Strona 1 z 2
gaz 51...
: sob paź 08, 2005 2:55 pm
autor: krzyś
...wszeklkie linki , info , wymiary, przeroje, WSZYSTKO co się może nadac przy odbudowie auta......
poszukuje i prosze o pomoc

: sob paź 08, 2005 3:36 pm
autor: moralez
: sob paź 08, 2005 5:09 pm
autor: krzyś
fajnie fajnie , tylko żaden z linków tamtym wątku nei robi
no więc Moralny mi tu d..nie zawracaj

: sob paź 08, 2005 7:42 pm
autor: STAS
: sob paź 08, 2005 8:27 pm
autor: Gazon
Zobacz tu tylko na ruskim
http://htftp.domainbg.com/v_petrov/2005/03/i-to69.pdf
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
: sob paź 08, 2005 11:09 pm
autor: krzyś
opaopa, robi ale ten był na 2 stronie

a tam nie doszedłem:)
Gazon a do ciebie mam takie pytanie. czy w rosji da się kupić jeszcze nowy reduktor gaza 66 z wyjściem na wciągarke? jak z częsciami do 66?
chcemy gaza 51 postawić na mostach 66 z reduktorem 66.
: ndz paź 09, 2005 7:55 am
autor: Gazon
Jutro jade na hurtowy rynek i zobacze ceny, na 66 czesci normalnie sa w sprzedazy i nie ma z tym problemow.
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
: ndz paź 09, 2005 11:49 am
autor: Bałabuszka
mamy z Krzysiem fajny pomysł na odbudowę staruszka dlatego każdy głos na staruszka w cenie

: ndz paź 09, 2005 1:06 pm
autor: STAS
Gazon, rozumiem że problemów z dostaniem pomp hamulcowych jednostopniowych i reperaturek do cylinderków też nie ma?
Jest to temat który mi krąży po głowie i może opłacało by mi się podskoczyć do Rosji, albo na Litwę tudzież na Białoruś i zrobić zapasy radzieckiej technologii

. Do granicy mam w sumie blisko, tylko kwestia jakiegoś sklepu w pobliżu...
: ndz paź 09, 2005 7:39 pm
autor: Gazon
Mysle ze za reperaturkami nik nie jedzie wszysko co bylo mozliwe juz zostalo przerobione na bardziej cywilizowane od MB itd.. , ale za konkretami napewno sie oplaci jechac np. za Gazem 69 w orginale do remontu mozesz zaplacic od ok. 100 USD gorna granica 400USD, problem w transporcie i niewiem jakie clo za takie wynalazki na wwoz do Polski.
Najtaniej jest w Rosji chociaz ostatnio troche podskoczyly czesci na Uaza no wszystko jedno zawsze jest taniej.
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
Re: gaz 51...
: ndz paź 09, 2005 7:46 pm
autor: maksz
krzyś pisze:...wszeklkie linki , info , wymiary, przeroje, WSZYSTKO co się może nadac przy odbudowie auta......
poszukuje i prosze o pomoc

kilka danych: (troche długo sie ładują)
skan nr 1
skan nr 2
skan nr 3
jak bedziesz chciał cos konkretnego to pisz...
pozdr maksz
: ndz paź 09, 2005 10:59 pm
autor: STAS
Gazon, a GAZy 67 jeszcze tam jakieś są? bo po taki wynalazek to bym chętnie się wybrał...
: pn paź 10, 2005 4:56 pm
autor: Gazon
Bylem na rynku hurtowym , reduktor z wyjsciem na wciagarke Gaz 66 kosztuje 180 USD byly w sprzedazy w kilku miejscach,
Co do Gaza 67 zeby poszukac z normalnymi papierami potrzeba troche czasu . Opaopa jak jestes zainteresowany moge zaczac szukac.
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
: pn paź 10, 2005 5:24 pm
autor: Bart03
a ile taki 67 stoi - moze byc nawet z papierem na 69

byle nie zgnity - w dobrym stanie

: pn paź 10, 2005 7:07 pm
autor: Gazon
Hmm... Ile kosztuje Gaz 67

Sytuacjia jest taka do 45 r produkcji wywoz z Rosyjskiej Federacji jest mozliwy tylko za zgoda konserwatora zabytkow to jest nie mozliwe. Po 45 r. produkcji trzeba miec orginalne dokumenty na caly samochod , zeby dostac dokumenty na wywoz. Z praktyki wychodzi tak ze zawsze brakuje jakiegos papierka na granicy i konfiskuja samochod. Kolega sprzedawal niemcowi trzy razy takiego Gaza i tylko tajemnica niemca jest ile posmarowal celnikom za ostatnim podejsciem bo wyjechal z samochodem, a dwa stracil. Wszystkie samochody terenowe w rosji produkcji sowieckiej i rosyjskiej sa zarejestrowane tez w wojsku na wypadek W i mobilizacji i jak ostani wlasciciel nie wyrejestrowal a np. umarl co przy tych modelach jest normalne to nikt samochodu nie moze wyrejestrowac, i juz nie ma jednego dokumentu. Dlatego tu jest taki balagan z papierami.
Co do ceny napisze jak jest od 100 $ na wsi u dziadka do 10 000 $ po remoncie w orginale . Mozesz zobaczyc w necie jakie jest klopotliwe znalesc tu dobre papiery i ile kosztuja trzeba wybrac
http://www.yandex.ru i wpisac po rusku ГАЗ 67 i wyjda wszyskie tematy o tych gazach i tam sa ogloszenia kuna i sprzedazy i ceny. a Gaz 67 na papierach 69 jest nie mozliwe na wyjazd nikt sie pod tym nie podpisze.
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
: pn paź 10, 2005 9:49 pm
autor: krzyś
czyli standart.... kupujesz trupabyle jeździł, jedziez nim do rosji, musisz nim wjechać bo na granicy wypeniasz papier że wjechałeś takim a takim autem, potem przewalasz tablice , zabierasz co lepsze czesci i wracasz.... inaczej lipa.
: pn paź 10, 2005 11:33 pm
autor: Bart03
Krzys ty dobrze kombinujesz

