Wyciek

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Najmłodszy_Gazowiec
Posty: 374
Rejestracja: czw maja 27, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Karczew

Wyciek

Post autor: Najmłodszy_Gazowiec » czw maja 12, 2005 6:42 pm

Panowie pojawi³ siê problem. Mianowicie po ostatniej je¼dzie zauwa¿y³em ¿e cos kapie. By³em przekonany ¿e t9o olej (kapa³ do¶æ obficie) ale wyci±gna³êm bagnet i jest OK i lampka tez sie nie ¶wieci :P Kapie to na przedni most po lewej stronie (siedz±c za kierownic±). Co to mo¿e byæ? jak temu zapobieæ?
Pozdrawiam
Gaz 69

Awatar użytkownika
Mih
Posty: 447
Rejestracja: wt maja 03, 2005 11:41 am
Lokalizacja: janow

Post autor: Mih » czw maja 12, 2005 7:25 pm

po pierwsze lampka to jest od cisnienia oleju a nie od poziomu, jak masz dobre cisnienie a zapali sie lampka, znaczy motor sie zaciera bo olej gdzies znikl,
do konca nie rozumiem wiesz juz ze kapie z silnika?? czy po prostu z lewej strony?? a jaki motor?? :roll:
ERA...ERO disco..ROSJA&JAPONIA RZADZI

Awatar użytkownika
nie_mientki
Posty: 1594
Rejestracja: wt kwie 01, 2003 7:34 pm
Lokalizacja: Puławy

Post autor: nie_mientki » czw maja 12, 2005 8:18 pm

Najprościej będzie chyba zajrzeć pod spód i najnormalniej w świecie popatzreć. A kolor i konsystencja "substancji" nic Ci nie mówią ??

Awatar użytkownika
Najmłodszy_Gazowiec
Posty: 374
Rejestracja: czw maja 27, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Karczew

Post autor: Najmłodszy_Gazowiec » czw maja 12, 2005 9:15 pm

1. Oryginalny dolniak :D
2. jak na moje oko to olej:) czarny taki maziowaty, ale wylecia³o tego tyle mniej wiêcej o pow 4 roz³o¿onych d³oni!! A wiêc sporo a bagnet pokazuje ¿e poziom jest jaki by³. Wylatuje spod silnika ale nie wiem z czego dok³adnie. Jutro bêdê zagl±da³. Wiêc napisze dok³adnie. I wtedy sprawa sie wyja¶ni. My¶la³em ze kto¶ mi powie na oko :)
Pozdrawiam
Gaz 69

Awatar użytkownika
Mih
Posty: 447
Rejestracja: wt maja 03, 2005 11:41 am
Lokalizacja: janow

Post autor: Mih » czw maja 12, 2005 9:25 pm

sluchaj na oko...to chlop w szpitalu umarl :D :D :D
ERA...ERO disco..ROSJA&JAPONIA RZADZI

Awatar użytkownika
wiking
Posty: 775
Rejestracja: sob paź 30, 2004 4:54 pm
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: wiking » czw maja 12, 2005 9:49 pm

Mih pisze:sluchaj na oko...to chlop w szpitalu umarl :D :D :D
:D Tak,tak !! ale znam taki przypadek że jednego uratowali :wink: !! :lol: :lol: :lol:
ostatni wiking w RzeczpospolitejObrazek

Awatar użytkownika
luk
Posty: 594
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
Lokalizacja: Komorów
Kontaktowanie:

Post autor: luk » czw maja 12, 2005 9:55 pm

Dlaczego pojawia się taka tednecja na forum że ludzie pytają zanim jeszcze cokolwiek zobaczą ?? Dla mnie to oczywiste że najpierw trzeba samemu połozyć się pod złomem i wszytko dokładnie zobaczyć.......
Ale z drugiej strony to coś sie na forum dzieje :wink: :wink:
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl

Awatar użytkownika
Mih
Posty: 447
Rejestracja: wt maja 03, 2005 11:41 am
Lokalizacja: janow

Post autor: Mih » czw maja 12, 2005 10:11 pm

dobrze gada! dac mu wodki! :D
ERA...ERO disco..ROSJA&JAPONIA RZADZI

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » czw maja 12, 2005 10:29 pm

Najmłodszy_Gazowiec pisze:1. Oryginalny dolniak :D
2. jak na moje oko to olej:) czarny taki maziowaty, ale wyleciało tego tyle mniej więcej o pow 4 rozłożonych dłoni!! A więc sporo a bagnet pokazuje że poziom jest jaki był. Wylatuje spod silnika ale nie wiem z czego dokładnie. Jutro będę zaglądał. Więc napisze dokładnie. I wtedy sprawa sie wyjaśni. Myślałem ze ktoś mi powie na oko :)
Pozdrawiam


Jezeli to co wycieka jest czarne i maziowate to na bank jest to olej zreszta chyba potrafisz poznac czy to olej czy nie olej:) a i jeszcze mała dygresja :D czy sprawdzałes poziom oleju na zimnym silniku ?? jak tak to przetrrzyj bagnet szmatka i sprawdz jeszcze czy jest ten sam.
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

Awatar użytkownika
luk
Posty: 594
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
Lokalizacja: Komorów
Kontaktowanie:

Post autor: luk » czw maja 12, 2005 10:34 pm

najłatwiej zmoczyc palec i "rozetrzeć" pomiedzy dwoma palcami, wtedy doskonale czuc czy to olej czy nie olej.... A jak ktos powie że sie ubrudzi to niech sie nie bierze za mechanike :wink: :wink:
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » pt maja 13, 2005 12:04 am

poziom w misce olejowej może być taki sam, bo może ubytki są uzupełniane paliwem :evil:

Awatar użytkownika
JA'JACEK
 
 
Posty: 2876
Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Mazury

Post autor: JA'JACEK » pt maja 13, 2005 12:26 am

Rety N_G nawet nie wie dokładnie z którego miejsca ciurka.....
Jeżeli to jest od strony kierowcy, i na dodatek przestało już kapać,
to może N_G po ostatniej jeździe "wąsa" od maglownicy czyli
przekładni kierowniczej wybił z uszczelniacza.......i teraz kręci na sucho :wink:
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.

Awatar użytkownika
luk
Posty: 594
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
Lokalizacja: Komorów
Kontaktowanie:

Post autor: luk » pt maja 13, 2005 8:47 am

JA'JACEK pisze:Jeżeli to jest od strony kierowcy, i na dodatek przestało już kapać,
to może N_G po ostatniej jeździe "wąsa" od maglownicy czyli
przekładni kierowniczej wybił z uszczelniacza.......i teraz kręci na sucho :wink:
To akurat jest bardzo wredne miejce.... troche mi z tamtąd kapało, więc wyjołem przekładnie całą rozebrałem, wyczysciłem, wymieniłem wszystkie usczelki i uszczelniacze......i teraz już nie kapie troche tylko bardzo :evil: :evil:
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » pt maja 13, 2005 10:50 am

hehe, ja pierwsze co musiałem zrobić z przekładnią, to wylać z niej wodę :lol:

lupus
Posty: 649
Rejestracja: wt lip 20, 2004 12:53 pm

Post autor: lupus » pt maja 13, 2005 3:56 pm

ja bym obstawial przekladnie kierownicza.

Awatar użytkownika
goralski
 
 
Posty: 10926
Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
Kontaktowanie:

Post autor: goralski » sob maja 14, 2005 7:44 pm

Najmłodszy_Gazowiec pisze: o pow 4 rozłożonych dłoni!!
skoro jest najmłodszy to i dłonie nie mogą być za wielkie wiec i wyciek nie za duży...
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacperekk » ndz maja 15, 2005 10:46 am

gural19 pisze:
Najmłodszy_Gazowiec pisze: o pow 4 rozłożonych dłoni!!
skoro jest najmłodszy to i dłonie nie mogą być za wielkie wiec i wyciek nie za duży...
:)20 :)20 :)20
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

Awatar użytkownika
p69k
Posty: 376
Rejestracja: pn lis 15, 2004 10:09 pm
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: p69k » ndz maja 15, 2005 11:27 am

a wzieli pod uwage ze olej rozchodzi się ??
to ja
67,69, m-72, bmw r35,willys

Awatar użytkownika
Najmłodszy_Gazowiec
Posty: 374
Rejestracja: czw maja 27, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Karczew

Post autor: Najmłodszy_Gazowiec » sob maja 21, 2005 5:01 pm

Otó¿ juz wiem wszystko oprócz tego jak to zlikwidowaæ:) Jest to olej kapie tylko gdy silnik jets w³±czony. Kapie obficie zatrzymuje sie na moscie po stronie kierowcy z przodu. Ale s±dzê ¿e najpierw spada na ramê i dopiero po¼niej na most. Oleju ubywa. I co z tym zrobiæ? Co jest nie tak? Jak temu zapobiec? Kurde zalo¿y³em radio chcia³em je¼dziæ a tu taki problem. Podkreslam kapie tylko przy w³±czonym silniku/je¼dzie.
Pozdrawiam
Gaz 69

Awatar użytkownika
kubas
 
 
Posty: 875
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 11:46 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: kubas » sob maja 21, 2005 7:32 pm

dam Ci jedną radę N-gazowcu..
..wejdz do garazu w odpowiednich ciuchach (lub w miejsce gdzie trzymasz auto), znajdz dokladnie skad leci czy to miska czy gdzie indziej i napisz to może jakoś pomożemy.. :)2 ale najprościej byłoby uszczelnić :wink:
..a najlepiej to znajdz sobie kogos troszke zorientowanego w temacie do pomocy i poucz sie od niego, a jak sie rozkrecisz to powoli samemu będzie Ci lepiej szło naprawianie autka.. 8) i powodzenia :)2
przyczajony Uaz, ukryty mercedes :)21
GG 141-99-54

Awatar użytkownika
wiking
Posty: 775
Rejestracja: sob paź 30, 2004 4:54 pm
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: wiking » sob maja 21, 2005 7:53 pm

Najmłodszy_Gazowiec pisze:Otóż juz wiem wszystko oprócz tego jak to zlikwidować:) Jest to olej kapie tylko gdy silnik jets włączony. Kapie obficie zatrzymuje sie na moscie po stronie kierowcy z przodu. Ale sądzę że najpierw spada na ramę i dopiero poźniej na most. Oleju ubywa. I co z tym zrobić? Co jest nie tak? Jak temu zapobiec? Kurde zalożyłem radio chciałem jeździć a tu taki problem. Podkreslam kapie tylko przy włączonym silniku/jeździe.
Pozdrawiam
:D Sie ma !! A jaki to Kolego sympatyczny masz silnik ??
ostatni wiking w RzeczpospolitejObrazek

Awatar użytkownika
wiking
Posty: 775
Rejestracja: sob paź 30, 2004 4:54 pm
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: wiking » sob maja 21, 2005 8:00 pm

:D Dobrze !! Już się doczytałem,bo jak byłby to górno zaworowy to one potrafią robić takiego psikusa jak opisałeś !! Otóż znajduje się tam taka rurencja która podaje olej do klawiatury i ta franca potrafi się upierdzielić przy samej głowicy :)3 objawy są takie jak opisałeś.miałem taki przypadek już parę razy !! :wink:
ostatni wiking w RzeczpospolitejObrazek

Awatar użytkownika
JA'JACEK
 
 
Posty: 2876
Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Mazury

Post autor: JA'JACEK » ndz maja 22, 2005 12:33 am

:o Ale ona, ta rurencja, to jakoś z tyłu chyba jest..... a N_G pisze
że z przodu leci.....i tak sobie pomyślałem że może to kapie z miejsca
gdzie miękki przewód olejowy łączy chłodnice oleju z czyjnikiem
przy filtrze lub na odpływie do miski olejowej.
Tam jest ciśnienie właśnie w trakcie pracy silnika.
No i po stronie kierowcy.
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.

Awatar użytkownika
wiking
Posty: 775
Rejestracja: sob paź 30, 2004 4:54 pm
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: wiking » ndz maja 22, 2005 7:39 pm

JA'JACEK pisze::o Ale ona, ta rurencja, to jakoś z tyłu chyba jest..... a N_G pisze
że z przodu leci.....i tak sobie pomyślałem że może to kapie z miejsca
gdzie miękki przewód olejowy łączy chłodnice oleju z czyjnikiem
przy filtrze lub na odpływie do miski olejowej.
Tam jest ciśnienie właśnie w trakcie pracy silnika.
No i po stronie kierowcy.
:D I tu się zgadzam w całej rozciągłości !! Kolega Ja,Jacek ma rację :)2 tam to może być pies pogrzebany !! Poza tym czy nasz sympatyczny Kolega N-G,jako młody i wysportowany człowiek nie może zanurkować pod samochód i sprawdzić co go boli ?? !! !!
ostatni wiking w RzeczpospolitejObrazek

Awatar użytkownika
Mih
Posty: 447
Rejestracja: wt maja 03, 2005 11:41 am
Lokalizacja: janow

Post autor: Mih » ndz maja 22, 2005 7:49 pm

jesli to jest dolniak i mam chodnice olejowa to dosc czesto ciekna te kraniki od chlodnicy, tez sa blisko czujnikow.
ERA...ERO disco..ROSJA&JAPONIA RZADZI

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość