nie pali
Moderator: Student
- konrad1983nr1
- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
- Kontaktowanie:
nie pali
Witam
pisze tutaj bo mam silnik S-21 i myśle ze użytkownicy GAZów beda wiecej wiedzieli. Otóż problem jest taki ze nie chce mi zapalać jak jest ciepły, akumulator juz pada chyba, ładowanie sprawdziłem w granicach 13.4-13.8 V, prądu nie mam jak sprawdzić, regulator napięcia orginalny UAZowy, na pasku mam alternator . Podejrzewam ze to akumulator bo z korby nawet zapala, kręcić kreci, iskre jakaś tam daje, a z rozrusznika cięzko zapala.
pisze tutaj bo mam silnik S-21 i myśle ze użytkownicy GAZów beda wiecej wiedzieli. Otóż problem jest taki ze nie chce mi zapalać jak jest ciepły, akumulator juz pada chyba, ładowanie sprawdziłem w granicach 13.4-13.8 V, prądu nie mam jak sprawdzić, regulator napięcia orginalny UAZowy, na pasku mam alternator . Podejrzewam ze to akumulator bo z korby nawet zapala, kręcić kreci, iskre jakaś tam daje, a z rozrusznika cięzko zapala.
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: nie pali
Moze byc akumulator, ale tez moze byc rozrusznik klekajacy, lub gdzies na kablach slabe przejscie, szczegolnie masowych.
Sprawdz przewody masowe
Zasilanie rozrusznika
Jak nie znajdziesz pozycz baterie z plaskacza czy innego syfa i sie zorientujesz, czy sprawa po stronie elektryki, czy tez samego rozrusznika.
Slabo kreci, czy nie zzaebia lub sie blokuje?
Sprawdz przewody masowe
Zasilanie rozrusznika
Jak nie znajdziesz pozycz baterie z plaskacza czy innego syfa i sie zorientujesz, czy sprawa po stronie elektryki, czy tez samego rozrusznika.
Slabo kreci, czy nie zzaebia lub sie blokuje?
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
- konrad1983nr1
- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
- Kontaktowanie:
Re: nie pali
krecic kreci dobrze, długo krece i nie odpala, z korby dopiero pociagnie, pare razy na rozruszniku wyjezdazłem z różnych opresji, ale to w wakcje. teraz może z metr by pojechał, wczoraj rano podjechałem innym autem i z kabli próbowałem bo juz wogole nie krecił i z korby nie chciał, z rozrusznika nie odpalił, dopiero po kilku minutach z korby.
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
Re: nie pali
w moim S-21 była to cewka WN, na pych palił na 2 metrach , ale od aku ni cholery 

- konrad1983nr1
- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
- Kontaktowanie:
Re: nie pali
cewka nowa, podepna stara i zobacze czy wogole pojdzie, różnicy w podpięciu chyba nie ma??
odnosnie zamiany kabelka zasilajacego z prawej na lewą strone

UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
- konrad1983nr1
- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
- Kontaktowanie:
Re: nie pali
wymieniłem cewke i działa jak narazie, nowa cewka fabrtyczna- ostatnie egzemplarze ponoć, 80zł, ta wczesniej rzemiosło za 46zł była, w sumie łącząc fakty to od czasu wymiany coś było ni etak. Dzieki
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
- konrad1983nr1
- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
- Kontaktowanie:
Re: nie pali
no i znowu cewka, od kupna ostatniej pół roku, mam pecha czy z instalacją coś może być nie tak?? przez te pół roku nawet 1000 km nie zrobiłem i padła
może lepiej zainstalować orginalną uazową cewke??

UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
Re: nie pali
a sprawdź instalację, czy cewka nie dostaje napięcia nawet po wyłączeniu zapłonu. Być może to powoduje szybki zgon Twoich cewek...
- konrad1983nr1
- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
- Kontaktowanie:
Re: nie pali
sprawdź instalację, czy cewka nie dostaje napięcia nawet po wyłączeniu zapłonu. Być może to powoduje szybki zgon Twoich cewek...
no zgoda ale jak syf stoi to hebel wyłączam, na zime nawet akumulatora nie było

UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
Re: nie pali
Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem Gazika z 1969r w Krakowie.
Mam silnik S21, zagazowany.
Byłem już tutaj na forum pod nickiem Siberia dawno temu.
Zima dała trochę mojemu staruszkowi w kość,
nie pali, rozrusznik się kręci - ale zacina.
Akumulator nowy, dzień wcześniej jeździł, zrobił dzielnie 30km i nic mu się nie działo.
Co się mogło zepsuć?
Dziękuje za pomoc.
Mam silnik S21, zagazowany.
Byłem już tutaj na forum pod nickiem Siberia dawno temu.
Zima dała trochę mojemu staruszkowi w kość,
nie pali, rozrusznik się kręci - ale zacina.
Akumulator nowy, dzień wcześniej jeździł, zrobił dzielnie 30km i nic mu się nie działo.
Co się mogło zepsuć?
Dziękuje za pomoc.
- konrad1983nr1
- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
- Kontaktowanie:
Re: nie pali
sprawdź czy jest iskra i czy paliwo podaje
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
Re: nie pali
Co to znaczy "zacina" ? Kręci nie równo, zatrzymuje się rozrusznik lub bendiks,..?Cwibak pisze:nie pali, rozrusznik się kręci - ale zacina.
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.
GAZ 69M 1967r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość