nie pali

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

nie pali

Post autor: konrad1983nr1 » pt lis 27, 2009 11:33 am

Witam
pisze tutaj bo mam silnik S-21 i myśle ze użytkownicy GAZów beda wiecej wiedzieli. Otóż problem jest taki ze nie chce mi zapalać jak jest ciepły, akumulator juz pada chyba, ładowanie sprawdziłem w granicach 13.4-13.8 V, prądu nie mam jak sprawdzić, regulator napięcia orginalny UAZowy, na pasku mam alternator . Podejrzewam ze to akumulator bo z korby nawet zapala, kręcić kreci, iskre jakaś tam daje, a z rozrusznika cięzko zapala.
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: nie pali

Post autor: Misiek Cypr » pt lis 27, 2009 11:56 am

Moze byc akumulator, ale tez moze byc rozrusznik klekajacy, lub gdzies na kablach slabe przejscie, szczegolnie masowych.

Sprawdz przewody masowe
Zasilanie rozrusznika
Jak nie znajdziesz pozycz baterie z plaskacza czy innego syfa i sie zorientujesz, czy sprawa po stronie elektryki, czy tez samego rozrusznika.
Slabo kreci, czy nie zzaebia lub sie blokuje?
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Re: nie pali

Post autor: konrad1983nr1 » pt lis 27, 2009 12:48 pm

krecic kreci dobrze, długo krece i nie odpala, z korby dopiero pociagnie, pare razy na rozruszniku wyjezdazłem z różnych opresji, ale to w wakcje. teraz może z metr by pojechał, wczoraj rano podjechałem innym autem i z kabli próbowałem bo juz wogole nie krecił i z korby nie chciał, z rozrusznika nie odpalił, dopiero po kilku minutach z korby.
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

Awatar użytkownika
wojtii
Posty: 324
Rejestracja: wt gru 23, 2008 10:08 pm
Lokalizacja: wrocław-wiocha:}

Re: nie pali

Post autor: wojtii » pt lis 27, 2009 1:25 pm

w moim S-21 była to cewka WN, na pych palił na 2 metrach , ale od aku ni cholery :)11

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Re: nie pali

Post autor: konrad1983nr1 » pt lis 27, 2009 3:46 pm

cewka nowa, podepna stara i zobacze czy wogole pojdzie, różnicy w podpięciu chyba nie ma?? :oops: odnosnie zamiany kabelka zasilajacego z prawej na lewą strone
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Re: nie pali

Post autor: konrad1983nr1 » sob lis 28, 2009 1:52 pm

wymieniłem cewke i działa jak narazie, nowa cewka fabrtyczna- ostatnie egzemplarze ponoć, 80zł, ta wczesniej rzemiosło za 46zł była, w sumie łącząc fakty to od czasu wymiany coś było ni etak. Dzieki
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Re: nie pali

Post autor: konrad1983nr1 » sob kwie 10, 2010 4:49 pm

no i znowu cewka, od kupna ostatniej pół roku, mam pecha czy z instalacją coś może być nie tak?? przez te pół roku nawet 1000 km nie zrobiłem i padła :)11 może lepiej zainstalować orginalną uazową cewke??
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

Awatar użytkownika
Dziku2
Posty: 342
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:32 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: nie pali

Post autor: Dziku2 » sob kwie 10, 2010 10:30 pm

a sprawdź instalację, czy cewka nie dostaje napięcia nawet po wyłączeniu zapłonu. Być może to powoduje szybki zgon Twoich cewek...

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Re: nie pali

Post autor: konrad1983nr1 » sob kwie 10, 2010 10:42 pm

sprawdź instalację, czy cewka nie dostaje napięcia nawet po wyłączeniu zapłonu. Być może to powoduje szybki zgon Twoich cewek...


no zgoda ale jak syf stoi to hebel wyłączam, na zime nawet akumulatora nie było :)15
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

Cwibak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: ndz sty 02, 2011 11:52 pm

Re: nie pali

Post autor: Cwibak » pn sty 03, 2011 12:10 am

Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem Gazika z 1969r w Krakowie.
Mam silnik S21, zagazowany.
Byłem już tutaj na forum pod nickiem Siberia dawno temu.

Zima dała trochę mojemu staruszkowi w kość,
nie pali, rozrusznik się kręci - ale zacina.
Akumulator nowy, dzień wcześniej jeździł, zrobił dzielnie 30km i nic mu się nie działo.

Co się mogło zepsuć?
Dziękuje za pomoc.

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Re: nie pali

Post autor: konrad1983nr1 » pn sty 03, 2011 11:50 am

sprawdź czy jest iskra i czy paliwo podaje
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

Awatar użytkownika
JA'JACEK
 
 
Posty: 2876
Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Mazury

Re: nie pali

Post autor: JA'JACEK » sob sty 08, 2011 12:31 am

Cwibak pisze:nie pali, rozrusznik się kręci - ale zacina.
Co to znaczy "zacina" ? Kręci nie równo, zatrzymuje się rozrusznik lub bendiks,..?
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość