końcówki drążków

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
zaq
Posty: 492
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 12:35 am
Lokalizacja: Warszawa/Gorlice

końcówki drążków

Post autor: zaq » sob kwie 15, 2006 3:34 pm

Od czego pasują gumki w końcówkach drążków kierowniczych? Wzięły i się rozwaliły, a inspekcja w garażu wykazała, że zapasowych brak i chyba muszę nabyć.
GAZ 69 EVO II - zmota się mota
Daihatsu Feroza - zemsta Yakuzy

Awatar użytkownika
wiking
Posty: 775
Rejestracja: sob paź 30, 2004 4:54 pm
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: końcówki drążków

Post autor: wiking » sob kwie 15, 2006 8:26 pm

zaq pisze:Od czego pasują gumki w końcówkach drążków kierowniczych? Wzięły i się rozwaliły, a inspekcja w garażu wykazała, że zapasowych brak i chyba muszę nabyć.
:D normalnie !! od tego co końcówki !! czyli żuk,nysa, warszawa itd itp. :roll: !!
ostatni wiking w RzeczpospolitejObrazek

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob kwie 15, 2006 8:36 pm

I to jest prawidłowa odpowiedż,godna kasztaniarza :)2
Pytanie zresztą tez podobne,hehehehe.

Ale wbrew pozorom-jest to problem.Samych gumek niet :(
Na szczęście mam w poblizu /no nie całkiem/producenta tych końcówek.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
zaq
Posty: 492
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 12:35 am
Lokalizacja: Warszawa/Gorlice

Post autor: zaq » sob kwie 15, 2006 8:46 pm

No to dlatego pytam, że tych gumek to nie ma nigdzie. Zresztą bez bicia się przyznaję, że na mechanice to się kiepsko znam. Chociaż jak na studenta anglistyki, to i tak nieźle mi z Gaziorem idzie. :)21
GAZ 69 EVO II - zmota się mota
Daihatsu Feroza - zemsta Yakuzy

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob kwie 15, 2006 9:02 pm

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Żurek
Posty: 520
Rejestracja: czw lip 29, 2004 2:40 pm
Lokalizacja: okolice Radzymina

Post autor: Żurek » śr wrz 12, 2007 8:55 am

co by nie zakładać nowego tematu to kontynuuuuuuuuuuuuje stary temat :wink:
jak zdjąc końcówkę drążka z wąsa od przekładni kierowniczej ????
sciągacz tam nie podejdzie :-?
tylko mi nie piszcie że trzeba wyjąć przekładnie !!
aha na razie udało mi się zdjąc jedną końcówkę i ma ona lewy gwint ....
z tego co pamiętam to do gza idą 3 z prawym i 1 z lewym, am J right ??
Gaz do końca-mojego albo jego
Gaz 69 dolniak prawie oryginał
Gaz 69 Wołga zmota

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » śr wrz 12, 2007 10:59 am

Generalnie młotkiem. Popuść nakrętkę (tak aby odstawała od wąsa ale nie odkręcaj do końca. Chyba, ze końcówka do wymiany i nie szkoda gwintu) i wal mocno młotkiem w wąs przekładni tam gdzie siedzi sworzeń od końcówki. Wystarczy kilka "mocnych", ale naprawdę mocnych uderzeń 1,5 kg. młotkiem. Nie baw się w klepanie tylko wal mocno. Po uderzeniach sprawdzaj czy już nie jest luźna.

:)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » śr wrz 12, 2007 1:13 pm

młotek najskuteczniejszym ściągaczem :)21
też tak robiłem :)2
Gazy 69

Awatar użytkownika
faust 12
 
 
Posty: 253
Rejestracja: pn lut 27, 2006 3:54 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: faust 12 » śr wrz 12, 2007 4:29 pm

No nie tak do końca, bo trzeba jeszcze wiedzieć gdzie tym młotkiem napierać...
Trzeba uderzać z boku wąsa w miejscu osadzenia sworznia tak aby rozluźnić połączenie stożkowe. I najlepiej z jednej strony oprzeć o wąs młotek, a drugim uderzać z przeciwnej strony lub dwoma młotkami równocześnie lub raz z jednej raz z drugiej strony...
To tak na marginesie bo określenie wal młotkiem w wąs przekładni trochę nieprecyzyjne jest... :)21
Nic nie będzie już takie jak dawniej. Kupiłem Gaza...
GAZ 69M 1974 (?)
RR 300 Tdi
Grupa D!

Awatar użytkownika
Żurek
Posty: 520
Rejestracja: czw lip 29, 2004 2:40 pm
Lokalizacja: okolice Radzymina

Post autor: Żurek » czw wrz 13, 2007 9:40 am

już po robocie.... :)2
jednak poszło sciągaczem :D ale po małych przeróbkach
na razie zdjąłem końcówkę z wąsa przekładni ( prawy gwint ) i tą drugą po przeciwnej stronie drążka ( lewy gwint ) .......ponownie pytam ile jest końcówek z lewym a ile z prawym gwintem :)23 ???
Gaz do końca-mojego albo jego
Gaz 69 dolniak prawie oryginał
Gaz 69 Wołga zmota

Awatar użytkownika
faust 12
 
 
Posty: 253
Rejestracja: pn lut 27, 2006 3:54 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: faust 12 » czw wrz 13, 2007 2:34 pm

Nie rozbierałem tego jeszcze bo to nie ten etap ale :
długa laga od koła do koła wg prawy gwint bo tam nie trzeba regulacji, a krótsza jeden lewy jeden prawy, żeby mozna było zbieżność regulowac czyli 3 prawe, jedna lewa. Jeśli sie myle to niech mnie ktos poprawi też mi sie przyda .... :lol:
Nic nie będzie już takie jak dawniej. Kupiłem Gaza...
GAZ 69M 1974 (?)
RR 300 Tdi
Grupa D!

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » pt wrz 14, 2007 6:55 am

faust 12 mylisz się ten długi drążek to musi mieć tez regulacje, bo nim regulujesz zbieżność, a reszta się zgadza, jedna końcówka jest z lewym gwintem a reszta z prawym :)21
Gazy 69

Awatar użytkownika
faust 12
 
 
Posty: 253
Rejestracja: pn lut 27, 2006 3:54 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: faust 12 » pt wrz 14, 2007 9:09 am

uwagi fachowca bardzo cenne :D ... Do drażków kierowniczych jeszcze nie doszedłem w swoim remontowym amoku. Czyli reasumując 3 prawe i jedna lewa tak ??
Nic nie będzie już takie jak dawniej. Kupiłem Gaza...
GAZ 69M 1974 (?)
RR 300 Tdi
Grupa D!

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » pt wrz 14, 2007 10:02 am

tak dokładnie i ta z lewym gwintem to można od tarpana rolnika dostać bo te z prawym to bez problemu od żukiety im podobnych pasują.
Gazy 69

Awatar użytkownika
Jakub_AK77
Posty: 524
Rejestracja: sob sie 05, 2006 7:03 pm
Lokalizacja: Bełchatów
Kontaktowanie:

Re: końcówki drążków

Post autor: Jakub_AK77 » pn sie 16, 2010 3:35 pm

Czy końcówki drążków w gaziku są identyczne jak w UAZ-e 31512 i w UAZ-e 469 ?
I jeszcze co do ilości końcówek. W katalogu części zamiennych są wymienione dwie prawe i dwie lewe końcówki drążków ( 20-3003057-B 2 sztuki i 69-3003057 dwie sztuki ) . Wiec faktycznie jak jest ? Dwie prawe i dwie lewe, czy jak wcześniej było podane 3 prawe i jedna lewa ?

Pzdr
GAZ nadjechał, teraz kupa roboty. No ale mam czego chciałem. GAZ 69M 1971.

Szynka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 11:21 pm

Re: końcówki drążków

Post autor: Szynka » pn sie 16, 2010 5:50 pm

3 z prawym gwintem i jedna z lewym gwintem. Znaczy się ja tak mam

Awatar użytkownika
Jakub_AK77
Posty: 524
Rejestracja: sob sie 05, 2006 7:03 pm
Lokalizacja: Bełchatów
Kontaktowanie:

Re: końcówki drążków

Post autor: Jakub_AK77 » śr lip 11, 2012 2:21 pm

Odgrzebując temat, co by przyszli adepci remontu gazika mieli o czym myśleć napisze , u mnie po rozkręceniu okazało się, że są dwie prawe i dwie lewe końcówki.

Pzdr
GAZ nadjechał, teraz kupa roboty. No ale mam czego chciałem. GAZ 69M 1971.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość