Co można zmotać z S-21?
Moderator: Student
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 28
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 7:35 pm
- Lokalizacja: Warszawa-Wesoła
Co można zmotać z S-21?
Witam I proszę szanownych sorumowiczów z doświadczeniem o jakieś informacje co można zmotać z silnika s-21.
Bo krążą różne informacje, że można 120KM, że 2,4l itd...
Pytanie tylko ile w tym prawdy i jak to zrobić, na jakich częściach?
?Pytam bo jako studenta simr'u mnie to ciekawi...
Pozdro Dziku
Bo krążą różne informacje, że można 120KM, że 2,4l itd...
Pytanie tylko ile w tym prawdy i jak to zrobić, na jakich częściach?
?Pytam bo jako studenta simr'u mnie to ciekawi...
Pozdro Dziku
Byle do wiosny... potem remoncik(gaz 69 brata) tylko kasy brak
A miałem miałemDziku86 pisze:Tuleje do 2,4 rozwiercił? A jaką to ma wtedy średnicę? Od czego tłoki korby...
Cholera , jedna odpowiedz rodzi 3 następne pytania...
Trudno szukam dalej...
Pozdro Dziku

Moc około 110KM v max na 33 MT ok. 120 km/h
Żywotność około 10 tyś kilometrów ( no może 15

Tuleje rozwiercone a przez to bardzo osłabione.
Zdielał to Grześ Szwagrzyk i to jego trzeba by spytać.
Aktualnie jeżdzi w RMPST-cie i może coś jeszcze pamięta.
Mi udało się zepsuć to cacko poprzez urwanie tłoka i rozsadzenie dołu

Potem była przygoda z Wołgą .....
a teraz 2.9 ford się wsadza

Higway to hell
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Na oryginalnej pojemności (tłoki 82.50 - II szlif) - 117 KM zhamowane w zakładzie silników spalinowych Politechniki Śląskiej.
MOdyfikacje głowicy, układu dolotowego, wydechu, rozrządu, panewki na zamówienie, z brązu srebrowego z jakimiś tajnos agentos dodatkami, wytaczane parami indywidualnie. Zrobił ok. 70.000 km poczym strzelił wał korbowy.
Moment i moc - bardzo korzystne, ale taka zabawa dziś tylko dla sportu, dla samego wyciągnięcia tej mocy i satysfakcji, że gnojotoczek wykręca taką moc i obroty... Taki zabieg drogo wychodzi.
Wiercenia na 88 mm nie polecam, puchną tuleje, trzebaby blok extra tulejować - samo tulejowanie ok 1000 PLN
MOdyfikacje głowicy, układu dolotowego, wydechu, rozrządu, panewki na zamówienie, z brązu srebrowego z jakimiś tajnos agentos dodatkami, wytaczane parami indywidualnie. Zrobił ok. 70.000 km poczym strzelił wał korbowy.
Moment i moc - bardzo korzystne, ale taka zabawa dziś tylko dla sportu, dla samego wyciągnięcia tej mocy i satysfakcji, że gnojotoczek wykręca taką moc i obroty... Taki zabieg drogo wychodzi.
Wiercenia na 88 mm nie polecam, puchną tuleje, trzebaby blok extra tulejować - samo tulejowanie ok 1000 PLN
Dystans i respektSebastianS pisze:Na oryginalnej pojemności (tłoki 82.50 - II szlif) - 117 KM zhamowane w zakładzie silników spalinowych Politechniki Śląskiej.
MOdyfikacje głowicy, układu dolotowego, wydechu, rozrządu, panewki na zamówienie, z brązu srebrowego z jakimiś tajnos agentos dodatkami, wytaczane parami indywidualnie. Zrobił ok. 70.000 km poczym strzelił wał korbowy.
Moment i moc - bardzo korzystne, ale taka zabawa dziś tylko dla sportu, dla samego wyciągnięcia tej mocy i satysfakcji, że gnojotoczek wykręca taką moc i obroty... Taki zabieg drogo wychodzi.
Wiercenia na 88 mm nie polecam, puchną tuleje, trzebaby blok extra tulejować - samo tulejowanie ok 1000 PLN

Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość