
http://www.gaz69.ru/gallery/albums/user ... 536328.jpg
Moderator: Student
z jednej strony to dobrze ze mój już tak nie wygląda a z drugiej że wtedy tak nie wyglądał
Od lewej:
Starość nie radość - podobnie (ale mocniej) miałem jak wykruszył się pierścień. Cała komora spalania i denko tłoka poryte były. Naprawa - delikatne splanowanie - tylko czy jest sens to robić? Myślę, że takie drobne uszkodzenia nie wpłyną znacząco na pracę silnika. A cylindry jak wyglądają? Nie są porysowane?
Tłoki 88,5 - wydaje mi się drugi szlif (ale mogę się mylić)Żurek pisze:cylindry i tłoki OK
planować nie będę może kiedyś trafie na głowice w lepszym stanie
a tak btw
na tlokach jest wyryte 88,50 .......tzn że co![]()
silnik w papierach 2430 cm głowica polska czyli od 2120 uszczelka pod głowice ( stara ) jest większa ( głownie chodzi o wymiary komory spalania ) a nowa uszczelka jest mniejsza ale wg mnie tez pasuje
mam racje czy nie![]()
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość