gaz 69, 67, 63 itd...
Moderator: Student
-
cynik
- jestem tu nowy...

- Posty: 27
- Rejestracja: ndz lip 06, 2003 1:28 pm
Post
autor: cynik » pt paź 03, 2003 9:11 pm
Jeździ ktoś z was może na takim silniku?
-
---Ryba---

- Posty: 749
- Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ---Ryba--- » pt paź 03, 2003 9:47 pm
A co to takiego????
-
Qwintus
- jestem tu nowy...

- Posty: 73
- Rejestracja: pt wrz 05, 2003 6:28 pm
- Lokalizacja: to nic..ale dokąd??
Post
autor: Qwintus » pt paź 03, 2003 10:48 pm
to chyba do transporterów pancernych szło...
zdaje sie brdm to miał
-
cynik
- jestem tu nowy...

- Posty: 27
- Rejestracja: ndz lip 06, 2003 1:28 pm
Post
autor: cynik » sob paź 04, 2003 4:42 pm
Dokładnie. W sumie silnik trochę podobny do tego, który jest w Gazach 66. V8, z tym że ma podobno poj. 5,5l i ok 170 KM...nie wiem sama dokładnie, więc pytam.
-
moralez
-

- Posty: 2454
- Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
- Lokalizacja: włocławek
Post
autor: moralez » ndz paź 05, 2003 2:35 pm
Silnik stosowany w brdm2 (w brdm1 byl v6 90KM)ma 140 KM przy 3.400 obrotow wg danych brdm pali 39l/100km(ale on wazy 7 ton wiec mysle ze do 35l/100km spokojnie by zeszlo w lzejszym pojezdzie)
Na forum uaza byl watek o silniku gaza66 w uazie
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=3168
ZG 5.2 96r.
-
Qwintus
- jestem tu nowy...

- Posty: 73
- Rejestracja: pt wrz 05, 2003 6:28 pm
- Lokalizacja: to nic..ale dokąd??
Post
autor: Qwintus » czw paź 09, 2003 6:29 am
cynik pisze:Dokładnie. W sumie silnik trochę podobny do tego, który jest w Gazach 66. V8, z tym że ma podobno poj. 5,5l i ok 170 KM...nie wiem sama dokładnie, więc pytam.
ta podobny..tak jak samo "lot" i samolot

do 1-ki był silnik zmącony z inszego gaza(46) lub GAZ-40P a we 2-ce to nowa koncepcyja z 41-ki
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » czw paź 09, 2003 7:30 am
wojtekd pisze:Silnik stosowany w brdm2 (
w brdm1 byl v6 90KM)ma 140 KM przy 3.400 obrotow wg danych brdm pali 39l/100km(ale on wazy 7 ton wiec mysle ze do 35l/100km spokojnie by zeszlo w lzejszym pojezdzie)
Na forum uaza byl watek o silniku gaza66 w uazie
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=3168
a nie przypadkiem r6?

#noichuj
-
Mikołaj
-

- Posty: 1499
- Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: Mikołaj » czw paź 09, 2003 7:43 am
Bier pisze o BRDMie w najnowszym niereglarniku i zapodaje że V6.
A ja widziałem też R6 w miastku na zlocie.
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8

-
Mikołaj
-

- Posty: 1499
- Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: Mikołaj » czw paź 09, 2003 7:53 am
Ta... jak w 66 dwie świece wydmuchnęło...

Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8

-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » czw paź 09, 2003 8:05 am

ale...osłabiają mnie takie dywagacje...na cholere pchać sie w silnik do którego totalnie brak części, a kraj w którym był produkowany sie rozwiazał...to samo z reduktorem robura

#noichuj
-
Mikołaj
-

- Posty: 1499
- Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: Mikołaj » czw paź 09, 2003 8:25 am
dupcys panie
Nie można porównywać silnika z reduktorem (nieporównywalny stopień zużycia) A reduktor mam jeszcze jeden zapasowy

Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8

-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » czw paź 09, 2003 8:27 am
pamiętaj ze we wszystkich psuje sie to samo...jeden wybuchnie, kupisz drugi-wybuchnie tak samo...i trzeci i czwarty...i silnik i girboks i cały samochód...

#noichuj
-
Mikołaj
-

- Posty: 1499
- Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: Mikołaj » czw paź 09, 2003 8:32 am
chyba się przesiądę na koło

Albo lepiej będę dupcył kijanki na piechotę

Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8

-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » czw paź 09, 2003 9:46 am
Czesio a ja widziałem takiego ruska Urala i on miał włąśnie V i to benzynową i se palił jakieś 50 l na 100 km

Gazy 69
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » czw paź 09, 2003 9:49 am
Darek pisze:Czesio a ja widziałem takiego ruska Urala i on miał włąśnie V i to benzynową i se palił jakieś 50 l na 100 km

oczywiście...V8, ale V6 ruskiego nie spotkałem...
#noichuj
-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » czw paź 09, 2003 10:07 am
no faktycznie że to V8 było

Gazy 69
-
moralez
-

- Posty: 2454
- Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
- Lokalizacja: włocławek
Post
autor: moralez » czw paź 09, 2003 1:30 pm
tez sie zdziwlem tym v6 ale w 2 miejscach widzialem takie dane wiec chyba cos takiego jest ale o browara sie nie zaloze

ZG 5.2 96r.
-
SebastianS
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: SebastianS » czw paź 09, 2003 1:59 pm
BRDM-1 miał rzędową 6-kę - i to dolnozaworową.
A 2-ka V8, ale się w końcu nie dowiedziałem żadnych danych na temat tego silnika, poza mocą - 140 koni. Ktoś ma jakieś dane dokładniejsze o tym silniku?
A to, co Czesław piszesz o niedostępności części, to rozumiem dotyczy BRDM-a 2? Bo części np. do gaza 66 jest opór.
-
SebastianS
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: SebastianS » czw paź 09, 2003 2:00 pm
Aha - i zagadka: W jakim ruskim samochodzie zastosowano silnik V4?
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » czw paź 09, 2003 2:14 pm
do 66 czesci są...ale juz do ziła niespecjalnie
v4 lufciok...zaporozec...takie zagadki to wiesz...

#noichuj
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » czw paź 09, 2003 4:40 pm
czesław&jarząbek pisze:do 66 czesci są...ale juz do ziła niespecjalnie
v4 lufciok...zaporozec...takie zagadki to wiesz...

Jestes pewny

a nie bokser

LJ 70
-
SebastianS
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: SebastianS » czw paź 09, 2003 5:27 pm
Mag69 pisze:czesław&jarząbek pisze:do 66 czesci są...ale juz do ziła niespecjalnie
v4 lufciok...zaporozec...takie zagadki to wiesz...

Jestes pewny

a nie bokser

Haha, Czesław, a widzisz? Bokserów się ludziom zachciewa

Niestety - zaprożec miał widlaka, jak Czesław pisze. Trochę podchwytliwa ta zagadka, bo kąt rozwidlenia garów w zapie był... 170 stopni! Jeszcze 10 i byłby bokser

-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » czw paź 09, 2003 6:32 pm
czterocylindrowego lufcioka boksera to miało cudowne słońce karpat...oltcit czyli

#noichuj
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » czw paź 09, 2003 6:45 pm
Tak tylko pytałem

LJ 70
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości