komandorka i silnik V6

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Piachu469PP
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 40
Rejestracja: pn maja 18, 2009 10:12 am

komandorka i silnik V6

Post autor: Piachu469PP » sob sty 30, 2010 9:30 pm

Witam. Robię moją komandorkę wybór silnika padł na ford 2.0 V6 z oryginalną skrzynią. Jak to pasować ? i jak to pracuje z reduktorem gaza ? Dziękuje za każdą radę . Na dzień dzisiejszy patrzę na tą długą skrzynię forda i myślę jak to wszystko mądrze to zapakować ...

Awatar użytkownika
Thomson
 
 
Posty: 280
Rejestracja: pt gru 02, 2005 11:07 am
Lokalizacja: Wronki
Kontaktowanie:

Re: komandorka i silnik V6

Post autor: Thomson » sob sty 30, 2010 9:57 pm

JA'JACEK - spokojnie... :)21
Gaz 69 A, 69 M, 67b, jeep wyllis MB 42r
gg. 7185505

Awatar użytkownika
rafał29
 
 
Posty: 4844
Rejestracja: śr cze 30, 2004 11:33 am
Lokalizacja: beskidy

Re: komandorka i silnik V6

Post autor: rafał29 » sob sty 30, 2010 10:18 pm

to jest grubymi nicmi szyta prowokacja :)9

Piachu469PP
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 40
Rejestracja: pn maja 18, 2009 10:12 am

Re: komandorka i silnik V6

Post autor: Piachu469PP » sob sty 30, 2010 10:26 pm

jak na razie same nowiny Panowie piszecie

Awatar użytkownika
rafał29
 
 
Posty: 4844
Rejestracja: śr cze 30, 2004 11:33 am
Lokalizacja: beskidy

Re: komandorka i silnik V6

Post autor: rafał29 » sob sty 30, 2010 10:51 pm

Piachu469PP pisze: i myślę jak to wszystko mądrze to zapakować ...
no a czego oczekujesz - ja mysle zebys to mądrze zapakowal ale osobno, komandorka - rarytas a ty to chesz ciąć, ani to jechac nie bedzie ani ładne. Dla mnie to hu....nia :)11

Piachu469PP
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 40
Rejestracja: pn maja 18, 2009 10:12 am

Re: komandorka i silnik V6

Post autor: Piachu469PP » sob sty 30, 2010 11:11 pm

auto jest oryginał i takie ma być więc żadne wycinki nie wchodzą w grę i pewnie za parę lat dostanie taki silnik oryginał. ale na dzień dzisiejszy nie mam ochoty na tą oryginalną babkę.

Awatar użytkownika
alien256
 
 
Posty: 297
Rejestracja: czw lut 07, 2008 11:15 pm
Lokalizacja: Zbąszyń/Poznań/Suchy Las
Kontaktowanie:

Re: komandorka i silnik V6

Post autor: alien256 » sob sty 30, 2010 11:46 pm

jeżeli masz tą żeliwną, długą skrzynie n9 z forda to przy motaniu redu będzie musiało być mocno z tyłu, a przedni wał bardzo długi.

moja rada daj sobie spokój z n9 i szukaj mt75(ale tylko od v6, rzędówki mają mniejszy dzwon), jest krótsza i aluminiowa.
N4x4D

Awatar użytkownika
JA'JACEK
 
 
Posty: 2876
Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Mazury

Re: komandorka i silnik V6

Post autor: JA'JACEK » ndz sty 31, 2010 12:39 am

Thomson pisze:JA'JACEK - spokojnie... :)21
:)21
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.

Awatar użytkownika
JA'JACEK
 
 
Posty: 2876
Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Mazury

Re: komandorka i silnik V6

Post autor: JA'JACEK » ndz sty 31, 2010 12:41 am

Piachu469PP pisze:(...) Na dzień dzisiejszy patrzę na tą długą skrzynię forda i myślę jak to wszystko mądrze to zapakować ...
Najlepiej w skrzynie i na strych....
:)21
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.

Awatar użytkownika
JA'JACEK
 
 
Posty: 2876
Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Mazury

Re: komandorka i silnik V6

Post autor: JA'JACEK » ndz sty 31, 2010 12:42 am

Piachu469PP pisze:(...)Dziękuje za każdą radę .(...)
Proszszszę..... :)21
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.

Piachu469PP
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 40
Rejestracja: pn maja 18, 2009 10:12 am

Re: komandorka i silnik V6

Post autor: Piachu469PP » ndz sty 31, 2010 9:14 pm

alien256 pisze:jeżeli masz tą żeliwną, długą skrzynie n9 z forda to przy motaniu redu będzie musiało być mocno z tyłu, a przedni wał bardzo długi.

moja rada daj sobie spokój z n9 i szukaj mt75(ale tylko od v6, rzędówki mają mniejszy dzwon), jest krótsza i aluminiowa.
A witam kolegę Lubsko pozdrawia . W końcu widzę fachowca . Pamiętam waszego muscela :D .

Piachu469PP
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 40
Rejestracja: pn maja 18, 2009 10:12 am

Re: komandorka i silnik V6

Post autor: Piachu469PP » ndz sty 31, 2010 9:18 pm

JA'JACEK pisze:
Piachu469PP pisze:(...)Dziękuje za każdą radę .(...)
Proszszszę..... :)21
A u was to wszyscy tacy mądrzy. Jak nie masz nic do powiedzenia to nie zawracaj mi ...............................

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: komandorka i silnik V6

Post autor: klucz13 » ndz sty 31, 2010 9:20 pm

Piachu469PP pisze:to nie zawracaj mi ...............................
Czaego ma ci nie zawracać ??
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: komandorka i silnik V6

Post autor: Mroczny » ndz sty 31, 2010 9:44 pm

a nie lepiej sprzedac to auto komuś co nie popsuje?
kup sobie kolego parcha k160 i nic nie będziesz musiał rzeźbić ze starych i szmelcowatych gratów

Awatar użytkownika
alien256
 
 
Posty: 297
Rejestracja: czw lut 07, 2008 11:15 pm
Lokalizacja: Zbąszyń/Poznań/Suchy Las
Kontaktowanie:

Re: komandorka i silnik V6

Post autor: alien256 » ndz sty 31, 2010 10:39 pm

Piachu469PP pisze:
alien256 pisze:jeżeli masz tą żeliwną, długą skrzynie n9 z forda to przy motaniu redu będzie musiało być mocno z tyłu, a przedni wał bardzo długi.

moja rada daj sobie spokój z n9 i szukaj mt75(ale tylko od v6, rzędówki mają mniejszy dzwon), jest krótsza i aluminiowa.
A witam kolegę Lubsko pozdrawia . W końcu widzę fachowca . Pamiętam waszego muscela :D .
A dziękuje :)21
Nowy Dwór również pozdrawia
N4x4D

IKAR
 
 
Posty: 145
Rejestracja: sob lis 13, 2004 8:15 pm
Lokalizacja: Toruń

Re: komandorka i silnik V6

Post autor: IKAR » wt lut 02, 2010 9:47 pm

Kolego, jeśli chcesz wsadzić jakiś silnik do Gazika inny niż niż Gazikowy, Żukowy, Uaz, Wołga czy ewentualnie Mesio, to będziesz musiał coś ciąć w Gaziku. A to dla Gazika, który jak piszesz jest w orginale, jest delikatnie ujmując - nieporozumieniem. Lepiej go sprzedaj. A najlepiej mnie :D

Pozdrawiam :)2
Gaz 69 AM, Gaz 704, MW-750

Awatar użytkownika
rafał29
 
 
Posty: 4844
Rejestracja: śr cze 30, 2004 11:33 am
Lokalizacja: beskidy

Re: komandorka i silnik V6

Post autor: rafał29 » wt lut 02, 2010 9:52 pm

jasne - ty tez go zepsujesz :wink:

IKAR
 
 
Posty: 145
Rejestracja: sob lis 13, 2004 8:15 pm
Lokalizacja: Toruń

Re: komandorka i silnik V6

Post autor: IKAR » wt lut 02, 2010 9:55 pm

rafał29 pisze:jasne - ty tez go zepsujesz :wink:
Gaz w orginale - rzecz święta :) (nawet bez silnika)
Gaz 69 AM, Gaz 704, MW-750

Awatar użytkownika
mayer2
Posty: 399
Rejestracja: śr mar 11, 2009 1:23 pm
Lokalizacja: przemysl

Re: komandorka i silnik V6

Post autor: mayer2 » śr lut 03, 2010 10:58 am

fajnie sie rozkreca temat.zaraz piachu sie wturwi i przejdzie do dzialu forda-jak obkleic komandorka silnik fordoski

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Re: komandorka i silnik V6

Post autor: Darek » śr lut 03, 2010 8:55 pm

IKAR pisze:Lepiej go sprzedaj. A najlepiej mnie :D Pozdrawiam :)2
Tomek, a co masz zamiar posiadać więcej komandorek ??
Gazy 69

IKAR
 
 
Posty: 145
Rejestracja: sob lis 13, 2004 8:15 pm
Lokalizacja: Toruń

Re: komandorka i silnik V6

Post autor: IKAR » czw lut 04, 2010 9:13 am

Darek pisze:
IKAR pisze:Lepiej go sprzedaj. A najlepiej mnie :D Pozdrawiam :)2
Tomek, a co masz zamiar posiadać więcej komandorek ??
Zagadka :
Co jest lepsze i piękniejsze od Komandorki ?

Odpowiedź :
DWIE KOMANDORKI ! :)21

(Straszna i nie uleczalna choroba - apetyt rośnie w miarę jedzenia)
Gaz 69 AM, Gaz 704, MW-750

Awatar użytkownika
radek4x4
Posty: 422
Rejestracja: śr cze 18, 2008 10:32 pm
Lokalizacja: Szczecinek

Re: komandorka i silnik V6

Post autor: radek4x4 » czw lut 04, 2010 9:14 pm

Wklej tam silnik z Uaza-nie wiele przeróbek, tani, moc zadowalająca i przynajmniej będzie jeździł, ja w Gazie miałem silnik 2,5 d z transita lecz później wróciłem do ruskiej jednostki z Uaza-najrozsądniejsze rozwiązanie. Nie przerabiasz mocowań reduktora, 3 biegowa oryginalna skrzynka z silnikiem Uaza przyjemnie wyrabia, lepiej niż 4 biegowa w Uazie i masz jedynkę i wsteczny w jednej linii :)21
Aro 243 3.2 D

Awatar użytkownika
marmoo
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: śr cze 28, 2006 2:54 pm
Lokalizacja: Podlasie

Re: komandorka i silnik V6

Post autor: marmoo » pt lut 05, 2010 10:25 am

primo 2.0v6 nie jedzie, a pali....

secundo n9 jest dłuższe od mt75 raptem z 5 cm...
Ford- Family of fine cars.
2x V8 2xV6
Expedition, Explorer, Bronco II, F150

Awatar użytkownika
alien256
 
 
Posty: 297
Rejestracja: czw lut 07, 2008 11:15 pm
Lokalizacja: Zbąszyń/Poznań/Suchy Las
Kontaktowanie:

Re: komandorka i silnik V6

Post autor: alien256 » ndz lut 07, 2010 12:16 am

Obrazek

gała biegowa ma 5cm :)21
N4x4D

Piachu469PP
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 40
Rejestracja: pn maja 18, 2009 10:12 am

Re: komandorka i silnik V6

Post autor: Piachu469PP » wt lut 23, 2010 4:19 pm

Tak więc panowie skrzynia dobrana. A co do waszych silników które to padały odpowiedź jedna. Ruski silnik to materiał na niego chyba z nosa jest wydłubany, mam dość ich remontowania gdzie wszystko trzeba dorabiać. Gaz będzie pełen oryginał na zewnątrz a pod maską ford. A jak mnie najdzie ochota to wstawię tam dolniaka i będę nim pierdział 70 km/h. Pozdrawiam wszystkich. Pozdrowienia dla znawców tematu z Nowego Dworu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości