mosty zwolnicowe kontra mosty od GR
Moderator: Student
mosty zwolnicowe kontra mosty od GR
Zaczyna zastanawiać się nad wymianą mostów, i jak sądzicie ku jakiemu rozwiązaniu się kierować ?
Ja bym wolal zwolnice.
Raz ze naprawde piekny przeswit sie robi a dwa to ze do ruskiego ruskie.
Przypuszczam, ze nie dlugo blokady do afganow potanieja na tyle, ze bedzie mozna ja zanabyc.
Most na zwolnicach do tego blokada jest idealem jak dla mnie narazie pozostajacym w sferze marzen...
Raz ze naprawde piekny przeswit sie robi a dwa to ze do ruskiego ruskie.

Przypuszczam, ze nie dlugo blokady do afganow potanieja na tyle, ze bedzie mozna ja zanabyc.
Most na zwolnicach do tego blokada jest idealem jak dla mnie narazie pozostajacym w sferze marzen...
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
LR Discovery II TeDePińć
No ten prześwit na afganach to nie taki wieli , jak chcesz mieć duży prześwit to zapodaj mosty ze zwolnicami z Pragi poza tym w większości mają blokady , natomiast w porównaniu afgana do GR to nie daję mu większych szns, załóż do GR 35" i będziesz miał taki sam prześwit jak na afganach na 33", a wytrzymają dużo więcej.
tez sie sklaniam ku wypowiedzi anatola, jak zakladac to tylko od GRa i trzymac sie jak najdalej od ruskich bo to jest slepa uliczka
Zakladasz GR owskie mosty jak masz szczescie to z tylu juz masz 100% blokade, do tego dajesz kolka 35" i ruskie afgany zostaja dalako za toba
poza tym masz jeden wydatek tzn kupujesz mosty ktore sa bardzo trawale natomiast kupujac ruskie badziewie to najlepiej od razu dokupic do tego przyczepeczesci zamiennych albowiem nie znasz dnia a ni godziny jak cos wybuchnie szczegolnie jezeli chcesz zalozyc jakies sensowne ogumienie 

Zakladasz GR owskie mosty jak masz szczescie to z tylu juz masz 100% blokade, do tego dajesz kolka 35" i ruskie afgany zostaja dalako za toba


MOC&OFFROAD-GOOD IDEA 
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

w jednym sie zgodzic nie mogeRudeBoy pisze:No bo Ty to bys chcial, zeby bylo szybkie jak porsze mialo przeswit jak unimog, kola jak fadroma i jeszcze zeby wazylo 900kg. Oczywiscie z mechanikiem z bigstara...MOC pisze:no to faktycznie szybki musi byc


MOC&OFFROAD-GOOD IDEA 
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
co do ruskich afganow to nie sa az tak zle, tyle ze wymagaja "normalnego" silnika i opon i przy umiejetnym ich uzytkowaniu oraz czetej obsludze w postaci kasowania luzow moga dac sporo satysfakcji z jazdy
choc i tak uwazam, ze jak masz od GRa to sie nie zastanawiaj


choc i tak uwazam, ze jak masz od GRa to sie nie zastanawiaj


MOC&OFFROAD-GOOD IDEA 
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości