Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max
Moderator: Albert_N
-
grzybello
- jestem tu nowy...

- Posty: 14
- Rejestracja: pt paź 29, 2010 4:25 pm
- Lokalizacja: 0000
Post
autor: grzybello » czw sty 27, 2011 5:18 pm
Witam
Mam pytanko odnośnie układu hamulcowego. Po rozkręceniu okazało się ze na pewno tarcza do wymiany szczególnie lewa zjechana na maxa

Zacisk jeszcze w gorszym stanie, trzeba wymienić cały lub tylko tłoczek bo przy wyciaganiu troszke sie uszkodził a z tego co juz zdazyłam sie zorientować nie występuje trzeba cały zacisk Przeglądam allegro ale ceny sa dość zaporowe za troszkę rdzy nie orientujecie sie czy ewentualnie nie pasuja od Opla Frontery
http://allegro.pl/opel-frontera-2-2dti- ... 11756.html
Pozdrawiam Ania
Ostatnio zmieniony czw maja 26, 2011 2:24 pm przez
grzybello, łącznie zmieniany 1 raz.
-
mariojura
- jestem tu nowy...

- Posty: 90
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:23 pm
- Lokalizacja: Jura Krakowsko-Częstochowska-Ogrodzieniec
Post
autor: mariojura » czw sty 27, 2011 8:40 pm
Witam również. Frontera ma inaczej ręczny. W Trooperze ręczny zintegrowany jest w zacisku. Frontera ręczny ma bębnowy. Trzeba szukać oryginału. Chociaż coś mi świta, że któraś frota miała tę samą średnicę tłoczków (bodajże 42 mm) więc może coś by się dało wyrzeźbić. Chyba, że się mylę to niech mnie ktoś poprawi.
Trooper 2.8 TDI
-
Nahen
-

- Posty: 4743
- Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Nahen » pt sty 28, 2011 6:59 pm
Przednie zaciski pasują bodaj od Frontery z tyłu jak wyżej - problem z ręcznym.
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo

)
-
kliperross
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: czw lut 28, 2008 7:17 pm
Post
autor: kliperross » sob sty 29, 2011 3:12 pm
Witam proponuję wybrać się do dobrego tokarza w okolicy i dorobić sobie tłoczki. Ja sobie dorobiłem z nierdzewki i teraz ich nawet atom nie ruszy. Koszt zrobienia takiego tylnego tłoczka "bo chwile jest zabawy z zamkami w środku" 80zł wraz z materiałem. Do tego nowe gumki i śmiga aż miło

-
grzybello
- jestem tu nowy...

- Posty: 14
- Rejestracja: pt paź 29, 2010 4:25 pm
- Lokalizacja: 0000
Post
autor: grzybello » ndz sty 30, 2011 12:31 pm
Tłoczek przy nie fachowym wyjmowaniu tylny prawy sie troszke zniszczył ale załozyliśmy go i jest oki oczywiście gumy nowe . Narazie śmiga zobaczymy
-
mariojura
- jestem tu nowy...

- Posty: 90
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:23 pm
- Lokalizacja: Jura Krakowsko-Częstochowska-Ogrodzieniec
Post
autor: mariojura » ndz sty 30, 2011 3:17 pm
No to faktycznie musiało być niefachowe wyjmowanie

Trooper 2.8 TDI
-
grzybello
- jestem tu nowy...

- Posty: 14
- Rejestracja: pt paź 29, 2010 4:25 pm
- Lokalizacja: 0000
Post
autor: grzybello » pn sty 31, 2011 11:35 am
oki
Ostatnio zmieniony czw maja 26, 2011 2:29 pm przez
grzybello, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Nahen
-

- Posty: 4743
- Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Nahen » pn sty 31, 2011 2:30 pm
Znaczy jak załamana? Ktos ją dupnie wsadził?
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo

)
-
grzybello
- jestem tu nowy...

- Posty: 14
- Rejestracja: pt paź 29, 2010 4:25 pm
- Lokalizacja: 0000
Post
autor: grzybello » pn sty 31, 2011 3:10 pm
Powiem ci tak że juz teraz bedzie 3 raz 2 razy w tamtym roku i dziś z samego rana mysle że mechanik do dupy i juz
-
Nahen
-

- Posty: 4743
- Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Nahen » pn sty 31, 2011 4:43 pm
A może nie uszczelka tylko głowica na szrot?
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo

)
-
grzybello
- jestem tu nowy...

- Posty: 14
- Rejestracja: pt paź 29, 2010 4:25 pm
- Lokalizacja: 0000
Post
autor: grzybello » wt lut 01, 2011 10:17 am
HM głowica jest oki była planowana i sprawdzana podejrzewam że blok - to juz koniec przygody z Pięknym Troperkiem szkoda bardzo szkoda
-
mazur73

- Posty: 754
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk
Post
autor: mazur73 » wt lut 01, 2011 6:39 pm
debry mechanik i będzie żył .
-
grzybello
- jestem tu nowy...

- Posty: 14
- Rejestracja: pt paź 29, 2010 4:25 pm
- Lokalizacja: 0000
Post
autor: grzybello » śr lut 02, 2011 11:54 am
Juz straciłam nadzieje jestem omówiona z mechanikiem na poniedziałek zobaczymy ale optymistycznie raczej nie jestem nastawiona. Trzymajcie kciuki
-
Nahen
-

- Posty: 4743
- Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Nahen » śr lut 02, 2011 6:01 pm
Wątpię, żeby blok był "haknięty", stawiam na problem z samą głowicą może jest popękana, może nie taka uszczelka była założona. W swoim swojego czasu (jakieś 3 lata i więcej wstecz) trzy razy wymieniałem uszczelkę średnio raz na pół roku aż po trzecim razie wymieniłem głowicę i do dziś jest OK. Oczywiście porządne planowanie głowicy i jeżeli sie dzieją hece to i przydałoby się blok przeszlifować porządnie.
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo

)
-
grzybello
- jestem tu nowy...

- Posty: 14
- Rejestracja: pt paź 29, 2010 4:25 pm
- Lokalizacja: 0000
Post
autor: grzybello » ndz lut 06, 2011 5:26 pm
ok
Ostatnio zmieniony czw maja 26, 2011 2:19 pm przez
grzybello, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Nahen
-

- Posty: 4743
- Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Nahen » ndz lut 06, 2011 7:33 pm
W tym wieku, jakby nie połykał to by się trzeba było martwić na poważnie

mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo

)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość