kasztaniarzy i poważnych prosze o poważne podejście do tematu

(jeżeli to w ogóle możliwe)

Moderator: Student
Ceny kompletów koŁo atak w krajach dawnego CCCP zalezą od tego gdzie są produkowaneAdampio pisze:IMHO sa rozne glawnyje pary o tej samej liczbie zebow. Widac to w cennikch (np. na http://www.uazonline.ru gdzie komplety kolo+walek potrafia sie roznic cena o 30-40%
A przy okazji, czy ktos odczul zasadnicza roznice predkosci po wymianie przelozen z wolnych na szybkie? Bo liczbowo wychodzi okolo 10% co przy 60 km/h daje(?) niezauwazalne 6 km/h.
Z jednej strony sa troszkę większe zęby bo jest ich mniej (talerz z atakiem), natomiast wskutek przełożeń muszą przenieśc większy moment siły na zęba aby kręciło się szybciej, dlatego wydaje mi się, że szybsze dyfry moga być słabsze, ale może jakiś praktyk z szybszych przełożeń się wypowie.Artur pisze:BĄKU pisze:Można trafić dyfry uaza z przełożeniem na 8/37 , tylko pamiętaj, że są one słabsze oraz osłabią ci pracę silnika zgodnie z zasadą przełożeń.[/quote
Jeżeli mówimy o wytrzymałości to podobno najmocniejsze z dyfrów uaza to są te szybkie czyli 4,6 przełożenie mają , mają grubsze zęby i podstawa zęba jest większa i te się tak łatwo nie mielą. Najbardziej nrażone na zmielenie są 5,125 ,sam taki zmieliłem na mąkę czyli pierwsze z pierwszych ze starymi amorami . Ale niema stresa jak silnik nie ma więcej jak 200Nm i kół powyżej 31" to spoko.
"8/37" to normalne (tzw. nowe/szybkie) przelozenie UAZ-a czyli do kupienia wszedzie gdzie sa czesci Uaziane.misio pisze:nie ma ktoś na zbyciu dwoch kompletów 8\37 lub samych wałków 9-zębowych
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości