Strona 1 z 4
mosty zwolnicowe kontra mosty od GR
: ndz wrz 26, 2004 12:41 pm
autor: keler
Zaczyna zastanawiać się nad wymianą mostów, i jak sądzicie ku jakiemu rozwiązaniu się kierować ?
: ndz wrz 26, 2004 1:04 pm
autor: RudeBoy
Ja bym wolal zwolnice.
Raz ze naprawde piekny przeswit sie robi a dwa to ze do ruskiego ruskie.
Przypuszczam, ze nie dlugo blokady do afganow potanieja na tyle, ze bedzie mozna ja zanabyc.
Most na zwolnicach do tego blokada jest idealem jak dla mnie narazie pozostajacym w sferze marzen...
: ndz wrz 26, 2004 6:53 pm
autor: anatol
No ten prześwit na afganach to nie taki wieli , jak chcesz mieć duży prześwit to zapodaj mosty ze zwolnicami z Pragi poza tym w większości mają blokady , natomiast w porównaniu afgana do GR to nie daję mu większych szns, załóż do GR 35" i będziesz miał taki sam prześwit jak na afganach na 33", a wytrzymają dużo więcej.
: ndz wrz 26, 2004 8:30 pm
autor: MOC
tez sie sklaniam ku wypowiedzi anatola, jak zakladac to tylko od GRa i trzymac sie jak najdalej od ruskich bo to jest slepa uliczka
Zakladasz GR owskie mosty jak masz szczescie to z tylu juz masz 100% blokade, do tego dajesz kolka 35" i ruskie afgany zostaja dalako za toba

poza tym masz jeden wydatek tzn kupujesz mosty ktore sa bardzo trawale natomiast kupujac ruskie badziewie to najlepiej od razu dokupic do tego przyczepeczesci zamiennych albowiem nie znasz dnia a ni godziny jak cos wybuchnie szczegolnie jezeli chcesz zalozyc jakies sensowne ogumienie

: ndz wrz 26, 2004 8:46 pm
autor: bojach
GR
afgany montują , a zapominają jak to auto spowalnia ,
: ndz wrz 26, 2004 8:50 pm
autor: leszek
zwolnice nie kończą się na afganach
merc

: ndz wrz 26, 2004 8:52 pm
autor: MOC
zgadza sie tylko ile taka zwolnica wazy

: ndz wrz 26, 2004 9:11 pm
autor: Mag69
bojach pisze:GR
afgany montują , a zapominają jak to auto spowalnia ,
ale nie tak mocno,:lol:
jak jechalismy na Kotlarnię z Hella to patrol nie mógł nas dogonić.

: ndz wrz 26, 2004 9:30 pm
autor: Adamo
bojach pisze:GR
afgany montują , a zapominają jak to auto spowalnia ,
a jakie przełożenia są w afganach

: ndz wrz 26, 2004 9:32 pm
autor: Tołdi
GR
Mam ok. 300 KM i jak na razie zawsze mnie dowiozły do domu.
Myślałem by wymienić na Laplandera (by zyskać prześwit), ale zmieniłem zdanie (kupa roboty, kupa pieniędzy, gorsze hamulce, mało części ) Dobrzy ludzie wytłumaczyli mi, że nie przerabia się czegoś co dobrze działa.
: ndz wrz 26, 2004 9:37 pm
autor: Mag69
Adamo pisze:bojach pisze:GR
afgany montują , a zapominają jak to auto spowalnia ,
a jakie przełożenia są w afganach

5,38

: ndz wrz 26, 2004 9:38 pm
autor: MOC
no to faktycznie szybki musi byc

: ndz wrz 26, 2004 9:46 pm
autor: Adamo
Mag69 pisze:Adamo pisze:bojach pisze:GR
afgany montują , a zapominają jak to auto spowalnia ,
a jakie przełożenia są w afganach

5,38

to do Suzi będą w sam raz
zamiast zmieniać przełożenia w reduktorze

: ndz wrz 26, 2004 9:50 pm
autor: RudeBoy
MOC pisze:no to faktycznie szybki musi byc

No bo Ty to bys chcial, zeby bylo szybkie jak porsze mialo przeswit jak unimog, kola jak fadroma i jeszcze zeby wazylo 900kg. Oczywiscie z mechanikiem z bigstara...
: ndz wrz 26, 2004 9:52 pm
autor: Mag69
Adamo pisze:Mag69 pisze:Adamo pisze:
a jakie przełożenia są w afganach

5,38

to do Suzi będą w sam raz
zamiast zmieniać przełożenia w reduktorze

bielszczaki juz to mają przećwiczone .

: ndz wrz 26, 2004 9:54 pm
autor: MOC
RudeBoy pisze:MOC pisze:no to faktycznie szybki musi byc

No bo Ty to bys chcial, zeby bylo szybkie jak porsze mialo przeswit jak unimog, kola jak fadroma i jeszcze zeby wazylo 900kg. Oczywiscie z mechanikiem z bigstara...
w jednym sie zgodzic nie moge

mianowicie gdyby kola byly jak w fadromie to przeswit byly jak w conajmniej dwoch unimogach

: ndz wrz 26, 2004 10:02 pm
autor: Adamo
Mag69 pisze:Adamo pisze:Mag69 pisze:
5,38

to do Suzi będą w sam raz
zamiast zmieniać przełożenia w reduktorze

bielszczaki juz to mają przećwiczone .

i robi
z jakimi oponami

: ndz wrz 26, 2004 10:04 pm
autor: MOC
robi i to jak
do pierwszego wybuchu

: ndz wrz 26, 2004 10:10 pm
autor: Aśka&Kuba
Ja tam myślałem nad mostani od RR na zwolnicach albo od Hila na 35 tylko bardzo wąskie gumy wtedy

tylko że RR na blokadach no i prześwit wydaje mi się ze na nasze warunki terenowe zwolnica to lepsze rozwiązanie

: ndz wrz 26, 2004 10:10 pm
autor: Adamo
MOC pisze:robi i to jak
do pierwszego wybuchu

Mikołaj założył jodły 33" i jakoś dają radę

: ndz wrz 26, 2004 10:11 pm
autor: Marcin-Kraków
Adamo pisze:
i robi
z jakimi oponami

Zobacz sam

Na stronie glownej masz ich zmote

: ndz wrz 26, 2004 10:11 pm
autor: MOC
a ile wybuchow odnotowal dotychczas

: ndz wrz 26, 2004 10:12 pm
autor: Mag69
: ndz wrz 26, 2004 10:13 pm
autor: Adamo
Marcin-Kraków pisze:Adamo pisze:
i robi
z jakimi oponami

Zobacz sam

Na stronie glownej masz ich zmote

ze zdjęcia trochę nie widać jak to jeździ

: ndz wrz 26, 2004 10:15 pm
autor: MOC
co do ruskich afganow to nie sa az tak zle, tyle ze wymagaja "normalnego" silnika i opon i przy umiejetnym ich uzytkowaniu oraz czetej obsludze w postaci kasowania luzow moga dac sporo satysfakcji z jazdy
choc i tak uwazam, ze jak masz od GRa to sie nie zastanawiaj
