Cylinderki z smoregulatorem
Moderator: Student
Cylinderki z smoregulatorem
Ponieważ hamulce w moim gazie zaczynają troche niedomagać, zastnawiam sie nad wymiana cylinderków. Ktoś, kiedyś, gdzieś pisał że są cylinderki od wołgi które mają samoregulatory, i że te samoregulatory są w środku cyliderka i sie nie zapychają błotem i że ogóleni daje to rade.
Czy ktoś wie, jak to wygląda?? Gdzie da sie to kupić, i ile jest droższe od standartowych?? czy pasuje bez przeróbek czy trzeba coś rzeźbić??
A tak przy okazji może ktoś wie jaka może być przyczyna że szczęki w tylnych hamulcach mi sie nie cofają i przez to grzeją sie hamulce. Hamują dobrze, tyle że sie grzeją. Ograniczniki już sprawdzałem, więc wina musi być w hydraulice. cylinderki sie zatarły??
pozdrawiam
Czy ktoś wie, jak to wygląda?? Gdzie da sie to kupić, i ile jest droższe od standartowych?? czy pasuje bez przeróbek czy trzeba coś rzeźbić??
A tak przy okazji może ktoś wie jaka może być przyczyna że szczęki w tylnych hamulcach mi sie nie cofają i przez to grzeją sie hamulce. Hamują dobrze, tyle że sie grzeją. Ograniczniki już sprawdzałem, więc wina musi być w hydraulice. cylinderki sie zatarły??
pozdrawiam
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl
Cylinderek z samoregulatorem różni się tylko tym od zwykłego , że wewnątrz posiada pierścień segera do którego podczepiony jest tłoczek - seger wychodzi wraz z tłoczkiem ale nie wraca a zatem zawsze zachowany zostaje optymalny dystans pomiędzy szczęką a bębnem.
Cen na dziś nie znam , kiedyś owe ceny nie różniły się praktycznie wcale.
Być może masz zatarte cilinderki , zdemontujesz wszystko i się okaże co jest.
Aha - demontaż hamulców z samoregulującymi się cylinderkami do przyjemnych nie należy.
Cen na dziś nie znam , kiedyś owe ceny nie różniły się praktycznie wcale.
Być może masz zatarte cilinderki , zdemontujesz wszystko i się okaże co jest.
Aha - demontaż hamulców z samoregulującymi się cylinderkami do przyjemnych nie należy.
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl
www.szary-racing.pl
zapewne chciałeś powiedzieć - wazelinę techniczną.
wszelkie "smary" odpadają.
wszelkie "smary" odpadają.
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl
www.szary-racing.pl
wurtha znam i na bieżąco używam...który preparat masz na mysli?
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl
www.szary-racing.pl
Smar do cylinderków hamulcowych A0893 980. Po szczególy odsyłam do katalogu na www : http://www.wurth.pl/katalog/modules/base/pk.phpszary pisze:wurtha znam i na bieżąco używam...który preparat masz na mysli?
wystarczy wpisać numer bez A0 i spacji czyli 893980.
- terenowiec69
-
- Posty: 197
- Rejestracja: wt sie 02, 2005 9:51 pm
- Lokalizacja: Chełm woj. lubelskie
cylinderki z Wołgi to dobry patent
Po założeniu nowych przez prawie 3 lata były bezawaryjne (tylko taplanie w błocie). Przy kupowaniu trzeba sprawdzić czy na tłoczkach są o-ringi czy zwykłe gumki. Tylko te z o-ringami warto kupić
Przy montowaniu absolutnie nie wystarczy płyn(chyba, że się nigdy z asfaltu nie zjedzie). Trzeba bezwzględnie nasmarować gładź cylinderka dla zabezpieczenia przed korozją. Ja stosuję smar grafitowy(nie uszkadza gumy i uszczelnia. Sprawdza się to bardzo dobrze


Przy montowaniu absolutnie nie wystarczy płyn(chyba, że się nigdy z asfaltu nie zjedzie). Trzeba bezwzględnie nasmarować gładź cylinderka dla zabezpieczenia przed korozją. Ja stosuję smar grafitowy(nie uszkadza gumy i uszczelnia. Sprawdza się to bardzo dobrze

Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
terenowiec69 pisze:Wszystkie "cuda" typu smary to lipa,rozbierasz cylinderek wycierasz gazetą ,smarujesz delikatnie hydrolem i ma być.Jak jest nowy to nie powinno byc problemu.Będzie chodzić.
do gazety można dodać duży młotek, przecinak, flexa, spawarkę elektryczną i jest pełny zestaw remontowy do samochodu.
Ja pozostanę przy swoim a "wybór należy do Ciebie"

Ostatnio zmieniony wt paź 30, 2007 10:53 am przez Rafał D, łącznie zmieniany 1 raz.
Z tą gumą to byłbym ostrożny. Smary grafitowe których charakterystyki czytałem były na bazie mineralnej a to chyba wymaga gumy olejoodpornej. Dodatkowo smar do cylinderków nie może rozpuszczać się w płynie ham. a smar grafitowy to głównie jest odporny na wodę.Piter69A pisze:Ja stosuję smar grafitowy(nie uszkadza gumy i uszczelnia. Sprawdza się to bardzo dobrze
Ale oczywiści każdy stosuje w co wierzy i niech tak pozostanie

Ostatnio zmieniony wt paź 30, 2007 10:50 am przez Rafał D, łącznie zmieniany 1 raz.
dokładnie tak
żadnych smarów -tylko bezkwasowa wazelina techniczna
żadnych smarów -tylko bezkwasowa wazelina techniczna
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl
www.szary-racing.pl
No dobra a gdzie coś takiego da sie zanabyć i czy bez rozbierania da się odróżnić od zwykłych??
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl
I co nikt nic nie wie na ich temat?
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl
- terenowiec69
-
- Posty: 197
- Rejestracja: wt sie 02, 2005 9:51 pm
- Lokalizacja: Chełm woj. lubelskie
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
czy ktoś był by tak miły, i pofatytgował sie do garażu i zmierzył jaką długość ma przewód hamulcowy łączący w przednim moście dolny cylinderek z górym?
Z góry dziękuje
Z góry dziękuje
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość