2.0 V6

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

2.0 V6

Post autor: Student » wt paź 21, 2003 10:19 pm

Jak w temacie- fordowskie, na gaźniku - zastanawiam się, czy wydoliło by do giezika?

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » wt paź 21, 2003 11:14 pm

Bez problema to śmiga znam 2 przypadki takowych zmotek i fanie sobie pycą, aczkolwiek zaczyna się tu spirala świadczeń socjalnych w postaci częstszego serwisu krzyżaków, wałów, przegubów, dyfrów reduktora itp. 8)
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » wt paź 21, 2003 11:15 pm

A to dlaczego ? czyżby ta MOC :o
LJ 70

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » wt paź 21, 2003 11:27 pm

Mag69 pisze:A to dlaczego ? czyżby ta MOC :o
No coś za coś , jeśli chcesz dobrze przypycić to potrzebny ci mocny silnik to i pewnie oponki większe to i pewnie więcej przejedzie a jak problem to po pedale a jak włączysz dobrego sandała to gdzieś ta moc musi wypycić i z regułu kończy się to jakąś większą lub mniejsz awarią. Przy mocnym silniku naprawdę trza uważać i nie dac ponosić się , w tym roku zmieliłem 3 dyfry w gaźiku, przechodzę z 33" na 31" bo nie da się tym długo jeździć. Niestety w wyniku wyścigu zbrojeń trasy coraz trudniejsze. Suma sumarum dodstosowanie gazika będzie kosztować cię tyle co zakup patrola lub podobnego auta. Silnik mam 2 l z opla omegi śmiga cały zestaw bardzo ładnie tylko krótko. :cry:
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Post autor: Mikołaj » śr paź 22, 2003 7:04 am

BĄKU pisze: będzie kosztować cię tyle co zakup patrola lub podobnego auta.
W którego też musisz wsadzić trochę kasy, aby móc pycić :cry:
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » śr paź 22, 2003 7:39 am

BĄKU pisze:
Mag69 pisze:A to dlaczego ? czyżby ta MOC :o
No coś za coś , jeśli chcesz dobrze przypycić to potrzebny ci mocny silnik to i pewnie oponki większe to i pewnie więcej przejedzie a jak problem to po pedale a jak włączysz dobrego sandała to gdzieś ta moc musi wypycić i z regułu kończy się to jakąś większą lub mniejsz awarią. Przy mocnym silniku naprawdę trza uważać i nie dac ponosić się , w tym roku zmieliłem 3 dyfry w gaźiku, przechodzę z 33" na 31" bo nie da się tym długo jeździć. Niestety w wyniku wyścigu zbrojeń trasy coraz trudniejsze. Suma sumarum dodstosowanie gazika będzie kosztować cię tyle co zakup patrola lub podobnego auta. Silnik mam 2 l z opla omegi śmiga cały zestaw bardzo ładnie tylko krótko. :cry:
Etam niema złych mostów gazowych i uazowych tylko są żle poskładane

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr paź 22, 2003 8:41 am

No i git. Zobaczymy, moze uda mi się łyknąć taunusa z takim motorkiem, to pomyślę nad jaimś zajęciem na długie zimowe wieczory. :)21

Awatar użytkownika
Silvestr
Posty: 1835
Rejestracja: czw paź 10, 2002 2:21 pm
Lokalizacja: Widawa

Re: 2.0 V6

Post autor: Silvestr » śr paź 22, 2003 8:52 am

Student pisze:Jak w temacie- fordowskie, na gaźniku - zastanawiam się, czy wydoliło by do giezika?
Odbierz pocztę...
Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » śr paź 22, 2003 9:34 am

a ty Sylwek takiego czasami nie zakładasz do siebie? jak tam twoje gzy? robią się?

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Re: 2.0 V6

Post autor: Student » śr paź 22, 2003 10:25 am

Silvestr pisze:
Student pisze:Jak w temacie- fordowskie, na gaźniku - zastanawiam się, czy wydoliło by do giezika?
Odbierz pocztę...
Tą pocztę bedę mógł przeczytac dopiero wieczorem w pracy. Jak możesz to puść na studentgaz@interia.pl

Awatar użytkownika
Silvestr
Posty: 1835
Rejestracja: czw paź 10, 2002 2:21 pm
Lokalizacja: Widawa

Re: 2.0 V6

Post autor: Silvestr » śr paź 22, 2003 11:10 am

Student pisze:Tą pocztę bedę mógł przeczytac dopiero wieczorem w pracy. Jak możesz to puść na studentgaz@interia.pl
Trochę późno, ale wysłałem...
Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8

Awatar użytkownika
Silvestr
Posty: 1835
Rejestracja: czw paź 10, 2002 2:21 pm
Lokalizacja: Widawa

Post autor: Silvestr » śr paź 22, 2003 11:18 am

banan pisze:a ty Sylwek takiego czasami nie zakładasz do siebie? jak tam twoje gzy? robią się?
Na początku myślałem o V6 2.3 - wiem jak to chodzi bo mam to przy Granadzie, ale znieniłem zdanie. Wkładam to co mam - 2.0 w benzynie od Merca 115. Do Gieza powinno wystarczyć.
Czy Gaziki się robią? - Trochę wolno... :oops:
Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Post autor: Mikołaj » śr paź 22, 2003 11:43 am

Artur pisze: Etam niema złych mostów gazowych i uazowych tylko są żle poskładane
Masz rację, ale w oryginalnym gazie lub uazie. Jeżeli ktoś wkłada silnik dwukrotnie mocniejszy lub więcej, nawet najlepiej poskładane most zczezną...
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » śr paź 22, 2003 12:24 pm

Mikołaj pisze:
Artur pisze: Etam niema złych mostów gazowych i uazowych tylko są żle poskładane
Masz rację, ale w oryginalnym gazie lub uazie. Jeżeli ktoś wkłada silnik dwukrotnie mocniejszy lub więcej, nawet najlepiej poskładane most zczezną...
Tyle, że podzespoły liczone są na moment obrotowy a nie na moc, więc jak włożysz silnik o podobnej (niewiększej) pojemności i bez turbo to wszystko powinno chodzić. Jeśli tak nie jest to znak, że poprostu nie było sprawne (zajeżdżone lub właśnie źle poskładane).
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » śr paź 22, 2003 12:35 pm

Nie chcę nikogo urazić, ale jak tak czytam ciągle o tej mocy to nie mogę zrozumieć dlaczego wszystkie GAZy-UAZ-y nie jeżdżą na silnikach motocykli 750-1000cm3 o mocy 100-160 koni i wadze wraz ze skrzynią i chłodnicą wielokrotnie niższej od tych meli co mamy pod maskami. I są to prawdziwe koniki a nie ruskie. Do tego taki silnik możnaby śmiało zmieścić między fotelami żeby lepiej wyważyć autko.

Oczywiście przełożenie musiałoby być większe, ale to chyba nie problem?
Grzechu_z_UAZ

macieksza
Posty: 478
Rejestracja: czw maja 02, 2002 1:00 am

Post autor: macieksza » śr paź 22, 2003 12:59 pm

ino motocykl waży 100-120 kg :wink:

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » śr paź 22, 2003 1:15 pm

takie konstrukcje z silnikami motocyklowymi to już przerabiali w maluchach i tamto się sprawdzało. A w terenówce z obrotami ponad 10 tys. to nie bardzo byś pojeździł .
Gazy 69

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » śr paź 22, 2003 1:22 pm

Darek pisze:takie konstrukcje z silnikami motocyklowymi to już przerabiali w maluchach i tamto się sprawdzało. A w terenówce z obrotami ponad 10 tys. to nie bardzo byś pojeździł .
No własnie o to mi chodzi.

