mosty uaza

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

mosty uaza

Post autor: misio » ndz wrz 14, 2003 8:10 pm

jakie koło talerzowe i atak można włorzyć do tego mostu żeby był możliwie jak najszybszy
kasztaniarzy i poważnych prosze o poważne podejście do tematu :)21
(jeżeli to w ogóle możliwe) :)21
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Awatar użytkownika
luk
Posty: 594
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
Lokalizacja: Komorów
Kontaktowanie:

Post autor: luk » ndz wrz 14, 2003 8:18 pm

O ile dobrze pamiętam to tarpan z silnikiem perkinsa ma 7 ząbków na ataku i standart 41 na tależu
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl

Awatar użytkownika
---Ryba---
Posty: 749
Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
Kontaktowanie:

Post autor: ---Ryba--- » ndz wrz 14, 2003 10:03 pm

Są przekładnie z 10 zębami na ataku i to są najszybsze. Ale jak zmienisz przekładnie w tylnym moście to do przedniego musisz założyć taką samą. Jeżeli nie pasowałeś nigdy przekładni głównej to daj komuś do zrobienia, bo możesz na miej długo nie pojeździć.

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pn wrz 15, 2003 6:52 am


Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » pn wrz 15, 2003 8:42 am

Można trafić dyfry uaza z przełożeniem na 8/37 , tylko pamiętaj, że są one słabsze oraz osłabią ci pracę silnika zgodnie z zasadą przełożeń. 8)
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pn wrz 15, 2003 1:30 pm

[quote="BĄKU"]Można trafić dyfry uaza z przełożeniem na 8/37 , tylko pamiętaj, że są one słabsze oraz osłabią ci pracę silnika zgodnie z zasadą przełożeń. 8)[/quote
Jeżeli mówimy o wytrzymałości to podobno najmocniejsze z dyfrów uaza to są te szybkie czyli 4,6 przełożenie mają , mają grubsze zęby i podstawa zęba jest większa i te się tak łatwo nie mielą. Najbardziej nrażone na zmielenie są 5,125 ,sam taki zmieliłem na mąkę czyli pierwsze z pierwszych ze starymi amorami . Ale niema stresa jak silnik nie ma więcej jak 200Nm i kół powyżej 31" to spoko.

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adampio » pn wrz 15, 2003 2:44 pm

IMHO sa rozne glawnyje pary o tej samej liczbie zebow. Widac to w cennikch (np. na http://www.uazonline.ru gdzie komplety kolo+walek potrafia sie roznic cena o 30-40%

A przy okazji, czy ktos odczul zasadnicza roznice predkosci po wymianie przelozen z wolnych na szybkie? Bo liczbowo wychodzi okolo 10% co przy 60 km/h daje(?) niezauwazalne 6 km/h.

Awatar użytkownika
cowboy_3151
Posty: 424
Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki

Post autor: cowboy_3151 » wt wrz 16, 2003 6:54 am

Adampio pisze:IMHO sa rozne glawnyje pary o tej samej liczbie zebow. Widac to w cennikch (np. na http://www.uazonline.ru gdzie komplety kolo+walek potrafia sie roznic cena o 30-40%

A przy okazji, czy ktos odczul zasadnicza roznice predkosci po wymianie przelozen z wolnych na szybkie? Bo liczbowo wychodzi okolo 10% co przy 60 km/h daje(?) niezauwazalne 6 km/h.
Ceny kompletów koŁo atak w krajach dawnego CCCP zalezą od tego gdzie są produkowane :)6 :)6 :)6 - w wielu byŁych republikach robili swoje odmiany tak wieć szukajac należy szykac tych dla armii albo orginalnych z ulianowska a w polsce to troche trudno ustalic konkretnie producenta ale mozna.
Co do różnicy w prędkośći pomiędzy przeŁożeniem 5,125 a 4,625 to rzeczywiscie z porównania obrotów wychodzi 10% a podczas jazdy to sie ma tak:
Podam różnice w określanych jako maksymalne prędkościach umieszczanych na tablicce w uazie ( nie odpowiadające rzeczywistości)
bieg 5.125 4,625
I 22 25
II 36 40
III 64 71
IV 95 105
W 18 20
Pozatym to nie jest ważna różnica prędkości a różnica obrotów śilnika uazowskiego przy danej predkości- nie wgębiająć się uazowski motor osiąga max moment przy obrotach 2000-2200 czyli przy pędkości dla 5,125 równej 59-69km, a przy 4,65 równej 66-72km.
co reasumująć podczas jazdy wpŁywa na pŁynność jazdy i jej ekonomikę wiadomo iz silnik od jakis obrotów poprostu żre paliwo a tu przy niższych osiąga wiekszą predkość i bez potrzeby nie ma co go wkrecać na większe.

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » wt wrz 16, 2003 8:32 pm

a ten atak 10 to od czego można podpasować może od tarpana z perkinsonem :)5 :roll:
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Qwintus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pt wrz 05, 2003 6:28 pm
Lokalizacja: to nic..ale dokąd??

Post autor: Qwintus » śr wrz 17, 2003 12:04 am

misio pisze:a ten atak 10 to od czego można podpasować może od tarpana z perkinsonem :)5 :roll:
nie....
można dopasować od żuka z alcchajmerem
:)21

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » śr wrz 17, 2003 2:38 pm

ty bezgwiazkowy konkrety prosze :)21
od żuka diesla tak :)5
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Qwintus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pt wrz 05, 2003 6:28 pm
Lokalizacja: to nic..ale dokąd??

Post autor: Qwintus » śr wrz 17, 2003 11:02 pm

był taki film"miś"
i wiesz co na końcu tego filmu zrobili z "misiem"
no ;)
:)21

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » śr wrz 17, 2003 11:20 pm

Artur pisze:
BĄKU pisze:Można trafić dyfry uaza z przełożeniem na 8/37 , tylko pamiętaj, że są one słabsze oraz osłabią ci pracę silnika zgodnie z zasadą przełożeń. 8)[/quote
Jeżeli mówimy o wytrzymałości to podobno najmocniejsze z dyfrów uaza to są te szybkie czyli 4,6 przełożenie mają , mają grubsze zęby i podstawa zęba jest większa i te się tak łatwo nie mielą. Najbardziej nrażone na zmielenie są 5,125 ,sam taki zmieliłem na mąkę czyli pierwsze z pierwszych ze starymi amorami . Ale niema stresa jak silnik nie ma więcej jak 200Nm i kół powyżej 31" to spoko.
Z jednej strony sa troszkę większe zęby bo jest ich mniej (talerz z atakiem), natomiast wskutek przełożeń muszą przenieśc większy moment siły na zęba aby kręciło się szybciej, dlatego wydaje mi się, że szybsze dyfry moga być słabsze, ale może jakiś praktyk z szybszych przełożeń się wypowie. 8)
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Qwintus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pt wrz 05, 2003 6:28 pm
Lokalizacja: to nic..ale dokąd??

Post autor: Qwintus » czw wrz 18, 2003 4:11 am

misio pisze:ty bezgwiazkowy konkrety prosze :)21
od żuka diesla tak :)5
gdzieś kiedyś czytałem że były PODOBNO ..mocniejsze..... ale gdzie....i jak to dokładnie było....zabij ...nie pamiętam

Qwintus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pt wrz 05, 2003 6:28 pm
Lokalizacja: to nic..ale dokąd??

Post autor: Qwintus » czw wrz 18, 2003 4:14 am

BĄKU pisze:dlatego wydaje mi się, że szybsze dyfry moga być słabsze
nie mogą ...ale muszą ...coś kosztem czegoś...przecież rozmiar się nie zmienia...a ilośc zębów ..tak...
(tak mam napisane na ściągawce)
:)21

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » czw wrz 18, 2003 7:21 am

a mnie się wydaje że prościej jest zamiast kombinować z przełożeniami to wyższe oponki zapodać i na to samo wyjdzie.
Gazy 69

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » czw wrz 18, 2003 5:25 pm

Qwintus pisze:był taki film"miś"
i wiesz co na końcu tego filmu zrobili z "misiem"
no ;)
:)21
i co :)5
niby mam się bać :)5
:)21
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » sob wrz 20, 2003 9:50 am

nie ma ktoś na zbyciu dwoch kompletów 8\37 lub samych wałków 9-zębowych :)5
jeżeli ktoś ma to prosze uderzać na priva lub maila
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Qwintus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pt wrz 05, 2003 6:28 pm
Lokalizacja: to nic..ale dokąd??

Post autor: Qwintus » sob wrz 20, 2003 10:54 pm

misio pisze:
Qwintus pisze:był taki film"miś"
i wiesz co na końcu tego filmu zrobili z "misiem"
no ;)
:)21
i co :)5
niby mam się bać :)5
:)21
nooooooooo
:)21
po dzisiejszym rempście- jestem bojowo nastawiony
8)

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » ndz wrz 21, 2003 7:23 am

aaaaaaa.......
to przep-raszam :)21
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adampio » ndz wrz 21, 2003 4:11 pm

misio pisze:nie ma ktoś na zbyciu dwoch kompletów 8\37 lub samych wałków 9-zębowych
"8/37" to normalne (tzw. nowe/szybkie) przelozenie UAZ-a czyli do kupienia wszedzie gdzie sa czesci Uaziane.
Natomiast wybij sobie z glowy zmiane samego walka. Kolo i walek sa docierane indywidualnie (i specjalnie cechowane) wiec nie nalezy wymieniac nawet czesci tego samego typu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości