Strona 1 z 1

witam :)

: wt wrz 21, 2004 12:47 am
autor: zaq
jestem tu pierwszy raz wiec witam wszystkich.
przy okazji mam pytanie:
prz włączonym napedzie na przód i redukcji, w momencie kiedy odpuści się gazu słychać dziwne stuki z przodu.
jeżeli ciągnie sie gazem, albo toczy sie na luzie nie ma tych hałasów.
Nie mam pojęcia co to jest. sprawdzałem już wał i półośki, ale są ok. Bede wdzięczny za jakąś podpowiedz.

: wt wrz 21, 2004 12:56 am
autor: MOC
najpierw to wypadaloby sie przedstawic to po pierwsze primo 8)

a te stuki to prawdopodobnie przez to przegub(y) konczy(a) swoj zywot :)21

: wt wrz 21, 2004 1:21 am
autor: zaq
pora późna wiec sie przedstawic zapomnialem :lol:
:)2 Adam
na codzien mieszkam w wawie
ale zwykle jezdze po beskidach

dzięki za pomoc

Obrazek
Obrazek
Obrazek

: wt wrz 21, 2004 9:14 pm
autor: Kasprol
witam trafilismy sie chyba dwa lata temu w BIELICZNEJ koło Krynicy a co do stuków to sprawdz wał pólosie i reduktor czy nie ma luzu na flanszach

: wt wrz 21, 2004 9:31 pm
autor: RudeBoy
Witam gazownika! :)

Jak juz skontrolujesz to co powiedzieli moi koledzy to"

Nie wiem jak dobrze znasz swoje auto ale...

...dokladnie taki sam efekt powoduja rozne przelozenia w przednim i tytlnym moscie. Dopuki jedziesz na gazie i napedy ciagna jest w miare OK. Dopiero odpuszczenie gazu skutkuje strzalami i dziwnymi odglosami.
W brew pozorom gazikow tak poskladanych jest duzo :)

Strzaly w mosci moga byc jeszcze spowodowane luzem w samym dyfrze. Albo na lozyskach dyfra - dyfer przesuwa sie na boki. Albo jaks lipa moze wystapila w samym dyferencjale.

: wt wrz 21, 2004 10:33 pm
autor: SebastianS
I jeszcze jedna, może banalna rada.... Sprawdź, czy masz przedni most dokręcony na cybantach do resorów...

: wt wrz 21, 2004 10:51 pm
autor: Marcin
i spojrz na krzyzaki-tak mialem w hoplu..identyczny efekt 8)

: wt wrz 21, 2004 11:52 pm
autor: CLIMBER
RudeBoy pisze:Witam gazownika! :)

Jak juz skontrolujesz to co powiedzieli moi koledzy to"

Nie wiem jak dobrze znasz swoje auto ale...

...dokladnie taki sam efekt powoduja rozne przelozenia w przednim i tytlnym moscie. Dopuki jedziesz na gazie i napedy ciagna jest w miare OK. Dopiero odpuszczenie gazu skutkuje strzalami i dziwnymi odglosami.
W brew pozorom gazikow tak poskladanych jest duzo :)

Strzaly w mosci moga byc jeszcze spowodowane luzem w samym dyfrze. Albo na lozyskach dyfra - dyfer przesuwa sie na boki. Albo jaks lipa moze wystapila w samym dyferencjale.


gdyby miał rózne przełozenia w mostach to by za długo tak nie pojezdził chyba...... ?? :roll:

: śr wrz 22, 2004 12:41 am
autor: zaq
Kasprol pisze:witam trafilismy sie chyba dwa lata temu w BIELICZNEJ koło Krynicy a co do stuków to sprawdz wał pólosie i reduktor czy nie ma luzu na flanszach
witam i pozdrawiam :)

: śr wrz 22, 2004 12:53 am
autor: zaq
Przełożenia są te same. Most tez jest dobrze przykręcony, wał świeży.
Jutro rzuce okiem na krzyżaki i dyfer.
Na razie musze cos zrobic z pompą wodną bo ciecze.

: śr wrz 22, 2004 1:14 am
autor: SebastianS
zaq pisze:Przełożenia są te same. Most tez jest dobrze przykręcony, wał świeży.
Jutro rzuce okiem na krzyżaki i dyfer.
Na razie musze cos zrobic z pompą wodną bo ciecze.
Rozumiem że silnik S-21? Wymień ją, szkoda kombinować - kretyńsko skonstruowana