Strona 1 z 3
opony...
: wt kwie 26, 2005 6:06 pm
autor: goralski
wiem że to już kolejny raz i że jest do tego inne forum,ale idzie lato
a opony się by trzeba było z kostki zmienić...tylko na co

chodiz mi
o felgi (mogą byc alu) i oponki raczej bardziej szosowe,ewentualnie AT
Kto może jakieś fajne i nie drogie polecić

dzięki
: wt kwie 26, 2005 6:08 pm
autor: wupasek
felgi od suki i ya 245
czyli "taniosc" przede wszystkim

: wt kwie 26, 2005 6:13 pm
autor: goralski
ya 254

jak to wygląda?ruskie to troche [cenzura]...gumy mają
: wt kwie 26, 2005 6:38 pm
autor: wupasek
standardowe uazowe gumy.. to mozesz stomilowe kupic.. nie sa takie twarde i na mokrym zdaje sie lepiej jada, zwlaszcza jak sa ponacinane
poza tym to napisz co dla ciebie znaczy tanio i do czego ci potrzebne te opony

: wt kwie 26, 2005 6:53 pm
autor: goralski
z użytkowaniem to różnie:czasem teren ale nie za ostry,strome podjazdy
po trawie i po leśnych drogach...ale też asfalty...chodzi mmi o to
co sie sprawdza w normalnym uzytkowaniu i co si esprawdza w gazikach
no i po jakich cenach...czasem lepiej raz drożej niż 2 razy taniej ale
i tak drożej bo do dupy było....
: śr kwie 27, 2005 10:18 am
autor: goralski
czyli raczej nici z podpowiedzi...

: śr kwie 27, 2005 11:09 am
autor: Darek
no jak chcesz tylko miec do tak zwanego uniwerslnego zastosowania to jakieś AT sobie kup, te ruskie to są tanie ale nie wiem czy bedizesz z nich zadowolony, ja kiedyś miałem tetak zwane wężyki i juz ich więcej niechce

: śr kwie 27, 2005 12:16 pm
autor: goralski
: śr kwie 27, 2005 1:44 pm
autor: CLIMBER
zle nie wyglądaja.....ale moze lepiej kupic jakies podjezdzone uzywane
Mt-ki??
: śr kwie 27, 2005 2:42 pm
autor: goralski
a można wiedziec co ty masz Climber?wygląda fajnie...
: śr kwie 27, 2005 3:36 pm
autor: CLIMBER
Polgomy 31x10,50 w teren zajebiste na czarnym lipa bo są głosne, szybko schodzą i ciezko wywazyc......ale widzialem ostatnio jakies nalewki wzorowane na yokohama geolander MT bieznik naprawde bardzo wysoki i agresywny i wyglądały duzo lepiej niz polgomy po 250 za sztuke...... nie wiem czy nie zmienie czasem. Mozna tanio trafic podjezdzone Mt-ki 31x10 np bfg duzo lepsze do smigania po czarnym cichsze trwalsze itd. Do smigania o czarnym mam Atki good year 235/75 i sa

: pt kwie 29, 2005 4:31 pm
autor: kacper44
Darek pisze:no jak chcesz tylko miec do tak zwanego uniwerslnego zastosowania to jakieś AT sobie kup, te ruskie to są tanie ale nie wiem czy bedizesz z nich zadowolony, ja kiedyś miałem tetak zwane wężyki i juz ich więcej niechce

Tak tak na wezykach to hardkor w zimie jest

: pt kwie 29, 2005 4:38 pm
autor: lupus
Sie niepier... ol, tylko od razu silverstony Mt 117 zakładaj

: pt kwie 29, 2005 4:57 pm
autor: maciuś
a ja se zamówiłem bfg33/12.5/15po 500pln

: pt kwie 29, 2005 5:24 pm
autor: lupus
maciuś pisze:a ja se zamówiłem bfg33/12.5/15po 500pln

DObry wybór i rozmiar tyż odpowiedni

: pt kwie 29, 2005 5:49 pm
autor: goralski
bfg to troche za drogie są...a jakie to wogóle są?AT czy MT?
: pt kwie 29, 2005 6:06 pm
autor: CLIMBER
gutek pisze:maciuś pisze:a ja se zamówiłem bfg33/12.5/15po 500pln

DObry wybór i rozmiar tyż odpowiedni

No ja nie wiem czy do gazika 33x15,50 to takie szczesliwe rozwiązanie.......
: pt kwie 29, 2005 6:55 pm
autor: lupus
Fakt mógł zamówić 35 calowe

: pt kwie 29, 2005 8:16 pm
autor: Bucz
Ja uzywam bfg mt 33" oraz sliverstone 35" i sobie chwale

: sob kwie 30, 2005 3:01 pm
autor: kacper44
Bucz pisze:Ja uzywam bfg mt 33" oraz sliverstone 35" i sobie chwale

no ale pewnie nie na mostach oryginalnych

: ndz maja 01, 2005 9:27 am
autor: Bucz
Wczesniej na oryginalnych z 33" teraz na afganach 35" wiec tez oryginał

: ndz maja 01, 2005 11:35 am
autor: CLIMBER
Bucz pisze:Wczesniej na oryginalnych z 33" teraz na afganach 35" wiec tez oryginał

Nie ma co ukrywac ze afgany sa duzo mocniejsze, zreszta znajomy jezdzi na oryginalnych mostach na 35x12,50 i nie ukreca nic a zajał teraz 2 miejsce w wyczynowej na zelaznej

: ndz maja 01, 2005 12:14 pm
autor: L80
ja już kiedyś pisałem
to nie średnica opony mieli mosty
nie jest to też wielkość motoru
przyczepność panowie przyczepność
ciągnik rolniczy musi być ciężki po to żeby miał większą przyczepnośc niż maszyna którą targa za sobą
w gazie mam 35/12.5/15
wymagało to poszeżenia błotników i podstawienia kolinów miedzy resory a mosty
z tym że auto używane jest jako bulwarowe i w trudnym ternie napewno by cos się urwało
zato w uazie mam (chyba nawet są gdzieś fotki) 37/12,5/15 i obcym mi jest zjawisko wystrzelenia mostu (1350kg warzy )
: pn maja 02, 2005 12:31 am
autor: kubas
to jak mam uaza z 3 litrowym mercusiem D to jakie max oponki w takim razie bo ciezkie to jest ze hoho

(tak z ciekawosci pytam i tak mnie nie stac na zmiane

)
swoja droga to roznice w wytrzymalosci robi chyba rowniez ciezar buta

: pn maja 02, 2005 1:54 am
autor: CLIMBER
prawda jest taka ze w błocie, kiedy koła buksuja ciezko cos urwać, najgorzej jest na kamieniach, tam gdzie trakcja jest najwieksza i zajebiste przeciązenia. Ale fakt wiele zalezy od ciezaru nogi i stopnia w jakim sie uzywa głowy.......chociaz amok dopada kazdego, predzej czy pozniej
