Strona 1 z 1
Simering reduktora
: śr lut 01, 2006 2:15 pm
autor: drwal
Od czego pasuje??
Czy tylko pozostaje szukać w oryginalnych częściach??
Może jeszcze jedno pytanie, remonotował ktoś ostanio reduktor, ile taka przyjemność może kosztować. Jak do tej pory jeździ, ale nie był remontowany chyba od nowości, bo jeszcze plombę na lince od licznika miał.
: śr lut 01, 2006 3:45 pm
autor: Mih
z symeringami nie ma problemu, to chyba zuk, ja zawsze po prostu kupuje w sklepie do ciezarowke, tak i taki rozmiar 2 wargowy
: śr lut 01, 2006 6:03 pm
autor: drwal
Właśnie też tak myślałem zrobić, ale wolałem się dopytać.
: śr lut 01, 2006 9:19 pm
autor: Thomson
Remont reduktora jeśli chodzi i nie cieknie to nie ruszac jezdzic do oporu

komplet nowych łożysk do reduktora kosztuje 350 zł a gdzie reszta czyli robota uszczelniacze to są te same co żuk nysa w tylnym moscie lub oryginalne od Uaza z mostu nie ma problemu z tym

jesli sie rozleci to mozna czasem trafic za 400 zl prawie idealny, a stary opylic komus za drobne pieniadze. Przerabiałem remont reduktora do gaza

i wiem jakie to koszty.
: śr lut 01, 2006 9:31 pm
autor: szymon milimetr
Witam . Uszczelnicze i lozyska dostepne praktycznie w kazdym sklepie motoryzacyjnym lub w agromie ale lepiej pokusic sie na troszke lepsza jakosc. Kupowalem ostatnio w grudniu i jest to kost kompletu ok. 180 zl.
: śr lut 01, 2006 9:36 pm
autor: Mih
kurde to strasznie drogie lozyska tam macie
: śr lut 01, 2006 11:25 pm
autor: drwal
Problem głownie w tym, że trochę cieknie. Do niedawna tylko się "pocił" teraz zaczyna kapać. Luzu dużego nie ma, przynajmniej ręką nie wyczuwam. To chyba tylko simeringi wymienię i tyle. Poczekam aż zacznie sie mocniej coś sypać. W gorszym stanie mam skrzynię biegów, ale to też musi wytrzymać.
: czw lut 02, 2006 9:54 pm
autor: maksz
przesadzacie troche z tymi cenami...
mi to wyszlo zdecydowanie taniej.
tylko nie wymieniałem wszystkich łożysk
nie zużywają sie jednakowo i nie ma sensu wymieniac dobrych
a jedno łożysko kosztowało niecale 20zl
tylko wymieniając uszczelniacze kupuj te nowsze:
podwójnie uszczelniające
w oryginale były takie co powstrzymują wypływanie oleju z reduktora a nie powstrzymuja wody przed wpłynięciem do środka.
teraz kupisz te lepsze za te same pieniądze tylko sie o nie upomnij w sklepie