S-21 a uazowołga

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Jakub p.
 
 
Posty: 142
Rejestracja: pn sie 22, 2005 5:00 pm
Lokalizacja: Poznań

S-21 a uazowołga

Post autor: Jakub p. » czw wrz 21, 2006 8:04 pm

...no własnie...
mój silnik (odprężony uaz) w zasadzie padł... jest już zużyty... Zastanawiam się nad montażem uazowołgi..., ale również nad S-21 (chciałbym przeprowadzić porządny remont takiego silnika przed wstawieniem), stąd pytanie:
Jakie są Wasze wrażenia z silnikami w S-21 w gazikach ?
Mój gazik ma szosowe ogumienie Savy Comet 7.50R16 i standardowe przełożenia 5,125...

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Post autor: Jerry » czw wrz 21, 2006 8:50 pm

Zuczek ok 70 koni
Uazowolga ok 130.
Pojedz do Zbyszka z Sulejowka i pogadaj co i jak.
On ci wszystko powie i doradzi.
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » czw wrz 21, 2006 9:13 pm

mój znajomy miał s-21 i peiem ci że jak miał bym wybierać między dwoma silnikami to bym wybrał wołgę !!

Awatar użytkownika
Jakub_AK77
Posty: 524
Rejestracja: sob sie 05, 2006 7:03 pm
Lokalizacja: Bełchatów
Kontaktowanie:

Post autor: Jakub_AK77 » czw wrz 21, 2006 9:17 pm

Jest jeszcze chyba kwestia ceny. Za uazowołge trochę więcej trzeba zapłacić.
A jak ktoś chce się wybierać tylko na spacer do lasu to chyba wystarczy S-21.
GAZ nadjechał, teraz kupa roboty. No ale mam czego chciałem. GAZ 69M 1971.

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Post autor: Jerry » czw wrz 21, 2006 9:26 pm

Aczkolwiek koszt pozadnego remontu jest porownywalny.
No chyba ze mowimy o uzywkach.
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
wladimir.r
Posty: 386
Rejestracja: czw lut 23, 2006 11:58 pm
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: wladimir.r » czw wrz 21, 2006 9:27 pm

Ile jaki ma koni to mniej istotne niż moment obrotowy. Żuczek ma około 130Nm. Pytanie ile ma uazowołga.

Jakub p.
 
 
Posty: 142
Rejestracja: pn sie 22, 2005 5:00 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jakub p. » czw wrz 21, 2006 9:28 pm

Jeszcze nie myślę o kosztach , choć te są mi znane... Bardziej zależy mi na spostrzeżeniach z exploatacji: osiągi , ekonomia itp.,- Nie koniecznie muszę miec silnik najmocniejszy...

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » pt wrz 22, 2006 10:21 am

zadzwon do Zbyszka z Sulejówka. I pogadaj. Tylko nei kreć z komórki bo Zbyszek lub gadac i duzą wiedzę ma wiec jak dostaniesz rachunek to Ci na silnik nie starczy :)21

Zbigniew Jan Jarczyński
Sulejówek, ul. Paderewskiego 74, tel. (+48-22) 783-12-06 lub 0-605 425-191
gazik4x4@o2.pl
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
zaq
Posty: 492
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 12:35 am
Lokalizacja: Warszawa/Gorlice

Post autor: zaq » pt wrz 22, 2006 12:35 pm

Ja mam S-21, ale nie mam porównania z innym silnikiem w Gazie. Jeśli masz jakieś pytania co do S-21 to chętnie odpowiem.
GAZ 69 EVO II - zmota się mota
Daihatsu Feroza - zemsta Yakuzy

Jakub p.
 
 
Posty: 142
Rejestracja: pn sie 22, 2005 5:00 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jakub p. » pt wrz 22, 2006 3:08 pm

no pewnie , ze mam : jesteś z niego zadowolony ? jak tam spalanie i osiągi na trasie ?
...czy czujesz nieodpartą chęc zmiany na coś mocniejszego ?
pozdrowienia

Awatar użytkownika
maksz
Posty: 408
Rejestracja: wt maja 11, 2004 2:06 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: maksz » pt wrz 22, 2006 6:07 pm

tez mam żukiete
i nie narzekam.
mocy brakuje przy dłuższych podjazdach
ale to sporadycznie
ceny sa takie, ze nie opłaca sie robic remontu.
sam szlif panewek wałka rozrządu kosztował mnie 170zl cały remont wyniósłby ok 2000-2500
a cały silnik z osprzętem kupisz za 200zl
opłaca sie wymienic cały silnik od czasu do czasu

Awatar użytkownika
cichy
Posty: 425
Rejestracja: śr lip 09, 2003 4:29 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: cichy » sob wrz 23, 2006 1:34 pm

Zalezy w jaki sposob chcesz eksploatowac swojego gazika. Jezeli tylko do tuczenia sie po terenie , bez wyscigow itp. to wsadz zuka. Tak jak Maksz napisal kupisz taki silnik za pare zlotych.

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » sob wrz 23, 2006 2:22 pm

Ja osobiście raczej poleciłbym silnik wołgi jeśli możesz troszke więcej kaski rzucic za silnik :)2 napewno będziesz zadowolony gazik kiedy bedzie trzeba to latac też bedzie umiał :)2 :wink: takie moje zdanie że jak już bawić się w zmianę motoru to wrzuc wołge :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
zaq
Posty: 492
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 12:35 am
Lokalizacja: Warszawa/Gorlice

Post autor: zaq » sob wrz 23, 2006 6:21 pm

Jakub p. pisze:no pewnie , ze mam : jesteś z niego zadowolony ? jak tam spalanie i osiągi na trasie ?
...czy czujesz nieodpartą chęc zmiany na coś mocniejszego ?
pozdrowienia
Średnio jestem zadowolony. Do jazdy w terenie trochę mocy brakuje, ale daje radę. Spalanie w trasie to u mnie po regulacjcach około 11-12 litrów. W trasie lecę zwykle około 80/h. Można szybciej, ale po co. Co do remontu to zależy czy masz znajomego mechanika. W sumie silnik prosty w obsłudze i naprawie. Na OSy to zapomnij niestety. W przeprawówkach daje sobie radę, ale tak jak Maksz pisał brakuje mocy na podjazdach. Ogólnie szukam czegoś mocniejszego.
GAZ 69 EVO II - zmota się mota
Daihatsu Feroza - zemsta Yakuzy

Jakub p.
 
 
Posty: 142
Rejestracja: pn sie 22, 2005 5:00 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jakub p. » ndz wrz 24, 2006 1:45 pm

Dzęki.
Oto mi chodziło...
Niestety, opętany manią mocy i kompresji nabyłem uazowołgę w stanie bdb (zaufany kolega) i ją zamontuję.
Nadmienię , że pojazd przeze mnie posiadany wykorzystuję , a raczej będę wykorzystywać po zmianie silnika do wyjazdów w trasy i dojazd do ciekawych ale trudno dostępnych miejsc (np: obiekty na M.R.U. , Wale Pomorskim itp.) i dlatego pytałem o osiągi.
pozdrowienia

Awatar użytkownika
maksz
Posty: 408
Rejestracja: wt maja 11, 2004 2:06 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: maksz » ndz wrz 24, 2006 9:39 pm

zaq pisze: ... Spalanie w trasie to u mnie po regulacjcach około 11-12 litrów...
jak Ty to zrobiles? :o
kto i gdzie Ci to regulował?
namiary poprosze na PW :)2

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » pn wrz 25, 2006 8:21 am

ja jak miałem silnik zukiety w gazie to na gazniku webera też mi spalał w okolicy 12 litrów po czarnym, ale obrzydło mi to ciągłe uszczelinianie tego silnika, który ciągle gdzieś łapie nieszczelności i olej kapie :evil:
Teraz to od wymiany do wymiany oleju nie ubywa i silnik suchy :)21
Gazy 69

lupus
Posty: 649
Rejestracja: wt lip 20, 2004 12:53 pm

Post autor: lupus » pn wrz 25, 2006 6:44 pm

Jakub p. pisze:Dzęki.
Oto mi chodziło...
Niestety, opętany manią mocy i kompresji nabyłem uazowołgę w stanie bdb (zaufany kolega) i ją zamontuję.
Nadmienię , że pojazd przeze mnie posiadany wykorzystuję , a raczej będę wykorzystywać po zmianie silnika do wyjazdów w trasy i dojazd do ciekawych ale trudno dostępnych miejsc (np: obiekty na M.R.U. , Wale Pomorskim itp.) i dlatego pytałem o osiągi.
pozdrowienia
a było kupic patrola !! !! !! !! !! !! !! !!

8)

Jakub p.
 
 
Posty: 142
Rejestracja: pn sie 22, 2005 5:00 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jakub p. » pn wrz 25, 2006 7:22 pm

Szanwny Panie Lumpus...

Biorąc pod uwagę pańskie wypowiedzi na forum-wnioskuję, że sam Pan nie może znaleźć odpowiedzi na większość nurtujących Pana pytań przy "pseudorenowacji" Pańskiego 4x4. Stąd też mając na względzie Pańską ograniczona wiedzę - proszę nie wprowadzać szanownych forumowiczów w błąd swoimi hybionymi radami.

Życzliwy.

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pn wrz 25, 2006 8:56 pm

Tak wszyscy mowia o terj woldze ale kolega narazie wie ze zuka kupi za 200 czy 300zl a ile trzeba dac za wolge??
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

lupus
Posty: 649
Rejestracja: wt lip 20, 2004 12:53 pm

Post autor: lupus » wt wrz 26, 2006 7:36 am

Jakub p. pisze:Szanwny Panie Lumpus...

Biorąc pod uwagę pańskie wypowiedzi na forum-wnioskuję, że sam Pan nie może znaleźć odpowiedzi na większość nurtujących Pana pytań przy "pseudorenowacji" Pańskiego 4x4. Stąd też mając na względzie Pańską ograniczona wiedzę - proszę nie wprowadzać szanownych forumowiczów w błąd swoimi hybionymi radami.

Życzliwy.

:)20
weź się za robotę, bo silnik sam sie nieprzełozy, czekam do soboty.

Awatar użytkownika
steff4
 
 
Posty: 167
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 7:41 am
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: steff4 » wt wrz 26, 2006 3:00 pm

tiger pisze:Tak wszyscy mowia o terj woldze ale kolega narazie wie ze zuka kupi za 200 czy 300zl a ile trzeba dac za wolge??
taki do poprawki to widziałem gdzieś na necie za 250 zł tylko ciekawe ile tej poprawki było by potrzeba. A w dobrym stanie i po remoncie to pewnie w granicach 1000zł o
Zebra OFF-ROAD klub Sochaczew www.zebra4x4.pl

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » wt wrz 26, 2006 6:16 pm

Jakub p. pisze:Szanwny Panie Lumpus...

Biorąc pod uwagę pańskie wypowiedzi na forum-wnioskuję, że sam Pan nie może znaleźć odpowiedzi na większość nurtujących Pana pytań przy "pseudorenowacji" Pańskiego 4x4. Stąd też mając na względzie Pańską ograniczona wiedzę - proszę nie wprowadzać szanownych forumowiczów w błąd swoimi hybionymi radami.

Życzliwy.
Coś w tym jest :wink: :)2
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
maksz
Posty: 408
Rejestracja: wt maja 11, 2004 2:06 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: maksz » wt wrz 26, 2006 7:38 pm

steff4 pisze:
tiger pisze:Tak wszyscy mowia o terj woldze ale kolega narazie wie ze zuka kupi za 200 czy 300zl a ile trzeba dac za wolge??
taki do poprawki to widziałem gdzieś na necie za 250 zł tylko ciekawe ile tej poprawki było by potrzeba. A w dobrym stanie i po remoncie to pewnie w granicach 1000zł o
za 250 to okazja
o ile mowimy o Wołdze a nie o Uazo-wołdze
a po dobrym remoncie to i za 2kzł nie kupisz :)3

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Post autor: Jerry » wt wrz 26, 2006 8:28 pm

Po dobrym remoncie to min 3500...
ale z gwarancja.
Disco 300 ES

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość