Wyciek oleju

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
piki
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: ndz lut 15, 2004 11:18 am
Lokalizacja: Wa-wa

Wyciek oleju

Post autor: piki » ndz paź 03, 2004 7:24 am

Witam :D
Gaz 69,silnik S-21-po dłuższej jeżdzie "zarzygane"podwozie od silnika,aż do tylnego mostu.Jest to olej silnikowy.Wyciek jest po prawej stronie.Silnik z zewnątrz jest suchy.Co to jest...... ??
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
JaFuzz
Posty: 378
Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: JaFuzz » ndz paź 03, 2004 8:29 am

coś z odmą... na moje... może ktoś kiedyś zamienił oryginalną odmę na przycheftaną rurkę i teraz wali ojejem... bo oryginalnie pod pokrywą z prawej strony z której wychodzi odma jest jeszcze taka blacha która sprawia że na zewnątrz silnika wylatują tylko gazy... a ojej się osadza i spływa do michy... jak jej nie ma to wali olejem przy włączonym silniku na maxa...
P2, M10, K175, 69M
Remont Miska

Awatar użytkownika
piki
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: ndz lut 15, 2004 11:18 am
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: piki » ndz paź 03, 2004 8:51 am

z moich oględzin wynika,że w bocznej pokrywie[od wewnątrz] jest jakaś blaszana przegroda.Do niej od zewnątrz jest przykręcona krótka rurka skierowana w dół.Czy można ją jakoś przedłużyć i połączyć z filtrm powietrza?

Awatar użytkownika
DZIK_I_CZAPAJEW
 
 
Posty: 158
Rejestracja: pn lut 23, 2004 11:40 pm
Lokalizacja: lublin

Post autor: DZIK_I_CZAPAJEW » ndz paź 03, 2004 12:00 pm

słuchaj jak cieknie to znaczy ze jest jak przestanie ciec to znaczy ze gdziec czegos brakuje
:D :D
cichy samochodzik

Awatar użytkownika
luk
Posty: 594
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
Lokalizacja: Komorów
Kontaktowanie:

Post autor: luk » ndz paź 03, 2004 7:09 pm

piki pisze:z moich oględzin wynika,że w bocznej pokrywie[od wewnątrz] jest jakaś blaszana przegroda.Do niej od zewnątrz jest przykręcona krótka rurka skierowana w dół.Czy można ją jakoś przedłużyć i połączyć z filtrm powietrza?
Tak własnie powinno być, ale jeszcze lepiej kupić kawał rurki, skombinwoać do tego trójnik i podłączyć do obydwu podłużnic ramy(warto chyba wtedy zatkać jej przód np.pianka). Wtedy cały ten olej znajdzie się w środu ramy zabezpieczjąć ją przed utlenianiem :lol: :lol: .

To że przegoda od wewnątrz jest to dobrze, bo tak powinno być. :)2
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » pn paź 04, 2004 12:04 am

T co mowisz nie jest do konca prawda bo byly dwie wersje żukiety S-21
jedna z zamknietym ukladm przewietrzania skrzyni korbowej a druga z otwartym.

I kolega pewnikiem ma taka z otwartym.
Tam odma ma wisiec. Wazna rzecz. Korek wlewu oleju musi byc z dziurami.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn paź 04, 2004 1:43 am

luk pisze: Tak własnie powinno być, ale jeszcze lepiej kupić kawał rurki, skombinwoać do tego trójnik i podłączyć do obydwu podłużnic ramy(warto chyba wtedy zatkać jej przód np.pianka). Wtedy cały ten olej znajdzie się w środu ramy zabezpieczjąć ją przed utlenianiem :lol: :lol: .
A na końcach ramy tobym wiaderka przymontował,co by nadmiar wlac z powrotem w motor /ekologija/ :)21
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pn paź 04, 2004 9:21 am

RudeBoy pisze:T co mowisz nie jest do konca prawda bo byly dwie wersje żukiety S-21
jedna z zamknietym ukladm przewietrzania skrzyni korbowej a druga z otwartym.

I kolega pewnikiem ma taka z otwartym.
Tam odma ma wisiec. Wazna rzecz. Korek wlewu oleju musi byc z dziurami.
Ja się w ogóle nie spotkałem z zamkniętą odmą... Zamknięty układ to miał dolniak.

Wracając do pytania - jeśli rzyga za bardzo olejem, to po prostu trzeba należy pomyśleć o likwidacji przyczyny - czyli - w wersji optymistycznej - przynajmniej wymianie pierścieni.

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » pn paź 04, 2004 11:11 am

A ja widzialem taka żukiete.
Przed nosem leży mi książka napraw żuka i tutaj elegancko są rozrysowane dwie wersje silnika. Zdaje sie, że wersje z zamkineitym ukladme byla tylko z JIKOVami.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
luk
Posty: 594
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
Lokalizacja: Komorów
Kontaktowanie:

Post autor: luk » pn paź 04, 2004 2:18 pm

Ja mam z zamkniętym, to zanczy w filtrze powietrza jest krucieć do którego jest podłaczona odma, ale tak czy siak olejem mi nie wali
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pn paź 04, 2004 4:15 pm

Wali... Ino tam i z powrotem :)21

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » pn paź 04, 2004 4:28 pm

U mnie z odmy jakos specjalnie nie wali olejem.

Moze skontroluj poziom oleju w silniku. Moze masz 10l?
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
piki
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: ndz lut 15, 2004 11:18 am
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: piki » pn paź 04, 2004 5:30 pm

Dzięki za wszystkie odpowiedzi.......
Ten pomysł z konserwacją ramy [hihihi]---dobry.
Poziom oleju jest prawidłowy.Czy ten objaw ma coś wspólnego z ciśnieniem oleju?

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » pn paź 04, 2004 6:44 pm

piki pisze:Czy ten objaw ma coś wspólnego z ciśnieniem oleju?
Raczej nie...
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
luk
Posty: 594
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
Lokalizacja: Komorów
Kontaktowanie:

Post autor: luk » pn paź 04, 2004 9:54 pm

SebastianS pisze:Wali... Ino tam i z powrotem :)21
Nie wali, bo swego czasu ta rurka była odłączona i nie waliło :lol: :lol:
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl

Awatar użytkownika
Mart
Posty: 306
Rejestracja: czw paź 07, 2004 7:33 pm
Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
Kontaktowanie:

Post autor: Mart » pn paź 11, 2004 10:19 am

a zna ktoś jakiś sposób jak skutecznie uszczelnić wał korbowy w S 21
(na sznurze) bo dwa razy robiłem i siączy troche
motanie...

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » pn paź 11, 2004 10:52 am

Mart pisze:a zna ktoś jakiś sposób jak skutecznie uszczelnić wał korbowy w S 21
(na sznurze) bo dwa razy robiłem i siączy troche
ten typ tak ma, miałem ten problem i po 3 krotnym uszczelnianu zrobiłem porządek raz na zawsze teraz mam sucho :)21
wymieniłem silnik na MB :)21
Gazy 69

Awatar użytkownika
Gazior69
Posty: 323
Rejestracja: pt paź 01, 2004 9:07 am
Lokalizacja: Warszawa-Gocław

Post autor: Gazior69 » pn paź 11, 2004 12:11 pm

Ha, ha, ha,..w S21 to norma.
Mnie tez już to wku..a i dlatego zmieniam silnik na V6
a olejem leci mi juz do środka w czasie jazdy i musze wozić bańke na zapas.

Wojdył
Gazior na dozywocie....3.0 TD
Big Gaz już u mnie w garażu, tworzy się nowe !!!

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » pn paź 11, 2004 1:33 pm

A ja przerobiłem kilka żuczków i nigdy z tylnego wuszczelnienia mi nic nie leciało. Rzygało z innych miejsc, ale z tamtąd nigdy. :)21 He he, średnia wykańczania silników s21 w moim przypadku wynosiła CZTERY na jeden sezon. Curwa, nawet ten wiercony od Żaby wystrzelił tłokami :)3 Ale wypiard miał konkret. A tera zobaczymy, ford chyba powinien być trwalszy :)21

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » pn paź 11, 2004 1:43 pm

to zależy w jakim obówiu będziesz eksploatował gaza :)21
i od stanu tego silnika :)21 ale szanse sa większe że wytrzyma dłużej :)2
Gazy 69

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » pn paź 11, 2004 1:48 pm

Nooo obuwie to mam spox - jeżdżę ostrożnie lub agresywnie, w zależności od sytuacji :)21 A silniorek wsadziłem w stanie dobrym, więc nie powinno być dramatów - przypominam, że zanim ten motor znalazł się w gaziku, siedział w fordzie, którym bardzo aktywnie jeździłem, więc żadnych kotów w worku tu nie było :)21

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » pn paź 11, 2004 4:39 pm

student teraz będziesz miał 4 mosty do roboty na sezon :)21 :)2
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pn paź 11, 2004 6:47 pm

Student pisze:A ja przerobiłem kilka żuczków i nigdy z tylnego wuszczelnienia mi nic nie leciało [...] średnia wykańczania silników s21 w moim przypadku wynosiła CZTERY na jeden sezon
Bo żeby zaczęło lecieć z wału, to trzeba z 15-20 kkm przejechać... Tobie po prostu nie zdażyło się rozciec nigdy...
Swoją drogą - kiepawo musiały być zrobione te silniki, skoro tak szybko padały... Żukieta to oczywiście nie jest szczyt trwałości, ale cztery na sezon? Chyba nakrętki sypałeś do kolektora! :D

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » śr paź 13, 2004 4:55 pm

Nowy Kyler nam tu dojrzewa... :roll:

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » czw paź 14, 2004 12:53 am

Ktoś kiedyś pisał o powiększaniu kanałów spływowych z ostatniej panewki...Pono to zmniejsza rzyganie w rejonie sznura.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość