2.0 V6
Moderator: Student
2.0 V6
Jak w temacie- fordowskie, na gaźniku - zastanawiam się, czy wydoliło by do giezika?
No coś za coś , jeśli chcesz dobrze przypycić to potrzebny ci mocny silnik to i pewnie oponki większe to i pewnie więcej przejedzie a jak problem to po pedale a jak włączysz dobrego sandała to gdzieś ta moc musi wypycić i z regułu kończy się to jakąś większą lub mniejsz awarią. Przy mocnym silniku naprawdę trza uważać i nie dac ponosić się , w tym roku zmieliłem 3 dyfry w gaźiku, przechodzę z 33" na 31" bo nie da się tym długo jeździć. Niestety w wyniku wyścigu zbrojeń trasy coraz trudniejsze. Suma sumarum dodstosowanie gazika będzie kosztować cię tyle co zakup patrola lub podobnego auta. Silnik mam 2 l z opla omegi śmiga cały zestaw bardzo ładnie tylko krótko.Mag69 pisze:A to dlaczego ? czyżby ta MOC

TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.
Etam niema złych mostów gazowych i uazowych tylko są żle poskładaneBĄKU pisze:No coś za coś , jeśli chcesz dobrze przypycić to potrzebny ci mocny silnik to i pewnie oponki większe to i pewnie więcej przejedzie a jak problem to po pedale a jak włączysz dobrego sandała to gdzieś ta moc musi wypycić i z regułu kończy się to jakąś większą lub mniejsz awarią. Przy mocnym silniku naprawdę trza uważać i nie dac ponosić się , w tym roku zmieliłem 3 dyfry w gaźiku, przechodzę z 33" na 31" bo nie da się tym długo jeździć. Niestety w wyniku wyścigu zbrojeń trasy coraz trudniejsze. Suma sumarum dodstosowanie gazika będzie kosztować cię tyle co zakup patrola lub podobnego auta. Silnik mam 2 l z opla omegi śmiga cały zestaw bardzo ładnie tylko krótko.Mag69 pisze:A to dlaczego ? czyżby ta MOC
Re: 2.0 V6
Odbierz pocztę...Student pisze:Jak w temacie- fordowskie, na gaźniku - zastanawiam się, czy wydoliło by do giezika?
Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8
Re: 2.0 V6
Tą pocztę bedę mógł przeczytac dopiero wieczorem w pracy. Jak możesz to puść na studentgaz@interia.plSilvestr pisze:Odbierz pocztę...Student pisze:Jak w temacie- fordowskie, na gaźniku - zastanawiam się, czy wydoliło by do giezika?
Re: 2.0 V6
Trochę późno, ale wysłałem...Student pisze:Tą pocztę bedę mógł przeczytac dopiero wieczorem w pracy. Jak możesz to puść na studentgaz@interia.pl
Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8
Na początku myślałem o V6 2.3 - wiem jak to chodzi bo mam to przy Granadzie, ale znieniłem zdanie. Wkładam to co mam - 2.0 w benzynie od Merca 115. Do Gieza powinno wystarczyć.banan pisze:a ty Sylwek takiego czasami nie zakładasz do siebie? jak tam twoje gzy? robią się?
Czy Gaziki się robią? - Trochę wolno...

Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Tyle, że podzespoły liczone są na moment obrotowy a nie na moc, więc jak włożysz silnik o podobnej (niewiększej) pojemności i bez turbo to wszystko powinno chodzić. Jeśli tak nie jest to znak, że poprostu nie było sprawne (zajeżdżone lub właśnie źle poskładane).Mikołaj pisze:Masz rację, ale w oryginalnym gazie lub uazie. Jeżeli ktoś wkłada silnik dwukrotnie mocniejszy lub więcej, nawet najlepiej poskładane most zczezną...Artur pisze: Etam niema złych mostów gazowych i uazowych tylko są żle poskładane
Grzechu_z_UAZ
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Nie chcę nikogo urazić, ale jak tak czytam ciągle o tej mocy to nie mogę zrozumieć dlaczego wszystkie GAZy-UAZ-y nie jeżdżą na silnikach motocykli 750-1000cm3 o mocy 100-160 koni i wadze wraz ze skrzynią i chłodnicą wielokrotnie niższej od tych meli co mamy pod maskami. I są to prawdziwe koniki a nie ruskie. Do tego taki silnik możnaby śmiało zmieścić między fotelami żeby lepiej wyważyć autko.
Oczywiście przełożenie musiałoby być większe, ale to chyba nie problem?
Oczywiście przełożenie musiałoby być większe, ale to chyba nie problem?
Grzechu_z_UAZ
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
No własnie o to mi chodzi.Darek pisze:takie konstrukcje z silnikami motocyklowymi to już przerabiali w maluchach i tamto się sprawdzało. A w terenówce z obrotami ponad 10 tys. to nie bardzo byś pojeździł .
Chciałem "pismem obrazkowym" wyjaśnić tym którzy ciągle nie wierzą, że sama moc nic tu nie poradzi.
A co do obrotów to tak jak pisałem, można dać przekładnię pośrednią i je obniżyć, ale to i tak ciągle nic nie da - tak jak i ta moja gadka. I tak za chwile ktoś napisze, że 120 koni rozniesie skrzynię lub most gazika.
Grzechu_z_UAZ
- ---Ryba---
- Posty: 749
- Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
- Kontaktowanie:
Podejrzewam że nawet byś takim z miejsca nie ruszył bo by zdechł. 0ne kręcą ale na wysokich obrotach bo tylko tam jest moment obrotowy. A tu potrzeba momentu od zera czyli najlepiej V12 od mesia , albo w układzie gwiezdnym od Antonow -2Grzegorz G. pisze:Nie chcę nikogo urazić, ale jak tak czytam ciągle o tej mocy to nie mogę zrozumieć dlaczego wszystkie GAZy-UAZ-y nie jeżdżą na silnikach motocykli 750-1000cm3 o mocy 100-160 koni i wadze wraz ze skrzynią i chłodnicą wielokrotnie niższej od tych meli co mamy pod maskami. I są to prawdziwe koniki a nie ruskie. Do tego taki silnik możnaby śmiało zmieścić między fotelami żeby lepiej wyważyć autko.
Oczywiście przełożenie musiałoby być większe, ale to chyba nie problem?

Niby tak, ale jak dopracujesz konstrukcje to raczej juz jezdzi.B¡KU pisze:Bez problema to ¶miga znam 2 przypadki takowych zmotek i fanie sobie pyc±, aczkolwiek zaczyna siê tu spirala ¶wiadczeñ socjalnych w postaci czêstszego serwisu krzy¿aków, wa³ów, przegubów, dyfrów reduktora itp.
Ja mam 150 koni, opony rolniki 34cale, 2 ruskie blokady.
Poloski i przeguby juz opanowalem.
Mialem w zeszlym roku problem z reduktorem, a konkretnie z lozyskami
te ktore maja wyjsca na walki padaly po kazdej imprezie. teraz wmontowalem wszedzie 2 bierzniowe w reduktorze i skrzyni na wejsciu
walka sprzeglowego, zobaczymy jak to wyjdzie.
pawel
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Jednak wyraźnie niejasno się wysławiam i albo nikt rzeczywiście mnie nie zrozumiał, albo chcecie mnie dobić...Artur pisze: Podejrzewam że nawet byś takim z miejsca nie ruszył bo by zdechł. 0ne kręcą ale na wysokich obrotach bo tylko tam jest moment obrotowy. A tu potrzeba momentu od zera czyli najlepiej V12 od mesia , albo w układzie gwiezdnym od Antonow -2

Grzechu_z_UAZ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość