Co można zmotać z S-21?

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Dziku86
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: pt lut 10, 2006 7:35 pm
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła

Co można zmotać z S-21?

Post autor: Dziku86 » śr maja 03, 2006 10:03 am

Witam I proszę szanownych sorumowiczów z doświadczeniem o jakieś informacje co można zmotać z silnika s-21.
Bo krążą różne informacje, że można 120KM, że 2,4l itd...
Pytanie tylko ile w tym prawdy i jak to zrobić, na jakich częściach?
?Pytam bo jako studenta simr'u mnie to ciekawi...
Pozdro Dziku
Byle do wiosny... potem remoncik(gaz 69 brata) tylko kasy brak

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » śr maja 03, 2006 11:24 am

pytaj FRANCA on mial cos takiego ok 120 KM
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Dziku86
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: pt lut 10, 2006 7:35 pm
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła

Post autor: Dziku86 » śr maja 03, 2006 5:31 pm

I serio nikt więcej nie wie?
Student coś kiedyś mówił, ale mocno tajemniczo.
Ludzie proszę pomóżcie.
Byle do wiosny... potem remoncik(gaz 69 brata) tylko kasy brak

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » śr maja 03, 2006 8:05 pm

Boulie z Poznania w swoim czasie wyciągał 130 KM z S-21. Wkładał wał od dolniaka, tuleje rozwiercał na 2,4 litra, planował głowicę i zwiększał zawory oraz ingerował w wałek rozrządu. Z tego, co wiem problemem było wyciskanie panewk (do 10 tkm), poza tym zasuwało nieźle :D
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Dziku86
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: pt lut 10, 2006 7:35 pm
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła

Post autor: Dziku86 » śr maja 03, 2006 8:21 pm

Tuleje do 2,4 rozwiercił? A jaką to ma wtedy średnicę? Od czego tłoki korby...
Cholera , jedna odpowiedz rodzi 3 następne pytania...
Trudno szukam dalej...
Pozdro Dziku
Byle do wiosny... potem remoncik(gaz 69 brata) tylko kasy brak

Awatar użytkownika
Babol
Posty: 322
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 7:33 pm
Lokalizacja: Warszawa - Łomianki

Post autor: Babol » śr maja 03, 2006 11:44 pm

zapytaj Maksza on teraz będzie motał takie cudo
błąd wieszcza...jest:A imię jego czterdzieści i cztery...
powinno być:A imię jego cztery na cztery!

Awatar użytkownika
Francek
Posty: 638
Rejestracja: wt cze 01, 2004 11:13 am
Lokalizacja: Śródmieście

Post autor: Francek » czw maja 04, 2006 3:06 pm

Dziku86 pisze:Tuleje do 2,4 rozwiercił? A jaką to ma wtedy średnicę? Od czego tłoki korby...
Cholera , jedna odpowiedz rodzi 3 następne pytania...
Trudno szukam dalej...
Pozdro Dziku
A miałem miałem :wink:
Moc około 110KM v max na 33 MT ok. 120 km/h
Żywotność około 10 tyś kilometrów ( no może 15 :wink: )
Tuleje rozwiercone a przez to bardzo osłabione.
Zdielał to Grześ Szwagrzyk i to jego trzeba by spytać.
Aktualnie jeżdzi w RMPST-cie i może coś jeszcze pamięta.
Mi udało się zepsuć to cacko poprzez urwanie tłoka i rozsadzenie dołu :)2

Potem była przygoda z Wołgą .....

a teraz 2.9 ford się wsadza :)2
Higway to hell

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » czw maja 04, 2006 9:54 pm

Na oryginalnej pojemności (tłoki 82.50 - II szlif) - 117 KM zhamowane w zakładzie silników spalinowych Politechniki Śląskiej.

MOdyfikacje głowicy, układu dolotowego, wydechu, rozrządu, panewki na zamówienie, z brązu srebrowego z jakimiś tajnos agentos dodatkami, wytaczane parami indywidualnie. Zrobił ok. 70.000 km poczym strzelił wał korbowy.

Moment i moc - bardzo korzystne, ale taka zabawa dziś tylko dla sportu, dla samego wyciągnięcia tej mocy i satysfakcji, że gnojotoczek wykręca taką moc i obroty... Taki zabieg drogo wychodzi.

Wiercenia na 88 mm nie polecam, puchną tuleje, trzebaby blok extra tulejować - samo tulejowanie ok 1000 PLN

Awatar użytkownika
luk
Posty: 594
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
Lokalizacja: Komorów
Kontaktowanie:

Post autor: luk » czw maja 04, 2006 10:47 pm

SebastianS pisze:Na oryginalnej pojemności (tłoki 82.50 - II szlif) - 117 KM zhamowane w zakładzie silników spalinowych Politechniki Śląskiej.

MOdyfikacje głowicy, układu dolotowego, wydechu, rozrządu, panewki na zamówienie, z brązu srebrowego z jakimiś tajnos agentos dodatkami, wytaczane parami indywidualnie. Zrobił ok. 70.000 km poczym strzelił wał korbowy.

Moment i moc - bardzo korzystne, ale taka zabawa dziś tylko dla sportu, dla samego wyciągnięcia tej mocy i satysfakcji, że gnojotoczek wykręca taką moc i obroty... Taki zabieg drogo wychodzi.

Wiercenia na 88 mm nie polecam, puchną tuleje, trzebaby blok extra tulejować - samo tulejowanie ok 1000 PLN
Dystans i respekt :)2
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl

Awatar użytkownika
maksz
Posty: 408
Rejestracja: wt maja 11, 2004 2:06 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: maksz » pt maja 05, 2006 1:34 pm

Babol pisze:zapytaj Maksza on teraz będzie motał takie cudo
cały czas motam...
narazie koszta mnie lekko rozwaliły...
a to wszystko przez Studenta....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość