fajnie...
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
-
CLIMBER
-

- Posty: 1362
- Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
- Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury
Post
autor: CLIMBER » śr kwie 27, 2005 3:36 pm
Polgomy 31x10,50 w teren zajebiste na czarnym lipa bo są głosne, szybko schodzą i ciezko wywazyc......ale widzialem ostatnio jakies nalewki wzorowane na yokohama geolander MT bieznik naprawde bardzo wysoki i agresywny i wyglądały duzo lepiej niz polgomy po 250 za sztuke...... nie wiem czy nie zmienie czasem. Mozna tanio trafic podjezdzone Mt-ki 31x10 np bfg duzo lepsze do smigania po czarnym cichsze trwalsze itd. Do smigania o czarnym mam Atki good year 235/75 i sa

WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD
-
kacper44

- Posty: 1530
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: kacper44 » pt kwie 29, 2005 4:31 pm
Darek pisze:no jak chcesz tylko miec do tak zwanego uniwerslnego zastosowania to jakieś AT sobie kup, te ruskie to są tanie ale nie wiem czy bedizesz z nich zadowolony, ja kiedyś miałem tetak zwane wężyki i juz ich więcej niechce

Tak tak na wezykach to hardkor w zimie jest

-
lupus

- Posty: 649
- Rejestracja: wt lip 20, 2004 12:53 pm
Post
autor: lupus » pt kwie 29, 2005 4:38 pm
Sie niepier... ol, tylko od razu silverstony Mt 117 zakładaj

-
maciuś
-

- Posty: 116
- Rejestracja: śr sty 12, 2005 8:20 am
- Lokalizacja: puławy
Post
autor: maciuś » pt kwie 29, 2005 4:57 pm
a ja se zamówiłem bfg33/12.5/15po 500pln

niemasz problemów kup gazika
-
lupus

- Posty: 649
- Rejestracja: wt lip 20, 2004 12:53 pm
Post
autor: lupus » pt kwie 29, 2005 5:24 pm
maciuś pisze:a ja se zamówiłem bfg33/12.5/15po 500pln

DObry wybór i rozmiar tyż odpowiedni

-
goralski
-

- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: goralski » pt kwie 29, 2005 5:49 pm
bfg to troche za drogie są...a jakie to wogóle są?AT czy MT?
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
-
CLIMBER
-

- Posty: 1362
- Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
- Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury
Post
autor: CLIMBER » pt kwie 29, 2005 6:06 pm
gutek pisze:maciuś pisze:a ja se zamówiłem bfg33/12.5/15po 500pln

DObry wybór i rozmiar tyż odpowiedni

No ja nie wiem czy do gazika 33x15,50 to takie szczesliwe rozwiązanie.......
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD
-
lupus

- Posty: 649
- Rejestracja: wt lip 20, 2004 12:53 pm
Post
autor: lupus » pt kwie 29, 2005 6:55 pm
Fakt mógł zamówić 35 calowe

-
Bucz
-

- Posty: 118
- Rejestracja: pn gru 02, 2002 11:56 pm
- Lokalizacja: Bedzin
Post
autor: Bucz » pt kwie 29, 2005 8:16 pm
Ja uzywam bfg mt 33" oraz sliverstone 35" i sobie chwale

GAZ&DISCO&SIIa&SIII&lr90 etc
-
kacper44

- Posty: 1530
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: kacper44 » sob kwie 30, 2005 3:01 pm
Bucz pisze:Ja uzywam bfg mt 33" oraz sliverstone 35" i sobie chwale

no ale pewnie nie na mostach oryginalnych

-
Bucz
-

- Posty: 118
- Rejestracja: pn gru 02, 2002 11:56 pm
- Lokalizacja: Bedzin
Post
autor: Bucz » ndz maja 01, 2005 9:27 am
Wczesniej na oryginalnych z 33" teraz na afganach 35" wiec tez oryginał

GAZ&DISCO&SIIa&SIII&lr90 etc
-
CLIMBER
-

- Posty: 1362
- Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
- Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury
Post
autor: CLIMBER » ndz maja 01, 2005 11:35 am
Bucz pisze:Wczesniej na oryginalnych z 33" teraz na afganach 35" wiec tez oryginał

Nie ma co ukrywac ze afgany sa duzo mocniejsze, zreszta znajomy jezdzi na oryginalnych mostach na 35x12,50 i nie ukreca nic a zajał teraz 2 miejsce w wyczynowej na zelaznej

WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD
-
L80

- Posty: 646
- Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
- Lokalizacja: Mlawa
Post
autor: L80 » ndz maja 01, 2005 12:14 pm
ja już kiedyś pisałem
to nie średnica opony mieli mosty
nie jest to też wielkość motoru
przyczepność panowie przyczepność
ciągnik rolniczy musi być ciężki po to żeby miał większą przyczepnośc niż maszyna którą targa za sobą
w gazie mam 35/12.5/15
wymagało to poszeżenia błotników i podstawienia kolinów miedzy resory a mosty
z tym że auto używane jest jako bulwarowe i w trudnym ternie napewno by cos się urwało
zato w uazie mam (chyba nawet są gdzieś fotki) 37/12,5/15 i obcym mi jest zjawisko wystrzelenia mostu (1350kg warzy )
-
kubas
-

- Posty: 875
- Rejestracja: sob wrz 25, 2004 11:46 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kubas » pn maja 02, 2005 12:31 am
to jak mam uaza z 3 litrowym mercusiem D to jakie max oponki w takim razie bo ciezkie to jest ze hoho

(tak z ciekawosci pytam i tak mnie nie stac na zmiane

)
swoja droga to roznice w wytrzymalosci robi chyba rowniez ciezar buta

przyczajony Uaz, ukryty mercedes

GG 141-99-54
-
CLIMBER
-

- Posty: 1362
- Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
- Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury
Post
autor: CLIMBER » pn maja 02, 2005 1:54 am
prawda jest taka ze w błocie, kiedy koła buksuja ciezko cos urwać, najgorzej jest na kamieniach, tam gdzie trakcja jest najwieksza i zajebiste przeciązenia. Ale fakt wiele zalezy od ciezaru nogi i stopnia w jakim sie uzywa głowy.......chociaz amok dopada kazdego, predzej czy pozniej

WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości