Strona 1 z 1
Modernizowanie Gaz-a 69
: wt lut 24, 2004 4:46 pm
autor: Altegradius
Witajcie.
Kupiłem gaza w fatalnym stanie, mam rowniez skrzynie i mosty od patrola, jeszcze mi tylko silnika 2.8 td brakuje...
Jakbyscie mogli polecic mi strony z ewentualnymi opisami takich przeróbek... od umieszczenia chlodnic na pace do .... heh cokolwiek.

byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam
: wt lut 24, 2004 6:16 pm
autor: CLIMBER
tu na stronie masz opis jak wsadzic mosty z patrola i amorki
: wt lut 24, 2004 7:07 pm
autor: Student
Silnik z patrola ciężki - chermol mi odradził - obsrają się reory i całość nie wytrzyma... Rama z przodu jest dość delikatna i podatna na skrzywianie... wiem bo sam pogiąłem przy spektakularnym małyszowym locie

: wt lut 24, 2004 8:03 pm
autor: marcin-gaz
Taki motorek to nie za ciężki do Gza

5

5

5
Mosty oki ale silniczek to jakis mniejszy może

Re: Modernizowanie Gaz-a 69
: śr lut 25, 2004 2:41 am
autor: SebastianS
Altegradius pisze:Witajcie.
Kupiłem gaza w fatalnym stanie, mam rowniez skrzynie i mosty od patrola, jeszcze mi tylko silnika 2.8 td brakuje...
Jakbyscie mogli polecic mi strony z ewentualnymi opisami takich przeróbek... od umieszczenia chlodnic na pace do .... heh cokolwiek.

byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam
Ja bym zaczął od wymiany ramy - np na uazowską... Albo od podstaw bym zrobił nową...
A co do silnika - ja wychodze z założenia, że nie ma za mocnej jednostki. Za cięzka - owszem - może być, dlatego jestem zwolennikiem aluminiowych motorów, chętnie widlastych, chętnie bardzo mocnych... i lekkich przy tym.
Jak chcesz kontynuować temat bardziej szczegółowo - wal śmiało.
: śr lut 25, 2004 11:45 am
autor: Altegradius
2.8 to moze i piorko nie jest to wiem...
pod maska to sie juz wiecej nic nie zmiesci

ale rama wytrzyma-to pewne... -jest juz mooocno przerobiona...
co do resorów to : cala zawiecha bedzie inna.
troszke mnie roboty czeka, ale mam nadzieje, ze na wakacje wyskoczy maszynka juz..
: śr lut 25, 2004 3:00 pm
autor: Darek
na maja zrób to na zlot do widawy przyjedziesz

: śr lut 25, 2004 8:33 pm
autor: SebastianS
Altegradius pisze:2.8 to moze i piorko nie jest to wiem...
pod maska to sie juz wiecej nic nie zmiesci

5

5

5
Małej wiary jesteś... Zabudować Ci tam V8?
: śr lut 25, 2004 8:43 pm
autor: Drako
uwaga uwaga zaraz sie zacznie o warszawie v12

: śr lut 25, 2004 9:41 pm
autor: SebastianS
Drako pisze:uwaga uwaga zaraz sie zacznie o warszawie v12

Synku, jeszcze będziesz prosił, żeby Cię przewieźć...

: czw lut 26, 2004 8:55 am
autor: Grzegorz G.
Cadillac (nie jestem pewien czy to się tak pisze) teraz fajny silnik zrobił: V16, 13500cm3, 1000KM. Taki to chyba nawet MOCy by wystarczył.

: czw lut 26, 2004 9:11 am
autor: GAZFAN
wiem gdzie w wawie jest Defender110 z V8 od hummera i to chyba w dieslu:)) wypiard mily:)
cadilac
: czw lut 26, 2004 9:19 am
autor: bilans
Grzegorz G. pisze:Cadillac (nie jestem pewien czy to się tak pisze) teraz fajny silnik zrobił: V16, 13500cm3, 1000KM. Taki to chyba nawet MOCy by wystarczył.

to był cadilac siksten silnik w układzie V 16 ! szesnaście garów !
: czw lut 26, 2004 9:41 am
autor: czesław&jarząbek
GAZFAN pisze:wiem gdzie w wawie jest Defender110 z V8 od hummera i to chyba w dieslu:)) wypiard mily:)
noo...a na przelot warszawa zakopane zere 15 litrów oleju silnikowego

: czw lut 26, 2004 9:59 am
autor: GAZFAN
czesław&jarząbek pisze:GAZFAN pisze:wiem gdzie w wawie jest Defender110 z V8 od hummera i to chyba w dieslu:)) wypiard mily:)
noo...a na przelot warszawa zakopane zere 15 litrów oleju silnikowego

15 tylko....? a ja gupi 40litory baniak chcialem taszczyc. Dzieki Cześ

: czw lut 26, 2004 10:01 am
autor: GAZFAN
a tak w ogole jak zroboiny:) wyprawowka jak sie patrzy. klatka, bagaznik dachowy, hydraulik (wszystko robione w angli) bardzo ladny.. i na sprzedaz

: czw lut 26, 2004 10:03 am
autor: czesław&jarząbek
noo wiesz...ja mam dane z przed dwóch lat, także sobie tą 40 wez