tylko czy faktycznie trzeba wypelniac jakis papier jakim autem sie wjezdza

: wt paź 11, 2005 12:53 am
autor: JA'JACEK
Jest jeszcze inna opcja......
Przyjażdza do Polski turysta z Rosji, swoim GAZikiem....a tu panie pech....!
Chuliganie mu samochód ukradli......a taki ładny był..... radziecki....

: wt paź 11, 2005 6:58 am
autor: krzyś
niestety trzeba, a przynajmniej ja i moi towarzysze podróży musieliśmy wypełniać kwit : co wwozimy czyli aparaty kamery sprzęt elektroniczny i oczywiście wpisać samochód , przy wieździe stemplowali a przy wyjeździe trzeba było oodać ten kwit i sprawdzali czy sie zgadza auto ,bo reszty nikomu si enie chciało szukać, do tego wjeżdżając na białoruś nei wiedzieliśmy ze też trzeba mieć takie kwity na auto potwierdzone przez ich pograniczników i mało brakowało a przy wyjeźdxie skonfiskowaliby nam auta i nigdy byśmy ich ni odzyskali ale w-ce konsul polski w Brześciu spisał się bardzó ładnie i pomógł.
długo mógłbym pisać

: czw paź 13, 2005 5:28 pm
autor: Bałabuszka
Gazon a jak wyglądają ceny nowych mostów do GAZa 66 i resorów jak byłbyś jeszcze łaskaw (w temacie Krzysia) co podać. Nie mam doświadczeń ale pewnie w Obwodzie Kaliningradzkim to chyba też da się zanabyć, ewentualnie jak to z Ukrainą może wyglądać? Druga sprawa jak to przewieźć jak się zanabędzie. Jakieś 5 lat temu jak wykonywałem usługi w Kaliningradzie to dopóki nie wwoziłem niczego oficjalnie to nie było specjalnego problemu. Jak z kolei zrobiłem to drogą oficjalną to "wyciągałem" sprzęt przez dwa m-ce i to z pomoca lokalesów a usługa kosztowała wtedy 400 dollars z wszelkimi papierami

: pn paź 24, 2005 8:11 am
autor: Jagoda
Jeżeli chcecie stawiać 51 na 66, to weźcie pod uwagę, to że 66 ma szerszy rozstaw kół niż 51 i gruchę przedniego mostu po drugiej stronie (lewej), tak że reduktor musi być też od 66. Według mnie lepszym rozwiązaniem byłoby zaadoptować GAZ-a 63 (= GAZ 51 w układzie 4x4) i wymienić w nim silnik. Plusem jest to, że jest węższy, a w zalesionym terenie ma to dość duże znaczenie.
Natomiast jeżeli poszukujecie instrukcji w formie papierowej, to polecam Gośkę Czarską-Klisz z Krakowa, oto link do spisu posiadanej literatury:
http://oldtimercentrum.w.interia.pl/
A do GAZ-a 66 dostaniesz wszystkie nowe części nawet w sklepie w Polsce, to jest nadal produkowane.
P.S.
Jeżeli się zdecydujesz na GAZ-a 63, to mój znajomy ma na zbyciu, ale to już na priwa.
: pn paź 24, 2005 9:11 pm
autor: Gazon
Hacjenda pisze:Gazon a jak wyglądają ceny nowych mostów do GAZa 66 i resorów jak byłbyś jeszcze łaskaw (w temacie Krzysia) co podać. Nie mam doświadczeń ale pewnie w Obwodzie Kaliningradzkim to chyba też da się zanabyć, ewentualnie jak to z Ukrainą może wyglądać? Druga sprawa jak to przewieźć jak się zanabędzie. Jakieś 5 lat temu jak wykonywałem usługi w Kaliningradzie to dopóki nie wwoziłem niczego oficjalnie to nie było specjalnego problemu. Jak z kolei zrobiłem to drogą oficjalną to "wyciągałem" sprzęt przez dwa m-ce i to z pomoca lokalesów a usługa kosztowała wtedy 400 dollars z wszelkimi papierami

Przepraszam ze tylko teraz odpowiem - troche bylem zajety zeby pojezdzic. Nowe mosty tylko w sklepach na hurt nie woza bo sa ciezkie w sklepie most ok. 300 $ tyl i przod bez roznicy , resory 120 $ sztuka . Jak znasz kogos w Kaliningradzie to wyciagnij z wojska napewno bedzie taniej i od reki.
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
: sob paź 29, 2005 8:14 pm
autor: Bałabuszka
Panowie a moze jakieś sugestie dotyczące silnika właśnie, tak odświerzam ten temat tu i tam, załozenie było to jakaś V8-mka w dieslu bez elektroniki i turba (amerykanskie twory) ale każdy pomysł może się potem zmaterializować w GAZie. Myśleliśmy ostatnio o rzędówkach Deutza ale one są chłodzone powietrzem a przez to głośniejsze. CHwilowo brak pomysłu... zrzucajcie swoje propozycje

: sob paź 29, 2005 9:50 pm
autor: wiking
: sob paź 29, 2005 10:25 pm
autor: Bałabuszka
No @ wiking! Jaka jest użytkowa wartość tego dolniaka?