Strona 1 z 2
komandorka i silnik V6
: sob sty 30, 2010 9:30 pm
autor: Piachu469PP
Witam. Robię moją komandorkę wybór silnika padł na ford 2.0 V6 z oryginalną skrzynią. Jak to pasować ? i jak to pracuje z reduktorem gaza ? Dziękuje za każdą radę . Na dzień dzisiejszy patrzę na tą długą skrzynię forda i myślę jak to wszystko mądrze to zapakować ...
Re: komandorka i silnik V6
: sob sty 30, 2010 9:57 pm
autor: Thomson
JA'JACEK - spokojnie...

Re: komandorka i silnik V6
: sob sty 30, 2010 10:18 pm
autor: rafał29
to jest grubymi nicmi szyta prowokacja

Re: komandorka i silnik V6
: sob sty 30, 2010 10:26 pm
autor: Piachu469PP
jak na razie same nowiny Panowie piszecie
Re: komandorka i silnik V6
: sob sty 30, 2010 10:51 pm
autor: rafał29
Piachu469PP pisze: i myślę jak to wszystko mądrze to zapakować ...
no a czego oczekujesz - ja mysle zebys to mądrze zapakowal ale osobno, komandorka - rarytas a ty to chesz ciąć, ani to jechac nie bedzie ani ładne. Dla mnie to hu....nia

Re: komandorka i silnik V6
: sob sty 30, 2010 11:11 pm
autor: Piachu469PP
auto jest oryginał i takie ma być więc żadne wycinki nie wchodzą w grę i pewnie za parę lat dostanie taki silnik oryginał. ale na dzień dzisiejszy nie mam ochoty na tą oryginalną babkę.
Re: komandorka i silnik V6
: sob sty 30, 2010 11:46 pm
autor: alien256
jeżeli masz tą żeliwną, długą skrzynie n9 z forda to przy motaniu redu będzie musiało być mocno z tyłu, a przedni wał bardzo długi.
moja rada daj sobie spokój z n9 i szukaj mt75(ale tylko od v6, rzędówki mają mniejszy dzwon), jest krótsza i aluminiowa.
Re: komandorka i silnik V6
: ndz sty 31, 2010 12:39 am
autor: JA'JACEK
Thomson pisze:JA'JACEK - spokojnie...


Re: komandorka i silnik V6
: ndz sty 31, 2010 12:41 am
autor: JA'JACEK
Piachu469PP pisze:(...) Na dzień dzisiejszy patrzę na tą długą skrzynię forda i myślę jak to wszystko mądrze to zapakować ...
Najlepiej w skrzynie i na strych....

Re: komandorka i silnik V6
: ndz sty 31, 2010 12:42 am
autor: JA'JACEK
Piachu469PP pisze:(...)Dziękuje za każdą radę .(...)
Proszszszę.....

Re: komandorka i silnik V6
: ndz sty 31, 2010 9:14 pm
autor: Piachu469PP
alien256 pisze:jeżeli masz tą żeliwną, długą skrzynie n9 z forda to przy motaniu redu będzie musiało być mocno z tyłu, a przedni wał bardzo długi.
moja rada daj sobie spokój z n9 i szukaj mt75(ale tylko od v6, rzędówki mają mniejszy dzwon), jest krótsza i aluminiowa.
A witam kolegę Lubsko pozdrawia . W końcu widzę fachowca . Pamiętam waszego muscela

.
Re: komandorka i silnik V6
: ndz sty 31, 2010 9:18 pm
autor: Piachu469PP
JA'JACEK pisze:Piachu469PP pisze:(...)Dziękuje za każdą radę .(...)
Proszszszę.....

A u was to wszyscy tacy mądrzy. Jak nie masz nic do powiedzenia to nie zawracaj mi ...............................
Re: komandorka i silnik V6
: ndz sty 31, 2010 9:20 pm
autor: klucz13
Piachu469PP pisze:to nie zawracaj mi ...............................
Czaego ma ci nie zawracać

Re: komandorka i silnik V6
: ndz sty 31, 2010 9:44 pm
autor: Mroczny
a nie lepiej sprzedac to auto komuś co nie popsuje?
kup sobie kolego parcha k160 i nic nie będziesz musiał rzeźbić ze starych i szmelcowatych gratów
Re: komandorka i silnik V6
: ndz sty 31, 2010 10:39 pm
autor: alien256
Piachu469PP pisze:alien256 pisze:jeżeli masz tą żeliwną, długą skrzynie n9 z forda to przy motaniu redu będzie musiało być mocno z tyłu, a przedni wał bardzo długi.
moja rada daj sobie spokój z n9 i szukaj mt75(ale tylko od v6, rzędówki mają mniejszy dzwon), jest krótsza i aluminiowa.
A witam kolegę Lubsko pozdrawia . W końcu widzę fachowca . Pamiętam waszego muscela

.
A dziękuje
Nowy Dwór również pozdrawia
Re: komandorka i silnik V6
: wt lut 02, 2010 9:47 pm
autor: IKAR
Kolego, jeśli chcesz wsadzić jakiś silnik do Gazika inny niż niż Gazikowy, Żukowy, Uaz, Wołga czy ewentualnie Mesio, to będziesz musiał coś ciąć w Gaziku. A to dla Gazika, który jak piszesz jest w orginale, jest delikatnie ujmując - nieporozumieniem. Lepiej go sprzedaj. A najlepiej mnie
Pozdrawiam

Re: komandorka i silnik V6
: wt lut 02, 2010 9:52 pm
autor: rafał29
jasne - ty tez go zepsujesz

Re: komandorka i silnik V6
: wt lut 02, 2010 9:55 pm
autor: IKAR
rafał29 pisze:jasne - ty tez go zepsujesz

Gaz w orginale - rzecz święta

(nawet bez silnika)
Re: komandorka i silnik V6
: śr lut 03, 2010 10:58 am
autor: mayer2
fajnie sie rozkreca temat.zaraz piachu sie wturwi i przejdzie do dzialu forda-jak obkleic komandorka silnik fordoski
Re: komandorka i silnik V6
: śr lut 03, 2010 8:55 pm
autor: Darek
IKAR pisze:Lepiej go sprzedaj. A najlepiej mnie

Pozdrawiam

Tomek, a co masz zamiar posiadać więcej komandorek

Re: komandorka i silnik V6
: czw lut 04, 2010 9:13 am
autor: IKAR
Darek pisze:IKAR pisze:Lepiej go sprzedaj. A najlepiej mnie

Pozdrawiam

Tomek, a co masz zamiar posiadać więcej komandorek

Zagadka :
Co jest lepsze i piękniejsze od Komandorki ?
Odpowiedź :
DWIE KOMANDORKI !
(Straszna i nie uleczalna choroba - apetyt rośnie w miarę jedzenia)
Re: komandorka i silnik V6
: czw lut 04, 2010 9:14 pm
autor: radek4x4
Wklej tam silnik z Uaza-nie wiele przeróbek, tani, moc zadowalająca i przynajmniej będzie jeździł, ja w Gazie miałem silnik 2,5 d z transita lecz później wróciłem do ruskiej jednostki z Uaza-najrozsądniejsze rozwiązanie. Nie przerabiasz mocowań reduktora, 3 biegowa oryginalna skrzynka z silnikiem Uaza przyjemnie wyrabia, lepiej niż 4 biegowa w Uazie i masz jedynkę i wsteczny w jednej linii

Re: komandorka i silnik V6
: pt lut 05, 2010 10:25 am
autor: marmoo
primo 2.0v6 nie jedzie, a pali....
secundo n9 jest dłuższe od mt75 raptem z 5 cm...
Re: komandorka i silnik V6
: ndz lut 07, 2010 12:16 am
autor: alien256
gała biegowa ma 5cm

Re: komandorka i silnik V6
: wt lut 23, 2010 4:19 pm
autor: Piachu469PP
Tak więc panowie skrzynia dobrana. A co do waszych silników które to padały odpowiedź jedna. Ruski silnik to materiał na niego chyba z nosa jest wydłubany, mam dość ich remontowania gdzie wszystko trzeba dorabiać. Gaz będzie pełen oryginał na zewnątrz a pod maską ford. A jak mnie najdzie ochota to wstawię tam dolniaka i będę nim pierdział 70 km/h. Pozdrawiam wszystkich. Pozdrowienia dla znawców tematu z Nowego Dworu