Strona 1 z 1
silnik omegi
: wt lip 30, 2013 10:33 am
autor: grzesiek81
pytanko czy silnik od omegi 2.0 16v ze skrzynia wejdzie bez większych problemów czy szukać silnika ośmiozaworowego
Re: silnik omegi
: wt lip 30, 2013 11:01 am
autor: piotr759
Prowokacja?

Re: silnik omegi
: wt lip 30, 2013 12:06 pm
autor: Misiek Cypr
Skrzynia omegi 8V i 16V jest chyba podobna, a polaczenie z reduktorem walkiem nie jest klopotliwe.
W Gaziorku masz pelno miejsca, a pod maska miescili juz nawet 3.5 V8 od Merca, ze o Czajce nie wspomne.
Re: silnik omegi
: śr lip 31, 2013 7:24 pm
autor: kUBI
Grzesiek szukaj 8 zaworowego, jest prostrzy mniej awaryjny, ja sobie chwalę

Re: silnik omegi
: czw sie 01, 2013 6:51 am
autor: grzesiek81
8 zaworowych jest coraz mniej omega A gatunek na wymarciu Kuba kiedy mogę w paść z a aparatem i zrobić fotki jak masz zamontowany silnki ze skrzynią
Re: silnik omegi
: czw sie 01, 2013 7:13 am
autor: kUBI
a dzwon jak bedziesz w okolicy, jak w pracy akurat nie będę to wpadniesz i obejrzysz.
Re: silnik omegi
: śr sty 01, 2014 6:02 pm
autor: ShogunGda
ja właśnie taki montuje bardzo dużo miejsca pod maską
Re: silnik omegi
: śr sty 01, 2014 7:03 pm
autor: ADAM DŹWIGOWY E29
O Szogun będziesz się toczył ?
Re: silnik omegi
: śr sty 01, 2014 9:06 pm
autor: lbl78
nie lepiej V6 2,5? skrzynia i sprzęgło z froty i masz zespolony reduktor do tego bez żadnych problemów, a wielkościowo nieduży silnik

do tego wszystko co potrzebujesz łącznie z immo (jeśli jest) i kompem masz na silniku
Re: silnik omegi
: czw sty 02, 2014 10:43 am
autor: kUBI
lbl78 pisze:nie lepiej V6 2,5? skrzynia i sprzęgło z froty i masz zespolony reduktor do tego bez żadnych problemów, a wielkościowo nieduży silnik

do tego wszystko co potrzebujesz łącznie z immo (jeśli jest) i kompem masz na silniku
nie tak hop, wsadzić to można każdy silnik każdą skrzynię każdy reduktor.....a potem już tylko przerobić ramę, przerobić wały, przerobić nadwozie....i tak dalej kończąc przerubkę wartością patrola w średnim stanie....
przeróbka gaza pod silnik i skrzynię omagi A to przespawanie orinalnych łap silnika , zmiana belki pod skrzynię biegów dorobienie flanszy na wał skrzynia reduktor i przesunięcie chłodnicy kilka cm do przodu....
Dla średniozaawansowanych garażowych mechaników wykonalne samodzielnie....może za wyjątkiem wytoczenia przejściówki na wał w 3-4 dni. Mi tyle zajęło, robiłem sam bez wzorów. koszt (bez silnika i skrzyni ) dwie wódki za flansze, 3 tarcze do szlifierki, troche drutu i gazu w migomacie , metr ceownika poniżej 20 złotych i kilka śrub oraz poduszki pod silnik od poloneza....