Chciałem "pismem obrazkowym" wyjaśnić tym którzy ciągle nie wierzą, że sama moc nic tu nie poradzi.
A co do obrotów to tak jak pisałem, można dać przekładnię pośrednią i je obniżyć, ale to i tak ciągle nic nie da - tak jak i ta moja gadka. I tak za chwile ktoś napisze, że 120 koni rozniesie skrzynię lub most gazika.
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » śr paź 22, 2003 1:25 pm

najczęściej to amok to wszystko roznosi :)21
Gazy 69

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr paź 22, 2003 2:16 pm

Święte słowa , jak się kto uprze to może nawet żukiem poukręcać wszystko co się da... :)21

Awatar użytkownika
---Ryba---
Posty: 749
Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
Kontaktowanie:

Post autor: ---Ryba--- » śr paź 22, 2003 8:32 pm

BĄKU pisze:
Mag69 pisze:A to dlaczego ? czyżby ta MOC :o
Silnik mam 2 l z opla omegi śmiga cały zestaw bardzo ładnie tylko krótko. :cry:
OOOOOOO. Dokładnie takiego samego chce włożyć, bo akurat takiego mam. Jakieś bliższe szczeguły. Na gaźniku czy na wtrysku? Jak tam wlazł? Jak chodzi itd. itp

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » czw paź 23, 2003 7:33 am

jak chodzi?
krótko :wink:
tylko Bąk ma tego 150PS podobno...

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » czw paź 23, 2003 7:52 am

Grzegorz G. pisze:Nie chcę nikogo urazić, ale jak tak czytam ciągle o tej mocy to nie mogę zrozumieć dlaczego wszystkie GAZy-UAZ-y nie jeżdżą na silnikach motocykli 750-1000cm3 o mocy 100-160 koni i wadze wraz ze skrzynią i chłodnicą wielokrotnie niższej od tych meli co mamy pod maskami. I są to prawdziwe koniki a nie ruskie. Do tego taki silnik możnaby śmiało zmieścić między fotelami żeby lepiej wyważyć autko.

Oczywiście przełożenie musiałoby być większe, ale to chyba nie problem?
Podejrzewam że nawet byś takim z miejsca nie ruszył bo by zdechł. 0ne kręcą ale na wysokich obrotach bo tylko tam jest moment obrotowy. A tu potrzeba momentu od zera czyli najlepiej V12 od mesia , albo w układzie gwiezdnym od Antonow -2 :wink:

Awatar użytkownika
pol
Posty: 491
Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wroclaw
Kontaktowanie:

Post autor: pol » czw paź 23, 2003 8:06 am

B¡KU pisze:Bez problema to ¶miga znam 2 przypadki takowych zmotek i fanie sobie pyc±, aczkolwiek zaczyna siê tu spirala ¶wiadczeñ socjalnych w postaci czêstszego serwisu krzy¿aków, wa³ów, przegubów, dyfrów reduktora itp. 8)
Niby tak, ale jak dopracujesz konstrukcje to raczej juz jezdzi.
Ja mam 150 koni, opony rolniki 34cale, 2 ruskie blokady.
Poloski i przeguby juz opanowalem.
Mialem w zeszlym roku problem z reduktorem, a konkretnie z lozyskami
te ktore maja wyjsca na walki padaly po kazdej imprezie. teraz wmontowalem wszedzie 2 bierzniowe w reduktorze i skrzyni na wejsciu
walka sprzeglowego, zobaczymy jak to wyjdzie.

pawel

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » czw paź 23, 2003 8:20 am

Artur pisze: Podejrzewam że nawet byś takim z miejsca nie ruszył bo by zdechł. 0ne kręcą ale na wysokich obrotach bo tylko tam jest moment obrotowy. A tu potrzeba momentu od zera czyli najlepiej V12 od mesia , albo w układzie gwiezdnym od Antonow -2 :wink:
Jednak wyraźnie niejasno się wysławiam i albo nikt rzeczywiście mnie nie zrozumiał, albo chcecie mnie dobić... :-?
Grzechu_z_UAZ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość