ponownie V6 w gazie/uazie

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Koyot
Posty: 717
Rejestracja: pt kwie 12, 2002 1:00 am

ponownie V6 w gazie/uazie

Post autor: Koyot » czw mar 20, 2003 1:01 pm

pytanko z jakiego modelu wyciagnac taki silnik co by bylo tanio czyli jakis staruszek ale jaki TAURUS ??? i jakie sa pojemnosci

no i co w gaziku musze dorobic ???
rozumiem ze w uazie jest gorzej
GAZ69>Terrano3.0>3xVitara>SAMURAI>TOY LJ70>JEEP TJ,XJ,WJ>2xJIMNY>2xGVII2,7+TJ

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Post autor: Mikołaj » czw mar 20, 2003 2:27 pm

Taurus 3.0 V6. Taki sam silnik jest w Fordzie AEROSTARZE. Ale tam jest dużo elektroniki 147 KM. I dość drogie to jest.
Do terenówki lepiej zapakować silnik od siery, granady 2.3 (115 KM) lub 2,8 (coś koło 160KM).
Granadę z gazem można trafić za 2,5 koła. Masz i silnik i instalację.
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » czw mar 20, 2003 2:30 pm

Na Kaszubii jechalismy w parze z UAZo fordem z LPG.
Kurka, wypierd mial niezly. Mial to dobrze zmotane bo skrzynia z reduktorem pozostala w swoich miejscach, i wsio pasowalo jak ulal. Tylko te dwa "ausfpuchy" z tylu nie pasowaly jakos do wizerunku UAZ-a:)

Awatar użytkownika
Koyot
Posty: 717
Rejestracja: pt kwie 12, 2002 1:00 am

Post autor: Koyot » czw mar 20, 2003 2:39 pm

Mikołaj a ty co masz ze ci zelazo nie kleka :lol: ????????????
GAZ69>Terrano3.0>3xVitara>SAMURAI>TOY LJ70>JEEP TJ,XJ,WJ>2xJIMNY>2xGVII2,7+TJ

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Post autor: Mikołaj » czw mar 20, 2003 2:47 pm

Zmotę z silnikiem 3.0 D z mesia ale czeka już w garażu 3.0 TD 125 KM.
Ja tam zawsze byłem za diselkiem. A to z tego powodu że mnie przeprawówki kręcą. A diselek to kopa ma (znaczy moment) i pod wodą bulgota i jeszcze parę takich... :)21
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » czw mar 20, 2003 5:16 pm

Koyot pisze:Mikołaj a ty co masz ze ci zelazo nie kleka ???
plastik.... :)20 :)20 :)20

fordoskie v6 fajne są....stara szkoła :)12 żeliwne głowice, wałek w bloku, moment porządny, mało wybuchowe......tylko coś czuje koyot, że zanim podejmiesz w końcu decyzje to do nich już nawet świec nie będzie można dostać... :)21 :)21

SYCOW
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: śr lut 26, 2003 10:49 am
Lokalizacja: Syców

Post autor: SYCOW » czw mar 20, 2003 6:03 pm

hmm, ja planuje wpakowac silnik od pasata b6 2,5 td (150 KM) tylko mam problem z dobraniem odpowiedniej sktzyni , bo ten silniczek pracował w automacie ? moze ktoś cos wie ?

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw mar 20, 2003 7:10 pm

Koyot pisze:Mikołaj a ty co masz ze ci zelazo nie kleka :lol: ????????????
modelik z laminatu :)21
#noichuj

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Post autor: Mikołaj » czw mar 20, 2003 8:45 pm

Ale pyci zdrowo i to nie w doniczce ani w wannie tylko w terenie. :)21 :)21 :)21
Paru już wymiękło jak zobaczyli co ten modelik potrafi. Takie mniej więcej mieli miny: :o :o :o
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » czw mar 20, 2003 8:58 pm

No tak, stary scenariusz.
Hmm ten silnik to za cienki jest... no to wsadzamy jakiś mocniejszy najlepiej jak najbardziej kilerski wypasiony, td, tdi. Tylko ze takie silniczki maja swoja nominalna moc jak jest oryginalna elektronika sterujaca i zapewnione wszystkie warunki pracy, ściśle według fabryki. W takich zmotach to 150 KM, potrafi wyciągać max 100, do tego ceny napraw, wrażliwość na wodę, padanie turbinek, nieoryginalne sposoby zasilania, zasyfione paliwo, często z wodą. Ciekawe jak się zachowa pasek rozrządu w nowoczesnym "szosowym" aucie po utopieniu furki w błocku, jak wpłynie na trwałość turbiny nagłe jej ochłodzenie w wodzie, jak zachowa się układ zasilania paliwa ssąc ropkę z zasyfionych zbiorników , gdzie nikt chyba nie myślał o czymś takim jak swobodny przepływ paliwa, jak to się zachowa jak dodamy kolejny filtr paliwa, najlepiej z URSUSA no bo to i pancerne i tanie. itp. itd. Przecież to wszystko jest dokładnie obliczone dla wydajnego działania z określonymi przełożeniami skrzyni biegów, oponami itp.
No ale jest fajnie, tylko że zaczyna nam skrzynia padać bo nie obliczono jej do takich obciążeń. Wymieniamy skrzynie, no to reduktor nam cieniuje, no to wymieniamy reduktor na kilerski. Kolejna rzecz to dlaczego nam te mosty tak padają i mielą. No to wymieniamy mosty na lepsze, najlepiej kilerskie. Wynik? Wszystkie te elementy niezbyt chcą z sobą współpracować i awaryjność wzrasta ponad normę. No i nasz GAZ/UAZ wart jet tyle co zdrowy GR. I to wszystko tylko po to żeby przykopać raz na trzy lata pod jedną górkę.

Zastanówmy się ile jest takich wynalazków w Polsce, jak jeżdżą i z ilu z nich są zadowoleni konstruktorzy. To mały kubełek zimnej wody :) ale robić skarbonkę żeby pokazać wyższość naszego auta raz w roku?
Widziałem UAZ-a ze starym 2,3 V6 forda na LPG, kiedys bylem negatywnie nastawiony do tego rozwiazania ze wzgledu na powszechne przesuwanie całego zespołu napędowego do tyłu, i natrafianie na syndrom krótkiego wału. Ale w tym było to zrobione wzorcowo, prosto, przeróbki ograniczone do minimum. Do tego LPG i byłem naprawdę pod wrażeniem !!! Tak samo rwał w terenie jak dobrze przygotowany Patrol.
Jak mówi Banan, niezawodność, wystarczająca moc do jazdy w terenie i nie ukręcania wszystkiego co się rusza. Odporność na wodę, brud, syf, błoto, proste do naprawy, czego trzeba więcej?

Ale sie rozpisałem, teraz to się po mnie wszyscy przejadą :)
Ale generalizując to tak jak koszenie trawnika kombajnem :D

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw mar 20, 2003 9:28 pm

Mikołaj pisze:Ale pyci zdrowo i to nie w doniczce ani w wannie tylko w terenie. :)21 :)21 :)21
Paru już wymiękło jak zobaczyli co ten modelik potrafi. Takie mniej więcej mieli miny: :o :o :o
i tak go katowałem wczesniej niż ty :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt mar 21, 2003 8:56 am

SYCOW pisze:hmm, ja planuje wpakowac silnik od pasata b6 2,5 td (150 KM) tylko mam problem z dobraniem odpowiedniej sktzyni , bo ten silniczek pracował w automacie ? moze ktoś cos wie ?
daj se luz.....jak chcesz se poradzić z immobilizerem? a i sterownik od motoru z normalną skrzynią będzie pracował w trybie awaryjnym bo nie będzie miał danych ze skrzyni automatycznej......szyna can....i tak jak bocian mówi - zalejesz go to ci rolki zaczną klękać, może rozrząd się sypnie.......

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt mar 21, 2003 8:58 am

banan pisze:
SYCOW pisze:hmm, ja planuje wpakowac silnik od pasata b6 2,5 td (150 KM) tylko mam problem z dobraniem odpowiedniej sktzyni , bo ten silniczek pracował w automacie ? moze ktoś cos wie ?
daj se luz.....jak chcesz se poradzić z immobilizerem? a i sterownik od motoru z normalną skrzynią będzie pracował w trybie awaryjnym bo nie będzie miał danych ze skrzyni automatycznej......szyna can....i tak jak bocian mówi - zalejesz go to ci rolki zaczną klękać, może rozrząd się sypnie.......
...niech montuje, fajnie będzie :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt mar 21, 2003 9:02 am

no chyba, że u mnie go będzie serwisował..... :)21 :)21

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » pt mar 21, 2003 9:20 am

Zamienię V6 na zaprzęg Haskich. 8)
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Post autor: Mikołaj » pt mar 21, 2003 12:24 pm

BĄKU pisze:Zamienię V6 na zaprzęg Haskich. 8)
A ile ich ma być i czy mogą być to Super Winch-e??? :)21
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt mar 21, 2003 12:32 pm

banan pisze:no chyba, że u mnie go będzie serwisował..... :)21 :)21
hi hi hi hiena :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt mar 21, 2003 1:45 pm

:)21 :)21
nie gadaj....po drugim wybuchu porządny rabat daje........ :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt mar 21, 2003 1:48 pm

po drugim wybuchu to mozesz, ale dostać...wpierdol :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt mar 21, 2003 2:15 pm

mam duże doświadczenie z grupą vw....i dobre gadane........wykręce się..... 8)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt mar 21, 2003 2:32 pm

jaasne :)21
#noichuj

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Post autor: Mikołaj » pt mar 21, 2003 3:00 pm

banan pisze:mam duże doświadczenie z grupą vw....i dobre gadane........wykręce się..... 8)
Nie dość że hiena, to jeszcze kombinator :)21 :)21 :)21
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt mar 21, 2003 3:12 pm

...i pewnie mataczy :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt mar 21, 2003 3:25 pm

lajf is brutal.....nikt mi nic nie :)21 :)21 dał jeszcze.....

SYCOW
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: śr lut 26, 2003 10:49 am
Lokalizacja: Syców

Post autor: SYCOW » pt mar 21, 2003 4:58 pm

nie ma mozliwosci obejscia tej pracy w trybie awaryjnym? nie mozna podłączyć jakoś jego w normalnej skrzyni ? dlaczego inni uzywają dosc nowych silników np. benzynowych z komputerami i to działa ok , nie narzekają na paski rozrządu ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości